Gast Geplaatst 12 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2015 Hola, hè hè the eagle has landed hoor! Hersenen werken nog niet optimaal maar voldoende genoeg om uit de sluimer toestand te zijn. Dus nu effe bijlezen hoe de vlag er hier bij hangt en verder vakantiefoto´s rangschikken. Nu ja eerst op de pc krijgen, 21 minuten zegt ´m dat ie bezig gaat zijn en onderwijl wil ie niet gestoord worden. Kent iemand nog een goede houthakker? Enkele van mijn bomen hangen halfstok (kruin eruit gewaaid) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 12 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2015 Blij iets van je gehoord te hebben letje, Drukke week dus nog voor de boeg, doe rustig aan. Pak gewoon je rust overdag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2015 Skip van harte gefeliciteerd met je verjaardag! En wat een super tof cadeau wat ze gisteren voor je bedacht hebben. Dan is in de spotlight staan ineens niet meer zo heel erg hè of wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2015 Ja Spud, Het heeft hier vreselijk gestormd. en nog steeds! Welkom back in ons koude winderige kikkerlandje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 januari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 januari 2015 Welkom terug Spud! Hier weer terug naar huis gewaaid vanaf het werk. Eerst maar eens een bakkie om warm te worden. Daarna kokkerellen op kousewollensokken van de verwarming... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2015 En BamBam natuurlijk ook gefeliciteerd met je verjaardag! :clock: :clock: x10 Agnieta, als ge uw pa effe niet trekt heel zachies het liedje "ik heb eerbied voor al uw grijze haren" opzetten. Dat geeft een mens weer energie. Dankjewel Rapilos! Heb zin om er weer in te vliegen! Werken bedoel ik. Eerst nog wat vinden dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2015 Hihi dankje Blondie! (maaruh hebben jullie me de afgelopen 5 dagen niet al tig keer welkom terug gewenst? ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2015 Ik weet het Fruitvlieg. Voor mij zijn ze ook te hoog nu. Dus hoop dat de wind ze de juiste kant opblaast. Tot op heden nog netjes gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2015 Zo schildercursus weer voorbij, nu aan het eten beginnen. Schouderkarbonade en als groenten prei. Geeft niets, ben vanavond toch alleen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2015 Dit wil ik dan van dat hout maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2015 (bewerkt) Net uit het ei! Voelde als een eer dat ik deze bij mocht laten komen op mijn hand. 12 januari 2015 bewerkt door Spud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2015 (bewerkt) Met dank aan Plofkip. Meestal zit ik te emmeren met mijn laatste stap het plaatsen zonder dat iemand ook mijn andere verzameling foto´s ziet. Nu enkel wat meer geduld opbrengen om ze effe te verkleinen. Want zoveel ruimte hoef ik hier ook weer niet in te nemen. Ik krijg immers ruimte genoeg. 12 januari 2015 bewerkt door Spud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 januari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 januari 2015 Zien er super uit die stoeltjes Spud. Mag je er voor mij ook 3 maken, als je toch om werk verlegen zit... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 12 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2015 (bewerkt) . 29 januari 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 12 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2015 Warme hap al achter de kiezen. Was een productieve en creatieve dag. Nog wat tv kijken straks en lekker Droog m'n mandje in. Fijne avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 12 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2015 (bewerkt) . 29 januari 2015 bewerkt door ploffie erik en kruidenthee67 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2015 Is ook mooi Plofke, maar ik heb hout dat ik verplicht ben om af te voeren dus dan vind ik het hergebruiken een betere optie dan werkelijk een stukje natuur opruimen. Jep ik heb wat met schildpadden, maar ik mag er nooit en te nimmer eentje meer in huis pakken van mezelf. Mijn schildpad zit nu 200% beter bij die lieve vriendin van mij en die heeft na 4 weken al veel meer werkelijk contact mee dan ik. Was dus een juiste keuze. Geen fijne om toe te moeten geven dat je niet goed kan zijn voor elk dier maar stiekem wel trots dat ik durfde toe te geven en actie ondernomen heb. Anders had dat arme ding een levenslange lijdensweg gehad. Bezint eer u begint dus. Blondie, ge mag ook zelf mee komen timmeren hoor! Als ge het nog niet druk zat hebt. Hier bloemkool, een hele! Zonder maizena sausje want dat is wederom mislukt. Kan het nu als gaten voeger gebruiken. Rest mij niet anders dan de rest van het jaar mijn voeten onder de tafel van mijn mams steken wanneer die weer bloemkool met saus maakt. En volgend jaar proberen we het gewoon weer opnieuw met frisse moed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2015 (bewerkt) Ik kon daar trouwens voltijds aan de bak in Nicaragua qua werk. Als Nanny. Vond het wel een compliment maar heb er toch maar voor bedankt. Ventje was echt wel lief hoor en ik geef er veel om. Maar het is en blijft toch wel heel lekker om ze weer af te kunnen geven als ze vervelend doen/worden/zijn of als je ze opvoedkundig moet benaderen maar boven alles niet de verantwoordelijkheid hebt voor een goede opvoeding. Blijf veel liever dan Tante Spud met haar eigen regels, soms leuke tante, soms minder leuke tante maar wel een hele duidelijke. Soms opvoedkundig verantwoord en soms gewoon lekker niet. Kortom gewoon weer lekker kunt terug geven aan de ouders als je ze even beu bent. 12 januari 2015 bewerkt door Spud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2015 zo, de kerstboom eindelijk afgetuigd en alles opgeruimd wat een ruimte ineens weer mis de lampjes nu al! bamipakker, boemboem bali, en mie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 12 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2015 (bewerkt) . 29 januari 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 12 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2015 Jowan , jij vroeg je af wat dat gezeur over sokken toch betekent: Nou. Elke dag wordt er heel lief door een aantal mensen doorgegeven wat ze die dag gingen eten. Ieder zijn hobby, op een dag ervoer ik dat als non-informatie en vertelde welke sokken ik droeg. toen kwam het hoge woord eruit dat sommige drinkers rond etenstijd vermaakt willen worden omdat dat een moeilijk tijdstip is, net zoals het eten zélf voor een bepaalde groep een probleem is. Ieder zijn hobby. Als het té veel over macaronischotels gaat, of thaise kruiden of hoe-rode-kool-af-te-gieten......................dan vertel ik voor straf wat voor sokken ik draag vandaag. Heel lief en heel ongevraagd op een tijdstip dat ik het moeilijk heb (rond de afwas dus ) Gerrit ik ben stinkend jaloers op wat jij eet vandaag....................vlammetjes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden