lady jane Geplaatst 29 november 2014 Rapport Share Geplaatst 29 november 2014 zitten er ook nog 2 amandelen in ook één aan de bovenkant en een als verassing onderin klein geluk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kipje Geplaatst 29 november 2014 Rapport Share Geplaatst 29 november 2014 Hey hot, Gaat het wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 29 november 2014 Rapport Share Geplaatst 29 november 2014 Pffff....je hebt soms van die dagen... Ik reageer de hele dag al poepchagrijnig... Hubbie terug van een paar dagen buitenland, is altijd soort van wennen. Hij begrijpt mij niet, ik hem niet...miscommunicatie alom. Wil alleen maar even woordloze aandacht...een arm of zo... Niet hoeven vragen. Sorry...moet het ff ventileren. Ben niet bijgelezen...dus is dit misschien wel heel misplaatst..excuses dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 november 2014 Rapport Share Geplaatst 29 november 2014 Oh Jane, op die manier. Qua voorkomen ben ikzelf nogal fatalistisch. Vrees ik. Dacht dat jullie ook een luisterend oor aanboden voor nabestaanden die worstelen en zo. En wilde dus zeggen dat ik dat geen onzin vind. Niet dat ik het onzin vind om te praten met preventie-bedoeling hoor. Integendeel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 november 2014 Rapport Share Geplaatst 29 november 2014 ohw Spud, maar meer duidelijkheid nu van mij. Ik stelde me niet kwetsbaar op over alcoholgebruik. En het was een schrijfsite, geen site voor mensen met problemen. Voor mij impliceert schrijfsite dat je reageert op het schrijven an sich, je morele oordeel over de ik-persoon is meestal niet relevant. De slechte eigenschap die ik belichtte, was het "nemen" van een hond omdat ik gezelschap wilde. Een onderwerp dat jou wel aan het hart gaat, denk ik. Ik zit er nog steeds mee in de knoop. Anderzijds denk ik dat je huisideren sowieso "neemt" omdaj je ze "wilt". Een vorm van egoïsme lijkt onafwendbaar? Wat er ook van zij, waar ik slecht tegen kan is nagetrapt worden omwille van een slechte eigenschap die je net zelf toegaf. Het is een beetje alsof je hier op het forum zou zeggen "Ik vind het toaal onverantwoordelijk dat jij als alcoholist gedronken hebt! Jij bent een vreselijk mens." Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 november 2014 Rapport Share Geplaatst 29 november 2014 Voor de soldaat Het lijkt alsof ik vecht Het enige wat ik doe is mijn gevoel volgen of anders bewust negeren Vannacht in de cel doorgebracht geboeid afgevoerd Ik wilde laten zien En weet dat ik dat heb gedaan Vechten tegen het systeem Niet de manier Breaking through the Wall Het komt goed Soldaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 november 2014 Rapport Share Geplaatst 29 november 2014 Ik zie wakkeren Daarnaast heb ik de neiging tot schudden soms Das niet erg handig Gezien dat allen op eigen tijd en manier Wakker worden Terug naar het begin Kate reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 november 2014 Rapport Share Geplaatst 29 november 2014 (bewerkt) The only soldier now is me I'm fighting things I cannot see 29 november 2014 bewerkt door Jen Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 november 2014 Rapport Share Geplaatst 29 november 2014 Ik zou eerder zeggen dat het stopt Mai. Of het goed komt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 november 2014 Rapport Share Geplaatst 29 november 2014 Daar ben ik van overtuigd Jen The world is changing Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 november 2014 Rapport Share Geplaatst 29 november 2014 (bewerkt) De wereld verandert constant. Dat doet ze van in den beginne al. 29 november 2014 bewerkt door Jen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 november 2014 Rapport Share Geplaatst 29 november 2014 (bewerkt) amaimai ik lees net het misverstand,sorry de bijscholing was niet van de hospice maar van 113 29 november 2014 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 november 2014 Rapport Share Geplaatst 29 november 2014 Hoe gaat het Ietje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 november 2014 Rapport Share Geplaatst 29 november 2014 Jopie, ik verlang (te) veel naar bevestiging of goedkeuring, al naargelang. Is dat een denkfout of een gedragsfout? Beide zijn verweven uiteraard. En moeilijk uit te roeien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 29 november 2014 Rapport Share Geplaatst 29 november 2014 Ik was er vandaag niet echt...hier. Ga zo naar bed...wat lezen, kopje thee mee... De 'bui' is weer gezakt...ik kreeg een idee voor m'n surprise, lekker een begin gemaakt. hubbie zit nog te schrijven aan een gedicht...elkaar even met rust gelaten. Fijne avond allemaal...goeie nacht ook. En morgen gezond weer op. Kate reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 november 2014 Rapport Share Geplaatst 29 november 2014 welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 29 november 2014 Rapport Share Geplaatst 29 november 2014 Droog en nuchter afgemeld. Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden