huttula Geplaatst 9 november 2014 Rapport Share Geplaatst 9 november 2014 Ik wil dit Ik wil dat Als ik dit dan doe ik dat Wil ik dit dan moet ik dat Zie het plaatje toekomst al best zitten..pfff Het NU is voor mij veel belangrijker...daar kan ik veel van leren Waar maak ik me druk om..de toekomst komt vanzelf wel plof reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 9 november 2014 Rapport Share Geplaatst 9 november 2014 he Joris en Jane ik mag graag naar the Movies op de Haarlemmerdijk gaan, kun je vooraf lekker eten....daarna bij Harlem lekkere schaal nachos en de volgende dag ontbijt bij Stout.....ik heb een fantastisch logeeradres op die locatie.... plof en Burchill reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 november 2014 Rapport Share Geplaatst 9 november 2014 Beterschap Kaboutertje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zeeglans Geplaatst 9 november 2014 Rapport Share Geplaatst 9 november 2014 Goedemorgen allemaal, jullie hebben leuke plannen voor vandaag. Ik heb vandaag mijn dagje vrij (zonder de kinderen) en ik zit nu eerst mijn zonden te overdenken. Gisteravond ben ik de fout in gegaan, en eigenlijk wist ik van tevoren dat het een moeilijke avond zou worden. Ik voel me nu heel erg rot.... maar dat is mijn eigen schuld. Ik zit nu aan de koffie en ben aan het proberen om mezelf weer positief te krijgen.... Fijne zondag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 november 2014 Rapport Share Geplaatst 9 november 2014 Goeie morgen Zeeglans, Dat is het goeie aan herinneringen, je kan ze overdenken en er van leren. Weet je al hoe je dit de volgende keer gaat oplossen zodat je zo'n avond als gisteren kan voorkomen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meedoen Geplaatst 9 november 2014 Rapport Share Geplaatst 9 november 2014 Goedemorgen. En zo is 1 maand ineens al weer 5 weken :-) Fijne zondag allemaal, geniet van het weer (het is hier prachtig). Kipje, plof en huttula reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 9 november 2014 Rapport Share Geplaatst 9 november 2014 Mogge....ik sla ff ontbijt over...zit nog vol van uit eten Best wel bah Ook al ben ik allergisch voor veel dingen er blijft genoeg over om mijn maag te vullen Zonder alcohol en sigaret zou ik niet kunnen leven. Zonder vis..eieren..noten..schaal en schelpdieren..vele soorten fruit...word mijn eten heel stuk beperkter Waar ik het eens zo moeilijk mee had kan ik steeds makkelijker overweg Merk het in vele dingen..in mijn denken..doen..gevoelens...uitspreken van gedachten Eigenwaarde Weer een stap verder....wat zag ik in dat andere leven...rest nu de vraag Het was 1 grote vlucht Kate reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 november 2014 Rapport Share Geplaatst 9 november 2014 Hutt. :rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aura Geplaatst 9 november 2014 Rapport Share Geplaatst 9 november 2014 (bewerkt) Dagpact: jowan Roberto Joris Blondie Kruidenthee Fijne zondag!! november 9 november 2014 bewerkt door november Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 9 november 2014 Rapport Share Geplaatst 9 november 2014 met zn allen naar de bios...... kabouter wat flut, hoop dat je snel wat opknapt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 november 2014 Rapport Share Geplaatst 9 november 2014 Effe pauze, wat eten... Inspiratie komt langzamerhand op gang, al staat er nog niks op het doek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 november 2014 Rapport Share Geplaatst 9 november 2014 Schilder jij helemaal vanuit jouw dredd lock koppie Blondie of vanaf een voorbeeld? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 november 2014 Rapport Share Geplaatst 9 november 2014 Voorheen van voorbeeld bolletje... Nu tracht ik juist de uitdaging te zoeken om iets te schilderen wat in mij opkomt... Ideeën zat, maar nu nog filteren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 9 november 2014 Rapport Share Geplaatst 9 november 2014 Ik heb net via de zoekfunctie wat opgezocht over neuropathie. Daar wordt ik helemaal beroerd van. ik ga maar proberen een blokje te wandelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 november 2014 Rapport Share Geplaatst 9 november 2014 Goede middag Dagpact: jowan Roberto Joris Blondie Kruidenthee november Agnieta Albert fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 9 november 2014 Rapport Share Geplaatst 9 november 2014 Veel verder dan een klein blokje ben ik niet gekomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 november 2014 Rapport Share Geplaatst 9 november 2014 En weer verder met mijn witte doek... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 november 2014 Rapport Share Geplaatst 9 november 2014 Vind ik erg moeilijk Blondie om zonder voorbeeld te gaan schilderen. Ik kan het niet. Waar voel je je dan zo beroerd van Roberto? Herken je iets of zo of is het angst?? Middag Ap. en Iet. Das veel Kaboutertje, toch maar blijven opletten hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 9 november 2014 Rapport Share Geplaatst 9 november 2014 Waar voel je je dan zo beroerd van Roberto? Herken je iets of zo of is het angst?? Bolletje, Dat zijn duidelijk mijn eigen klachten. Het besef daarvan maakt mij angstig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 november 2014 Rapport Share Geplaatst 9 november 2014 Kan je me wat uitleggen over neurophatie Roberto? Wat zijn dan jouw klachten of is dat te moeilijk voor je. Je bent hier niets verplicht hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 9 november 2014 Rapport Share Geplaatst 9 november 2014 (bewerkt) Ik heb wel eerder ergens hier mijn lichamelijke klachten opgesomd. Ik heb vooral last mijn prikkelingen in mijn voeten en spanning / pijn in mijn benen. Daarnaast gesuis in mijn hoofd. En van angst ga ik hyperventileren, waardoor alles nog erger wordt. In eerste instantie heb ik alles maar ontwenningsverschijnselen genoemd. Volgens mij zijn de klachten verergerd toen ik oxazepam ging slikken, terwijl ik nog flink dronk. 9 november 2014 bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 november 2014 Rapport Share Geplaatst 9 november 2014 Roberto dat gesuis in je hoofd kan door het drinken komen hé, ik heb daar ook altijd last van maar doordat ik er eigenlijk niet op let merk ik er weinig van. Maar ben je er wel eens voor naar de dokter geweest? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 9 november 2014 Rapport Share Geplaatst 9 november 2014 (bewerkt) . 20 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 9 november 2014 Rapport Share Geplaatst 9 november 2014 Kaboutertje, Had hetzelfde twee weken geleden, plotseling 40,2 koorts, dacht dat ik de echte griep had. Kon niet meer op de benen staan. Volgende ochtend wakker met 37, twee dagen daarna een koortslip. Heb het al meer gehoord. Beterschap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 november 2014 Rapport Share Geplaatst 9 november 2014 Ben het op advies van therapeut aan het proberen om te schilderen wat door mijn koppie waart, bolletje. Niet makkelijk, maar kan een manier zijn net als schrijven om het nare te verwerken. Merk alleen dat er niet echt vrolijke kleuruitspattingen op het doek komen. Zal wel ergens goed voor zijn, maar ik wordt er momenteel niet echt ontspannen van, maar meer juist gespannen. Ben dus voor nu maar effe gestopt. Ik ga maar effe gedachten verzetten en een appeltaart bakken. Troost-food! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden