Spring naar bijdragen

Donderdag 6 november 2014


jowan

Aanbevolen berichten

wijfie,

bij mij nog maar een paar jaar. Ik vind het best moeilijk.

Er kwam ook veel bij kijken.

Toen mijn moeder ging, kwam ik niet elke dag naar het ziekenhuis. Ik had een rijverbod. Wegens alcohol.

Ik had het ook minder ernstig opgevat. Operatie omwille van keeltumor, standaard, wat is het probleem.

 

Mijn schoonzus heeft me bij het sterfbed weggeduwd. Dat nam ik eigenlijk niet. Ik ben er lang geweest voor mijn moeder, iedere dag zelfs, toen ze haar zoon verloor. De rest van de familie was toen nergens te bekennen.

 

Vermoedelijk ben ik daar nu nog hels kwaad over. Wat doe je ermee he?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind mijn ding hier niet meer echt.

Voor mij is niet drinken of gematigd dinken niet meer - ook niet minder - dan een voorwaarde voor omgaan met "het" leven.

Bij dat laatste ondervind ik geen steun meer hier.

Dat is geen verwijt, wellicht zijn gewoon mijn matekes op de een of andere manier verdwenen.

 

Misschien kom ik nog, misschien niet, ik wens jullie alleszins allemaal het beste. Ieder met het zoeken van zijn eigen weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien niet zenn, maar knuffelen met een kat vind ik wel lekker. Ik zou die hele meditatie al lang vergeten zijn.

 

Maar ja, hier komt geen kat in huis, en zolang die er niet is hoef ik die ook niet te missen. Af en toe met een kat van een ander aan de gang is voor mij al genoeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer Jen, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen. 

 

Ik heb een tijd gehad dat ik hier intensief met dat forum bezig was, las alles, nam het in me op, voelde me een deel van een groep. Nu niet meer, ik vind dat verder prima, ik vind hier af en toe wat neerpennen gewoon leuk. Ooit in mijn pubertijd dacht ik moet een dagboekje schrijven, maar dat liet ik al snel varen, ik denk dat ik er toch behoefte aan had dat ieand het las. Later kreeg ik een vriendin en we zagen elkaar veel, en schreven ook brieven. Daar had ik echt lol in. Het vulde onze communicatie heel mooi aan. Soms kan je in het gesprokene niet kwijt wat schriftelijk wel kan.

 

Zo'n forum is weer een andere vorm, die ik ook heel aantrekkelijk vind op zijn tijd. Laatste tijd weer iets meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...