Spring naar bijdragen

Donderdag 4 december 2014


Ree

Aanbevolen berichten

Zo heel het raam in de kelder tochtvrij gemaakt, en raadt eens wat  TOCHT HET NOG STEEDS %%^*&()#@@!$%^*( Wel een heel stuk minder hoor :)

Ik zoeken en zoeken, blijkt het het koelsysteem van mijn pc. te zijn. :blush::lol: Ja zeg nou wordt ie mooi. Daar kan ik niets aan doen hoor.

Maar geen last van koude voeten en benen meer, das al heel wat. :D

 

Verder zijn vandaag de ijzeren matten en het beton gekomen zodat a.s. zaterdag het beton gestort kan worden op het terras. Wordt er ook geen zand meer mee naar binnen genomen. Wat zal ik blij zijn zeg. Nu dweil ik zo'n tien keer per dag omdat m'n dieren alles mee naar binnen nemen.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

'Een mens lijdt het meest van het lijden dat hij vreest'

 

Zo...klaar...opgelucht. Nu uitwerken...en ik heb heel veel fouten gemaakt, dus ook heel  veel geleerd.

En daar ging het om! En weet je....dat voelt gewoon goed. Niks perfect en ik moet het allemaal al weten.

Nee, dit geeft inzichten en laat me groeien. Yeah!

 

Blondie ik duim mee! 

 

Tot later..moet aan de slag nu! Verder..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ahum Kate dat zal ik je eerlijk vertellen, ik wil dat iedere dag doen maar er komt telkens weer iets tussen, en als er niets tussen komt, heb ik geen zin. ;)

Maar als het goed is ga ik hem morgen zetten. Heb hem gehalveerd want dat ding is zooooo groot. Wil  hem zo hebben dat ik hem gewoon in de kelder kan zetten, alleen de k. ballen die ik van mijn manneke geërfd heb, die haal ik er uit. Dat zijn glazen blauwe, handgeblazen ballen en daar ben ik heel zuinig op.

Heb jij hem al gezet? :)

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een piepklein boompje met lichtjes dat ik 1 of 2 weken voor de kerst neerzet.

Mijn manneke koopt dan nog een mooi kerststuk erbij, dan ruikt het ook nog naar dennentakken.

Verder nog een mooi sfeerlichtje dat ik ooit voor mijn moeder kocht en wat andere lichtjes.

Verder doe ik niet meer zo aan allerlei frutsels.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoera Blondie ! Gefeliciteerd!

Elke ochtend zie ik je met je wapperende dreadlocks op de fiets voorbij scheuren. ( in gedachten dan)

En dat blijft dus zo...

Tot de dreadlocks zijn vervangen voor en korte coupe met krulspelden en je fiets voor een rollator

Maar dat duurt nog heel lang

Onbepaalde tijd dus:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenmiddag,

 

Blondie gefeliciteerd met je contract!

Kan het bijna niet laten om iets te zeggen over de blauwe handgeblazen ballen van bolletje, maar zal het nalaten. Ik zou er maar zuinig op zijn idd.

Ik kan tenminste nog lachen, hoewel ik nu wel een punt bereik, na bijna 7 weken droog dat de stierlijke verveling en saaiheid en meligheid begint toe te slaan. Ik ben er wel zeker van dat ik het, ware het niet dat ik aan de refu ben,  nu heel moeilijk zou hebben met de drank. Kleine dingen zitten tegen, mijn manneke, voor zover die van mij is, want hij is eigenlijk van iemand anders, doet niet zoals ik het wil en de hond loopt telkens weg, liefst  naar een paar huizen verderop waar één of andere oma voortdurend een pakje dieëtellie heeft buitenstaan voor de vogeltjes, die door mijn hondje worden opgevreten kwam ik vandaag achter. Ik heb hondje al drie maanden aan de specieboontjes om af te vallen en begrijp nu waarom ze steeds maar dikker wordt. Rotoma, Rotmanneke, Rotstofzuiger, Rotopenhaard die niet aan wil.En dan de leesbrillen die overal schijnen te liggen die ik maar niet kan vinden omdat ik er niet één kan vinden die ik op kan. Zit nu te typen met de bodem van een yoghurtfles die vanochtend bij het opstaan meteen uit de ijskast viel en waarvan de inhoud al aardig begint te meuren. Zo een dag dus maar:
MAAR DRINKEN DOE IK NIET@#$@&^*(%@@!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jaaa Blondie,

Van harte gefeliciteerd met je contract. Dat geeft ook weer een stukje rust.

En MijnGerrit, zijn je 2 afspraken goed gegaan ondanks dat je niet helemaal fit bent? Er zijn er echt veel aan het snotteren. Beterschap.

Gisteren werd er in de film Gooische Vrouwen weer heel wat witte wijn gedronken. Ja, daar let ik nu ook veel meer op, Jogajuf. En de bezoekers zaten ook lekker aan de bubbels. Ben blij dat ik aan het fris heb kunnen blijven.

Ben tussendoor mijn profiel aan het bijwerken. Vond deze dierenfoto wel mooi, Bolletje. Ik wilde me eerst Re noemen vanwege Re-organisatie, Re-dividist etc. Verandering en terugval etc. Maar de naam moet 3 tekens bevatten, haha.

Skip, ik ben een tijdje bang geweest om te stoppen met drinken, omdat ik bang was mijn man te gaan verliezen. Zou het huwelijk dan nog steeds zo lekker gaan? Gelukkig wel. Daar ben ik nu wel achter. En soms is het inderdaad zo dat er wat mensen wegvallen omdat je er niet meer bijpast, maar er komen dan vaak ook heel leuke nieuwe contacten bij. Is wel iets om over na te denken, ja. En dan weer nieuwe uitdagingen aangaan. Kruidenthee67, je hebt vandaag iets gedaan waar je tegenop zag. En overleefd gelukkig. We leren iedere dag wel bij. Ik in ieder geval wel. Over mezelf, mijn partner, mijn omgeving....en soms zitten er niet zo'n leuke momenten tussen. Maar daar wordt je ook sterker van, denk ik dan.

Heel verhaal. Ik ga nu wat eten en dan ontspannen op de bank. Beetje tv knipperen en niet te laat naar bed. Morgen weer vroeg er uit.

Heel fijne avond gewenst,

 

Ree

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach Wimmelt, als je haar maar goed zit, toch?

 

Ree, de afspraken gingen goed. De eerste bleek bij aankomst niet door te gaan, omdat de andere partij een database had laten crashen. Volgende week een nieuwe poging. De tweede was een eitje. Ik heb kalm aan gedaan en heb nu nog wat energie over voor vanavond: de laatste gedichtjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wimmelt, ja herkenbaar! Maar als je drinkt gebeuren die dingen ook en dan nog een lading drank erover heen, en de chaos is compleet.

Het idee dat het leven leuker zou zijn met drank is natuurlijk onzin.

Dat weten jij en ik ook wel... maar toch....... 

Ik ben er ook niet vrolijker op geworden nu ik niet drink.

Maar als ik wel drink ben ik ook niet bepaald blij.

Dat moet ik voor ogen houden.

Drank levert mij niks... nada...nul.... niks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...