lady jane Geplaatst 4 december 2014 Rapport Share Geplaatst 4 december 2014 Jane vandaag 5 jaar ADB lief Sowhy, maar je loopt een maandje of 4 achter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 4 december 2014 Rapport Share Geplaatst 4 december 2014 Hey Spud, weg jij? Goeie reis dan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 december 2014 Rapport Share Geplaatst 4 december 2014 Spud, veel plezier, goede reis. Ik hoop dat het je brengt wat je ervan verwacht; en nog meer liefst. Misschien kun je tussendoor wat laten horen? Doei Spud! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 4 december 2014 Rapport Share Geplaatst 4 december 2014 Hey Spud, goeie reis!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 4 december 2014 Rapport Share Geplaatst 4 december 2014 Meld me droog af...heerlijke yin yoga na een enerverende dag. Maar weer inzichten gekregen en dat gaat niet allemaal vanzelf. Welterusten allemaal en morgen weer gezond op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 december 2014 Rapport Share Geplaatst 4 december 2014 hasta la vista Spud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 december 2014 Rapport Share Geplaatst 4 december 2014 y hasta manana frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 4 december 2014 Rapport Share Geplaatst 4 december 2014 Ik meld me nuchter af voor de dagpact. Was bij een mooie NA meeting vanavond, een groot deel van de dag knallende koppijn gehad, wordt nu gelukkig wat minder. Morgen nieuwe dag nieuwe kansen. Welterusten en wellicht tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 december 2014 Rapport Share Geplaatst 4 december 2014 Ik ga ook afsluiten hier. Ik heb een goede dag gehad. Een goede nacht voor iedereen en tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden