Burchill Geplaatst 10 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2015 Joris heb je de verwarming hoog gezet dat, als je terug komt, het lekker warm is? De vachtjes zijn binnen en de hondjes zijn zichzelf lekker aan het inwrijven over het vachtje, dadelijk gaan ze nog blaten ook. :D Ja, hoi Bol. Ben nu thuis, de verwarming had ik idd op 19 gelaten, nu op naar de 20. Heb geen trek nu, zo dadelijk wel boodschappen doen, maar ga naar die lelijke rooie ipv de blauwe Wees gerust, ik heb alleen rationele helpende gedachten op dit moment. Geen vervelend stemmetje of zoiets. Ga vroeg koken en helder de avond/nacht in. Yogajuf reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2015 Klinkt toppie Joris :rose: :rose: Als het uitgezonden wordt Jopske waarschuw mij dan, ben zo benieuwd. T'is al weer efkes geleden dat we elkaar op de meeting gezien hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2015 Mooi Joris! Goed afgelopen dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luna1961 Geplaatst 10 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2015 zo...mensjes. IK ben weer naar mijn huis gewaaid. Wat een weer was dat zeg. Alle kanten opgewaaid. zo.....was heel erg pittig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 10 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2015 (bewerkt) @Fruitvlieg En de directe open en aanpak van de gevoelsreflectie. Begin met je mening dat je het contact zoals nu is jij niet plezierig vindt en er over wil praten hoe dit beter te doen samen.....Ik ervaar dat je nog steeds zo beschermend doet en xx gevoel en yy gevoel.... Zie jij dat ook zo mam? Waarom doe je dat op die manier? Wacht op antwoord......waarna jij kan zeggen wat dat gevoel met je doet (het triggert je in verkeerd gedrag...drinken) en je kan dan ook reageren op haar antwoord. Zou ze openstaan voor een dergelijk gesprek van zoon en moeder maar dan beide als volwassenen en gelijken aan elkaar. Gewoon afstemmen hoe jullie beide het contact leuker kunnen maken. Succes 10 januari 2015 bewerkt door erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2015 Enige waar ik echt heel erg aan moet wennen is dat ik niet op blote voeten kan lopen. Maar dat went snel genoeg weer omdat ik koude voeten haat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 10 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2015 Hey Spud weer terug? Hoe was het en waar was je? Hier ook een simpele maar effectieve warme hap op. Geen trek meer en kan me gelukkig afmelden van de dagpact. Fijne avond plof reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2015 En schaam schaam, dat ik de huishouder mis. Dan was mijn koffer al uitgepakt en lag de schone was al in de kast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2015 oei Spuddeke lees Fruit ff terug svp wel zo aardig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2015 goed gedaan Joris Burchill reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2015 Hé Joris, ik ben in Nicaragua geweest. Prachtig land! En een heleboel mooie mensen. 3de wereld land noemt men dat en ja je ziet wel armoede maar ondanks de armoede lijken de mensen wel veel gelukkiger dan mensen die alles maar hebben. En ongelofelijk dan heb je niks om je kont te krabben toch geef je je restje eten aan die rijke toerist om deze te laten voelen dat je het wel heel tof vind dat deze interesse heeft in jou land. Ik kreeg zelfs een staande ovatie omdat ik moeite deed om een beetje Spaans te spreken. Hihi en in het dorpje waar ik zat, zat er ook een AA. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2015 oei Spuddeke lees Fruit ff terug svp wel zo aardig Heb Fruit gelezen Jane, maar wist niet zo goed te reageren. Ouders kunnen soms hoewel je van ze houdt ook het bloed onder je nagels vandaan halen. Of had ik iets anders moeten lezen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2015 Fruitvlieg, als ik een bericht niet van je gelezen heb en ik had dat wel moeten doen en als je een reactie van me had verwacht. Zou je me dat dan even willen laten weten? Dan kan ik deftig een reactie geven. Ben geloof ik nog niet helemaal geaard. Maar toen ik begonnen ben om niet alles meer van mijn ouders te pikken om willen van de goede vrede, kregen ze in de eerste instantie een nog naarder kind te zien die "slecht" bezig was in hun ogen. Maar hebben ze uiteindelijk toch een stapje terug gedaan en dat kind wat meer ruimte gegeven om zelf dingen te mogen en kunnen ontdekken en van fouten laten leren. Getriggert worden omdat je het gedrag van je ouders over je heen laat gaan zou een mooie spiegel voor je kunnen zijn om daar iets mee te gaan doen. Klein voorbeeldje, als ik alles maar over mijn kant had laten gaan. Was ik nooit begonnen om zelf die kettingzaag te fixen dan had ik meteen mijn papa gebeld. Nu ging ik er zelf aan prutsen met de wetenschap als ik hem echt stuk maak mijn papa hem wel weer maakt. Maar dat was niet nodig want ik maakte hem zelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2015 En volgens mij is ouder zijn gewoon heel moeilijk, vooral dat loslaat ding. Die vrienden van mij hebben ook vol continue meningsverschillen over de opvoeding van hun zoon. Hij vind dat hun zoon juist groeit door soms eens zichzelf flink te stoten en zijn moeder vind dat belachelijk. Als je de mogelijkheid hebt als ouder om het te voorkomen dan voorkom je dat en laat je kind niet doelbewust zich stoten. Kan me beide kanten voorstellen en ben blij dat ik geen kinderen heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2015 Nou Jane dankjewel! Heb nu echt het gevoel dat ik iets totaal verkeerds zei, al kan ik het verkeerde er nog steeds niet van vinden. Maar ben nu weer een beetje wakkerder dan net. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2015 Voor degene die van dit soort films houden, vanavond The Hobbit An unexpected journey, op SBS6. Begint om 20.00. Voor deze dame genieten geblazen. Goeie avond trouwens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 10 januari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 januari 2015 (bewerkt) . 29 januari 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2015 Plof heel erg schaamte vol, ik heb mijn katten niet gemist. Zij mij wel, want bouwen me dicht als ik ga liggen. Vind dat heel lief maar ook wel lastig hoor. Voordat ik vertrok hing ik heel erg aan mijn katten en nu lijkt dat veranderd te zijn. Wel tijdens de vakantie regelmatig op mijn vingers getikt als ik een kat ging aaien, blijf toch een kattenvrouwtje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2015 (bewerkt) https://www.youtube.com/watch?v=PMigXnXMhQ4 Veel soorten bananen gezien, aardappel, bakbanaan en een gewone banaan. Sinaasappels behoren zwart of groen te zijn en zijn dan veel zoeter dan hier. Ananas, wit maar zo lekker zoet. En mijn favo vrucht de meloen, zelfs de water smaakt niet naar water. 10 januari 2015 bewerkt door Spud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2015 En ik heb ballen gegeten en ook tong. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2015 Joris ook op vakantie geweest? Ik lees kachel op 19 en nu op 20. Hier ook maar eens de kachel aangezet, tot nu blijkbaar genoeg zon meegepakt om zonder kachel te teren op warmte. Voor morgenvroeg maar alvast de daglicht lamp klaargezet want zonlicht mis ik hier toch wel heel erg. Word steeds wakker op nica tijden en dan is de zon hier alweer onder. Moeilijk om dan weer in het ritme hier terug te komen. Kunstmatig dan maar eens proberen want ik voel me steeds net alsof ik uit de kroeg gerold kom als ik wakker wordt. En wat eten betreft, ik zit aan de erwten soep. Zoiets kan je met 1 werkende hersencel nog wel maken geloof ik en schuift er lekker in. sorry Spud daar las ik dus Fruit waar bemoei ik me ook mee he mea culpa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2015 moah...... sommige moeders sporen gewoon niet niet echt daar is geen kruid tegen gewassen behalve jezelf zijn en blijven en je eigen gang gaan en blijven gaan. maar hoe? dat is vaak lastig vind ik althans. iets met bezems. Gewoon voor jezelf zorgen, recht tegen de regels van je ouder in. Kinderen hebben veel te leren maar ouders ook nog steeds hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2015 en een late tip 23.15 Canvas, Frozen River Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2015 Niet erg Jane. Jij hebt vast ook last van een jetlag. Voelde me overigens totaal niet berispt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2015 Goed idee, bank hangen. Hoef ik me niet storen aan het feit dat ik er misschien wel heel veel langs praat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden