Louise Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Hallo allemaal,In september heb ik me hier aangemeld onder de naam dombie. Ik heb toen verteld dat ik in groepsverband bij een Verslaafdenzorg een cursus stoppen of minderen met alcohol zou gaan volgen.Al bij de eerste sessie bleek dat van de 8 deelnemers er 6 wat langere tijd gestopt waren en 1 man en ik nog aan ruim een fles wijn per dag zaten. Ik ben trouwens een vrouw van 55. Een paar jaar geleden met meer te drinken dan goed voor me is. Ik woon alleen dus niemand corrigeert me. Ik drink alleen ´s/avonds thuis maar het gaat dan wel de hele avond door vanaf een uur of 17.00 / 18.00.Ik vond dat niks, had liever een groep gehad met lotgenoten die allemaal in meer of mindere mate moesten vechten om de fles te laten staan.Enfin, de andere drinker is na 1x niet meer gekomen. Dus was ik de enige die wekelijks op het prikbord geen 0 glazen achter mijn naam kon zetten. Ik heb de cursus afgemaakt maar ben er op afgeknapt.Nu heb ik me bij een andere Verslaafdenzorg aangemeld in de stad waarheen ik wil verhuizen, het gaat via internet.De behandeling is begonnen, ik ben een dagboek aan het bijhouden.Ik kom hier graag steun zoeken en als het kan geven (nu nog niet natuurlijk) en ik ben benieuwd naar alle verhalen hier. Groetjes, Louise Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Hi Louise. Welkom hier. Hartstikke goed dat je toch weer opnieuw de strijd aangaat. En hier kun je heel veel steun krijgen hoor. Het meeste speelt zich af op ditjes, datjes & dagdraad. Daar kun je terecht voor een gezellig bakkie koffie met geklets maar ook als je hulp of steun wilt krijgen. En ook als je nog met afbouwen of wat dan ook bezig bent kun je steun geven hoor, we zijn er voor elkaar hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Hey Louise,Welkom hier op A.D.B.Kom maar gauw naar onze forumkamer meid. Daar is het lekker behagelijk en voel je je niet alleen. Samen gaan we er voor knokken hoor, je staat er niet alleen voor.Die kamer ligt tussen Tips en adviesen en werking forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Hoi Louise,Welkom hier! Goed dat je weer opnieuw de koe bij de horens vat zogezegd...Ik ben hier nog niet zolang, maar heb er zeker baat bij. Het helpt mij in ieder geval om elke dag even of langer op het forum te zijn.Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Louise Geplaatst 2 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Dank voor jullie snelle reactie, ik ga rustig aan eens op hernieuwd onderzoek uit. Bedankt voor jullie support, die zal ik nodig hebben hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Louise welkom teruggoed dat je de training afgemaakt hebt en niethet afhaken van je lotgenoot hebt gebruiktals reden om dat ook te doen. Het gaat om jouen geen enkele reden is er een om te gaan drinken.ik hoop dat de nieuwe behandleing werkt voor jeen je met ons hier samen ook steun vindtdan moet het zeker kunnen lukken! succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Goedeavond Louise,Hoe je het ook aan gaat pakken ik wens je veel sterkte en succes!Blij nuchtere groet van Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Hoi Louise, van harte welkom hier.Ook hier lotgenoten met verschillende invalshoeken.Elk moet het uiteindelijk zelf- en op de eigen manier doen.Steun is er in ieder geval!Veel suc6! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sienna Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Ha Louise,Hartelijk welkom bij ons en héél véél succes gewenst!Liefs Sien:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 hai louise, welkom op het forum, veel succes !groet flip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Hoi Louise,Ook een warm welkom van mij. Ik ben hier ook net begonnen en heb ook 3x eerder een 'normale' behandeling doorlopen met wisselend 'succes'.Ik moet zeggen dat de Internetbehandeling via Tactive mij enorm goed bevalt. Succes met je nieuwe reis. Hier op het Forum zul je zekeraanmoediging en steun vinden.Warme bevrijdingsgroet,Joris Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden