ProudMary Geplaatst 30 december 2014 Rapport Share Geplaatst 30 december 2014 (bewerkt) Kate en Mai sterkte. Hopelijk mag je schoonvader rustig en pijnloos overgaan Kate. 30 december 2014 bewerkt door ProudMary Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 30 december 2014 Rapport Share Geplaatst 30 december 2014 Kate en Mai sterkte! Knap Proudm!! Ik schrijf me in vd dagpact. Thanks alvast. Fijne dag allemaal!! ProudMary reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 december 2014 Rapport Share Geplaatst 30 december 2014 goeiemorgen mensen ik heb een gat in de dag geslapen, en was daaraan toe na een paar opgebroken nachten. Moest er wel de kater voor in de keuken opsluiten, zodat hij me niet meer wakker kon houden. Had ik wel eerder kunnen doen, maar vind het ook wat sneu. Maar vond mezelf nu sneuer Kate, een moeilijke tijd, en tegelijk zooo passen eind december, terugblikken, dankbaar zijn en nog doen wat je kunt voor hem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 december 2014 Rapport Share Geplaatst 30 december 2014 Ik ga mn laatste keuzedag van NS opmaken vandaag, en ga Gerrit maar eens zoeken in Amsterdam. Ik begin op de Albert Cuijp en eindig waarschijnlijk bij de aekI heb er zin in! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bertd Geplaatst 30 december 2014 Rapport Share Geplaatst 30 december 2014 Goedemorgen, zo weer bij gelezen, Kate en Mai STERKTE!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 30 december 2014 Rapport Share Geplaatst 30 december 2014 Goedemorgen mensen Goede dag gewenst en sterkte voor mensen die steun kunnen gebruiken. Hier boodschapje doen en oliebollenproject aanvangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 30 december 2014 Rapport Share Geplaatst 30 december 2014 Ben je al bij dokter geweest bol of heb ik iets gemist? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 december 2014 Rapport Share Geplaatst 30 december 2014 Ik zit gewoon te naaien. Ben hoezen voor mijn nieuwe bank aan het maken, anders beschadigen die teveel vanwege mijn dieren. Verder heb ik net een nieuwe day-ledlamp binnen gekregen. Toch maar een nieuwe gekocht voor alle zekerheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 30 december 2014 Rapport Share Geplaatst 30 december 2014 Ja zeker kaboutertje, 3 jaar niet echt gedaan door omstandigheden. Nu gewoon er weer zin in. Druk zeker op werk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 30 december 2014 Rapport Share Geplaatst 30 december 2014 Gelukkig krijg ik hier elke week rol medicijnen thuis, hoef er deur niet voor uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 30 december 2014 Rapport Share Geplaatst 30 december 2014 Laatste werkdag van dit jaar.. Heb het goed en anders sterkte en succes en bak ze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 30 december 2014 Rapport Share Geplaatst 30 december 2014 Ben alleen, maar niet erg. Oud en nieuw doet me niet zoveel en bovendien bezoek van mijn nicht nieuwjaarsdag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 30 december 2014 Rapport Share Geplaatst 30 december 2014 (bewerkt) . 26 januari 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 30 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2014 "Afijn, ik duik mijn fiets op." .......dat zou ik wel eens willen zien, ligt die in het zwembad, dan? Hahaha... Had ik die maar, dat zwembad! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 30 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2014 Zo, hier net pas thuis... Daar ging mijn goede voornemen voor vandaag om maar een half dagje te werken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 30 december 2014 Rapport Share Geplaatst 30 december 2014 Heb vandaag voor eerst sinds vele jaren in nuchtere toestand oliebollen gebakken, geen blikken bier om me heen. Ging wel stuk langzamer maar is wel gelukt en daar gaat het om. Waar ik zo blij om ben en dat was met kerst ook al zo, dat ik me niet meer druk hoef te maken of drankvoorraad voor de feestdagen voldoende in huis is. Hier zijn winkels gewoon dicht met feestdagen. Geeft me rust in mijn kop en dat is goed zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 december 2014 Rapport Share Geplaatst 30 december 2014 Mooie Suiker. Heb je er genoeg? Dat hou ik me aanbevolen. Mijn Oma bakte ze vroeger bij ons thuis. Als we dan in de buurt kwamen om een oliebol te jatten, of die uitstekels er af te nreken, dan konden we een lel met een pollepel krijgen. We waren echter met drie broers, dus moeilijk voor Oma om alles in de gaten te houden. Goede herinneringen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 30 december 2014 Rapport Share Geplaatst 30 december 2014 Haha MG, ik doe niet mee aan test AD en bak ze niet mbv pollepel. Gewoon 2 lepels zoals ik het ooit leerde van mijn vader. Nooit klachten gehad gelukkig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 december 2014 Rapport Share Geplaatst 30 december 2014 Mijn Oma gebruikte ook twee lepels Suiker, die pollepel was voor ons Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 30 december 2014 Rapport Share Geplaatst 30 december 2014 Je maakt me aan lachen MG, lang geleden. Ik zie tafereel zo voor me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 30 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2014 Mooie herinneringen MG. Zie het zo voor me, alleen was ik degene die mijn zussen vastbondt en ervan langs gaf met een koekenpan als ze niet luisterden... Word ik nog steeds op aangekeken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 december 2014 Rapport Share Geplaatst 30 december 2014 Ik was zooooo kwaad vanmiddag Moest zeker 5 min. fietsen om extra stof te kopen, WAREN ZE GESLOTEN. Nou heb ik mezelf getrakteerd op (niet lachen) Kangoeroesteak. Wilde eerst oesters kopen maar die hadden ze niet, dus wordt het het nieuwjaar starten met kangoeroevlees. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 december 2014 Rapport Share Geplaatst 30 december 2014 Hahahaha dat Fruithapje nee hoor, maar we hebben er wel eens een moeten vangen, die dieren zijn alle jezus sterk man, en je moet opletten ook nog ze slaan je zo van je geloof ProudMary reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 december 2014 Rapport Share Geplaatst 30 december 2014 Hahaha Kaboutertje overmorgen zit Skippy in mijn maag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 30 december 2014 Rapport Share Geplaatst 30 december 2014 Wens allen goede avond. Ik ga even oudejaarsconference Dolf Jansen op internet kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden