Monster Geplaatst 30 november 2014 Rapport Share Geplaatst 30 november 2014 vandaag draag ik sokken met een motormerk, op de zijkant zitten verdikte stukken omdat racelaarzen daar verstevigd zijn, dus daar zou ik anders een blaar kunnen krijgen.................. ze zijn eigenlijk te lang om sokken te heten en te kort om kousen te heten en hoewel er coolmax op staat zitten ze lekker warm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 30 november 2014 Rapport Share Geplaatst 30 november 2014 Ja Sowhat: kippenhartjes met veel water en oude bruine boterhammen in stukken gescheurd. Ben nu echt geïnspireerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 30 november 2014 Rapport Share Geplaatst 30 november 2014 Sowhat, dankzij de posting van akelei toendertijd leerde ik dat praten over eten niet áltijd van facebook-niveau is. Jij wijst mij daar terecht nu weer op, omdat het nu zo duidelijk geïllustreerd wordt. Dank je wel daarvoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 30 november 2014 Rapport Share Geplaatst 30 november 2014 Ook ik heb een korte periode amper meer gegeten. Het was vanaf dat ik gestopt was met stoppen en in die periode boeide het me niet dat ik deel voor deel naar de bliksem zou gaan. Te beginnen met mijn organen, en later als geheel. Ik wist toen ook niet dat het eigenlijk andersom is: eerst gaf ik mezelf als mens op, daarna zouden mijn organen volgen. Gelukkig is het tij gekeerd!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 november 2014 Rapport Share Geplaatst 30 november 2014 Hmm. Ik ben wel benieuwd hoe Gunn de maaltijd nu bevallen is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 november 2014 Rapport Share Geplaatst 30 november 2014 Goedenavond Probeer mezelf moed in te spreken Er is helemaal niets aan de hand Net terug van jazz-café Het huis leeg Zou ik liever alleen, alleen zijn? Zo wat eten Er is nog een kliekje boerenkool En de afwas.. Die lijkt zwaar But hee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 november 2014 Rapport Share Geplaatst 30 november 2014 "Ik wou dat de afwas afwas" (niet van mij) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 november 2014 Rapport Share Geplaatst 30 november 2014 Ik ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 november 2014 Rapport Share Geplaatst 30 november 2014 (bewerkt) Ja, gewoon Dat het gaat zoals het gaat En is zoals het is En dat het allemaal ok is En soms denk ik, ik kom nooit van die drank af Soms lijkt het behapbaar, maar er volgt altijd een tot het gaatje En wat wil ik nou Zoiets... Same old song 30 november 2014 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 november 2014 Rapport Share Geplaatst 30 november 2014 Koffie niet nu Nee, niet in als relatie over Meer, wat ga IK doen en dat is heel erg same old, same old... Komt wel Heb goede help-mevrouw tegenwoordig De focus verleggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 november 2014 Rapport Share Geplaatst 30 november 2014 Zag dat Gunn er even was. Fijn je te zien. Had het je zo gegund dat je beter in je vel zou zitten.. Maar hartstikke goed dat je bent gaan koken daarnet. Hoop echt dat je blijft komen hier EN dat je je draai weer wat meer gaat vinden. Mai... begrijp niet echt wat je bedoelt nu. Ook jou gun het ik het zo om lekker in je vel te zitten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 november 2014 Rapport Share Geplaatst 30 november 2014 Beetje doem-gedachten.. Niet handig En komt heus weer okee Dat weet ik dan ook wel weer Je wordt er zo moe van.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 november 2014 Rapport Share Geplaatst 30 november 2014 Rondje hond//heel goed! We moeten er zelf wat van maken Altijd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 november 2014 Rapport Share Geplaatst 30 november 2014 Een zekere mate van onverschilligheid ook Wat maakt het allemaal uit... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 november 2014 Rapport Share Geplaatst 30 november 2014 (bewerkt) Ook financieel Ik draag bij aan de HH Terwijl het eigenlijk niet kan Zo steek ik niet in elkaar Alleen red ik het net Het is hier geen issue Wel voor mij 30 november 2014 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 november 2014 Rapport Share Geplaatst 30 november 2014 Etc... Bijna rug tegen muur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 november 2014 Rapport Share Geplaatst 30 november 2014 Ik deel in de kosten en draag mijn steentje bij Door de HH taken op me te nemen Alleen leef ik uiterst sober Nu ga ik er meer uit Met zijn meerderen, kost automatisch meer Kom onder de mensen kost geld en energie Weet even niet zo goed waar ik mijn energie vandaan moet halen Ik dacht al dat ik vaag was Het is ook niet in een paar woorden te vatten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 november 2014 Rapport Share Geplaatst 30 november 2014 What's in it for me? Kennelijk verveel ik me snel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 november 2014 Rapport Share Geplaatst 30 november 2014 (bewerkt) Lief is musicus Ik bezoek daardoor veel concerten Dat vind ik leuk Niet nuchter te zijn in een kroeg Dus het gaat beheerst, of loopt uit de hand Dit terwijl ik het me fin eigenlijk niet kan permitteren Maarja, ik kom weer eens ergens.... Het zal allemaal wel weer tot iets leiden Ik doe mijn best Terwijl tevens, ik voor mijn gevoel geen donder doe En in kringetjes blijf draaien Niet dat ik geen lol heb.. Maar soms... 30 november 2014 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kipje Geplaatst 30 november 2014 Rapport Share Geplaatst 30 november 2014 Hm Voel me ff niet thuis hier... Heb geen acute financ prob, daardoor roep ik mezelf vaak tot de orde... Maar...naast het materiële rest heel veel binnenin, in de ziel... En laat dat nou effe niet lukken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 november 2014 Rapport Share Geplaatst 30 november 2014 Dat dus... financieel is een hider voor het gevoel in spagaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 november 2014 Rapport Share Geplaatst 30 november 2014 (bewerkt) Om nuchter te worden, heb ik tijd nodig Die heb ik niet, om tegelijk door te kunnen gaan 30 november 2014 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 november 2014 Rapport Share Geplaatst 30 november 2014 Wij bezochten vandaag de oma van het lief. Zij is dementerend, maar je kan nog wel met haar praten. Over lang geleden en over algemene zaken. Ze heeft gelachen, haar ogen hebben gefonkeld. kweenie. Dan denk ik "ik vind dit eigenlijk prettig", en "misschien zoek ik het soms te ver". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 november 2014 Rapport Share Geplaatst 30 november 2014 Ok. Dat heb ik ook al eens gedaan Veel van mijn sociale leven speelt zich dus af in de kroeg Daar vind ik dus nuchter ook niets aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 november 2014 Rapport Share Geplaatst 30 november 2014 Yep. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden