Spring naar bijdragen

Vrijdag 9 januari 2014


Yogajuf

Aanbevolen berichten

Goedemiddag allemaal,

 

Even van een paar uurtjes vrij genieten vanmiddag.

 

Ben ook geen Charly, en het helemaal eens met de posting van Yvonne vanochtend

Ach ja, zoveel mensen, zoveel meningen he

 

Gunn,

Gefeliciteerd  :present: ,

 

Straks om 17.00 de rest van de werkdag afmaken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieselot, ik lees je berichtje, leuk!

Het herinnert mij aan de twee zwangerschappen van mijn vrouw. Ook daar 's nachts schoppende kinderen.

Wij dachten dat het door de ontspanning kwam, die ze opmerken en dan zelf even aan de gang gingen.

Als ik tegen ze ging praten, hielden ze er weer mee op, net of ze al aan het luisteren waren.

Mooie herinneringen, dus leuk dat je het deelt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemiddag,

Ik merk dat ik het lastig vind om een mening te hebben of te verwoorden over de gebeurtenissen.

Ik kan me vinden in wat Yvonne zegt, maar ook in wat Erik zegt. Ik zou zelf geen spotprenten maken, maar hoef ze ook niet te verbieden.

Van het bericht van Jopie schrok ik even, tot ik het uitlas.

Het gaat er mij vooral om niet in de valkuil te stappen van oordelen of generaliseren. Dat is het beste aandeel wat ik zelf kan leveren.

Een uitgesproken mening hoef ik daarbij niet te hebben merk ik.

Blondie heb je je document nog teruggevonden?

Gerrit, hoe bevalt je eerste kortere werkweek? Heerlijk voor je.

Ik ben wel een beetje aan het aftellen. Neem nog wat uurtjes verlof op hier en daar.

Iedereen vraagt me wat ik dan ga doen straks. En dat weet ik lekker nog niet.

bewerkt door Kate
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kate,

Ga je stoppen met werken dan?

 

Gelukkig Blondie, dat je je document terug gevonden hebt.

Ging bijna plaatsvervangend mee stressen :)

 

Ga maar vast mijn warme eten opwarmen.

Straks om 17.00 weer bij iemand gaan koken

Daarna door de polder fietsen om bij de volgende te koken, om vervolgens terug te fietsen, en om andere clienten naar bed te helpen

Nou..lekker afwisselend toch  :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kate, de eerste werkweek van vier dagen plus een vrije vrijdag bevalt erg goed. Ik heb me voorgenomen er een klusdag van te maken. Dan schiet het misschien wat op met alle dingen die eigenlijk altijd wel liggen te wachten, terwijl mijn weekend gewoon intact blijft. Ik ben vanochtend te laat opgestaan naar mijn zin, maar verder toch wel wat gedaan.

Bij jou gaat de verandering groter zijn en ik ben erg benieuwd, hoe het je gaat bevallen en wat je allemaal gaat doen. Wanneer stop je?

 

Suiker, fijn dat het wat beter gaat weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi zo Wijfie, dat klinkt goed allemaal. Helemaal voor het vervoer op deze manier.

Ik ben erg benieuwd hoe je het straks allemaal gaat ervaren, als je met die verstandelijk gehandicapte mensen aan het werk gaat.

 

Heb je nog contact opgenomen met de plaatselijke AA? Ik hoop dat het het niet vervelend vindt, dat ik er naar vraag?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Inkie,

 

Je kunt hier schrijven wat je wilt. Hoe je dag was, wat je gaat doen. Wat je eet, wat je gelezen hebt in de krant.

Je kunt ook reageren op wat anderen eerder hebben geschreven. Dan is het soms wel handig om even te laten weten, voor wie het bericht is bedoeld.

 

Soms valt een bericht verkeerd. Nou, dat merk je dan vanzelf wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Of soms gaat t zo snel dat er alweer 3 berichten tussen zitten die al ergens anders over gaan. Laat je niet weerhouden.

Deed ik in t begin wel .... Voelde een beetje eng of zo . Moest gewoon een beetje wennen.

Mensen lopen in en uit.

Andere stamgasten doen aan t eind van de dag de lichten uit.

En als de lichten uit zijn dan kan je nog steeds naar binnen want de deur is altijd los.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank voor de lieve reacties. Ik heb echt een hele stomme dag! Voel me heel erg alleen, en weet niet wat ik met mezelf aan moet. Geen idee waar ik heen moet of hoe ik de afleiding kan vinden. Eet van alles door elkaar, maar avondeten heb ik niet eens gedaan. T voelt eng om t niet onder controle te kunnen krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Akelei,

 

Ik heb wel hobbies maar de meeste zijn niet zo leuk om in je eentje te doen. Ik kook graag en spreek graag af met mensen. UIt eten gaan vind ik ook erg leuk. Ik ben nu een paar dagen hier op t forum, En ja klein beginnen aan de controle krijgen is een goed plan, ik weet alleen niet waar ik moet beginnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inkie, misschien 's avond sporten? Aan yoga doen bevalt mij uitstekend en helpt me ook met een aantal andere zaken. Ontspannen, dingen los laten ...

Vrijwilligerswerk?

Niet allemaal tegelijk natuurlijk, maar zouden dat dingen zijn waar je iets mee kunt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...