Skip Geplaatst 10 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2015 Goodmorning!!!! Vlaai halen ? Op de fiets ? Nou ja wel praktisch dan hoef je ze niet mee door de blender heen te doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 10 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2015 Goedemorgen.....vandaag weer eens werken op therapeutische basis. Ik heb een iets zwaardere bloeddruk pil en die lijkt de truc te doen. Hield ook vocht vast volgens mij en heb nu een pil hiervoor en moet nu de hele dag naar het toilet. Dat extra vocht in je systeem is ook bloeddruk en vocht zat vast rond mijn longen vermoed ik. Kan nu weer vol ademhalen opeens. En wie weet helpt nioet drinken een paar dagen ook. Door die combi voel ik me veel beter. Heb zin in werken,,,,kijken wat ik nu kan. Ga het weer een dagje doen dat niet drinken..... Fijn weekend voor wie vrij is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2015 Erik door die hoge bloeddruk gaat je hartslag ook omhoog. Het kan nu best zijn dat, als deze omlaag gaat, je ook meer adem krijgt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 10 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2015 Pfff, zit allerlei draadjes door te lezen om het bericht van Joris te vinden, staat het gewoon hier...... Joris, gewoon hier komen hoor als je erge trek krijgt. Niet opgeven, zet door.... Dag lieverds, ik zal hier gewoon komen vanmiddag en idd een volle maag met evt. vroeg avondeten doet de trek wegnemen. Ik moet zometeen ook door weer en wind mijn bestellopen (post) gaan doen. Allen een fijne middag en Jopie veel plezier met het hergebruiken van de raamdecoratie en Bolletje geniet ook stiekum zelf van de vachtjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2015 en niet drinken een paar dagen zou nog wel eens van grotere invloed kunnen zijn dan die pillen Erik en de kombi heb je nodig nu. gewoon doorgaan met niet drinken en weer gaan leven goeiemorgen trouwens nog en uitgeslapen en raar, zwaar en naar gedroomd; over de adv. van scheidingsjaren die nu ineens nog een giga bedrag wil vangen en een nare brief schreef vorige week. en zelf niet bereikbaar is voor mij, uit haar praktijk weg en nu heeft ze alleen nog een postbusadres. (en een bankrekening haha) op de achtergrond maalt dat door allemaal. Dus ik laat de kerstboom nog lekker even staan heb behoefte aan wat extra sfeer en ben een beetje veel lui. Hard gewerkt de laatste weken, dat dan weer wel voor mijn doen dan. Vandaag heerlijk niksen. Ik zou met trein en groot eind fietsen naar dochters wedstrijd kunnen gaan als ik nog puf krijg. eerst nog ontbijtje maken en wat tuttelen. Joris blijf in contact he, ook voor je eventueel op gaat geven hulp zoeken zowiezo maar kan je net behoeden joh kaarsje brandt voor je hier erik en Burchill reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2015 (bewerkt) en daar was je al............ 10 januari 2015 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 10 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2015 Goeiemorgen. Erik, was je dan weer dagelijks aan het drinken? Dat kan een behoorlijke invloed hebben op hartslag en bloeddruk. Je zou je lijf een groot plezier doen door te stoppen. Jane, klinkt nogal dubieus, die rekening van die advocaat. Het was toch niet Bram M. ? Rapilos, om op je vraag terug te komen, maar ik weet niet of je alles terugleest: ja ik heb mijn stressbaan opgezegd. En ik ga nog niet meteen op zoek naar een nieuwe. Een relaxed weekend nu. De wind waait nog om het huis en ik blijf lekker binnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2015 als ik jouw moeder was fruit dan zou ik denk ik willen dat je me eerlijk vertelt van je onrust. en dat ik je niet echt kan beschermen je bent volwassen en ze heeft al goed werk afgeleverd met jou. jullie lijken een beetje vast te zitten in een oud patroon, beiden dus. jij kunt er uit stappen en hebt daar de meeste winst uit te halen ook. als je geluk hebt werkt het door naar haar, maar zij is ouder en zit al langer vast in haar patronen. maar ik neem aan dat er liefde is. en dat is wat telt. jij bent zelf verantwoordelijk wat jij doet met je triggers, zelfs al veranderen die niet he. ik weet zeker dat jij dit kunt! even een leuke sportafleiding; creatieve volley: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2015 (bewerkt) nee Kate, dan was ie nog 4 x zo hoog☺ en erger; het is een vrouw☻ ik ga haar checken op de orde van ... als dat kan ik vind het ook erg dubieus (misschien een liefje van BM?) 10 januari 2015 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 10 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2015 Misschien wat humor erin brengen Fruit? Die snapt ze waarschijnlijk niet (of wel) maar dan heb jij nog een beetje lol. Ja ma, ik ben een ongelooflijke luilak en smeerkees. Het zal nooit wat met me worden, ik ben hopeloos. Gelukkig zijn er nog mensen als jij in de wereld. Moest je niet op tijd weg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 10 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2015 Nou ja die laatste zin dan weer niet. Maar het kan best helpen om de sfeer wat te verlichten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 10 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2015 O ja Skip. Wat een sufferd ben ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 10 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2015 Dat is wel erg onbeholpen van haar Fruit. Sterkte dan maar vanmiddag. En anders bij jou ook maar het ene oor in en het andere uit. Het zijn soms portretten, moeders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 10 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2015 Weer thuis aan komen waaien. Nu maar hopen dat het gebak nog een beetje heel over is gekomen. Gelukkig hoef ik er niet meer uit voor vandaag. Cadeautjes van mijn Kids gekregen. Allerlei kleins, waaronder een blikje waar de Kids allemaal briefjes in hebben gedaan met spreuken die op mij van toepassing zouden zijn. Traantjes glinsteren nog in mijn ooghoeken. Zoo lief. Dankbaar dat deze mooie Kids deel uitmaken van mijn leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2015 Zo, weer bijgelezen. Joris sterkte vandaag, kom maar hier hoor. Maar dat ga je doen. Jane, bah, weer zo'n vervelend akkefietje. Ik hoop dat het je niet in de weg gaat zitten; het zou mij waarschijnlijk goed bezighouden zoiets. Erik, nog maar een droog dagje dan. Ook voor je lijf en gezondheid voegt drank niets toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2015 Kaboutertje, zoiets? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2015 Of meer dit idee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2015 (bewerkt) Joris heb je de verwarming hoog gezet dat, als je terug komt, het lekker warm is? De vachtjes zijn binnen en de hondjes zijn zichzelf lekker aan het inwrijven over het vachtje, dadelijk gaan ze nog blaten ook. :D 10 januari 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
inkie34 Geplaatst 10 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2015 Goede middag allemaal. Fijn dat jullie er allemaal weer zijn! Hoe gaat het met jullie? Hier regent het, maar dat weerhoudt me er niet van om even over de markt te crossen. Straks sinds lange tijd weer op de weegschaal, spannend. Maar vandaag ga ik in ieder geval een lekkere gezonde salade eten. Nu al zin in. Fijne dag allemaal. Liefs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 10 januari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 januari 2015 (bewerkt) . 29 januari 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 10 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2015 Goedemiddag Goed weekend gewenst. Dit kan je toch geen storm noemen, beetje wind maar meer niet. plof reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 10 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2015 Ben op fiets boodschap wezen doen, zal wel moeten zonder automobiel. Heb wel medelijden met postbezorgers hoor. luna1961 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 10 januari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 januari 2015 (bewerkt) . 29 januari 2015 bewerkt door ploffie jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 10 januari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 januari 2015 (bewerkt) . 29 januari 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 10 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2015 Dagpact Jowan Blondie Kaboutertje Joris Agnieta Fijn weekend Agnieta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden