Spring naar bijdragen

Zondag 9 november 2014


lady jane

Aanbevolen berichten

Ik zit intens mee te genieten van jouw berichtje Sproetje wat ontzettend fijn voor het diertje maar zeker ook voor jou. Ik ken het gevoel van een diertje terug brengen en mensen heel gelukkig zien maar al te goed. Dat zijn zulke fijne momenten die je lang kan gaan koesteren, gewoon omdat je intens gelukkig bent. Heerlijk voor je meid. :lips: :lips: :heart::rose: :rose: :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soms vind ik het leuk alles netje te maken, maar meestal is het hier een bende. Ik zit dan ook al twee jaar in een verbouwing. Als het maar niet stinkt op het toilet en in de keuken. En nergens niet.

 

Wat een ander er van vind zal mij een zorg zijn, de meste mensen waar ik kom is het net zo trouwens. In een heel net huis voel ik me ongemakkelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik log even in voor Ietje, omdat ik er op de een of andere manier wanhopig van wordt.

Het is toch van de zotte om een avondje uit af te blazen omwille van een beetje rommel in huis?

In zeker opzicht doe je me denken aan mijn ex-schoonmoeder. Lieve vrouw, daar niks van, maar volgens mij wilde ze eigenlijk niet gelukkig zijn. Ze kickte op drama, eerlijk gezegd. En op kijk-eens-hoe-zwaar-ik-het-heb.

 

Ik vrees dat je creatieve oplossingen moet zoeken, Ietje. Het huishouden doe je niet graag - constatatie. So what? Dan doe je wat anders. Ben je verplicht tot het hebben van een spik-en-span huis omdat je niet buitenhuis werkt? Nee. Dat is een denkfout. Denk je dat je kinderen gelukkiger worden van een spik-en-span huis? Ik betwijfel het. Een opgewekte moeder doet hen allicht veel meer deugd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat klinkt niet aardig, ik bedoel, dat ik het gezond vind dat in een huishouden iedereen zijn steentje bijdraagd op diverse vlakken. Je kan er voor kiezen de zorgtaken en huishouden bij de een te leggen en de zorg voor het inkomen bij de ander.Ik zou dat niet willen. Ik heb een tijdje veelminder geld ingbracht en voelde dat alsof ik daarin te kort schoot. Daar kon ik niet tegenop koken en poetsen. Bovendien wat zou ik moeten als onze relatie stopt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het hoeft ook allemaal niet in een keer te veranderen. Voor ik werk vond heeft ook een tijd geduurd. En nog verdien ik minder in geld. Maar er is meer balans. Dat is wat ik wil.

 

De klok van de buren slaat 12 uur, ik ga maar eens slapen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik meld me nuchter af voor de dagpact.

 

Was vanavond naar de Huisartsenpost omdat ik vanmorgen merkte dat ik met een oog ineens veel minder zie en dat gedurende de dag niet beter maar slechter werd.

Ik hoefde niet met een embolie of tia te rekenen, maar iets met glasvocht. Dus morgen naar huisarts en eventueel oogarts.

Ik ga proberen gerust te gaan slapen, zonder doemscenario's...

 

Welterusten en mogelijk tot morgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He Ietje, begrijp me niet verkeerd. Ik beschuldig je niet van klagen. Ik wens je geluk toe. En heb de indruk dat je in een vicieuze cirkel zit. En eigenlijk lijkt jouw man me maar ... slik ik ff in. 

Alleszins, ik wens je snel een oplossing toe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...