Spring naar bijdragen

zaterdag 1 november 2014

eline

Aanbevolen berichten

Om een lang verhaal kort te maken: mijn man heeft zich dood gedronken, onze dochter was net vier.

De machteloosheid omdat ik hem niet kon helpen is zo voelbaar en daarbij het verdriet en de boosheid.

Zal me netjes uitdrukken maar sjesus wat een verhaal weer. Ik heb veel familie verloren de laatste jaren aan door alcohol bespoedigde kanker. Maar dat voelt verder weg dan wanneer je je partner kwijtraakt en met een jong kind alleen verder moet. Knap dat je je dan zo staande houdt - ondanks je eigen valkuilen. Vanavond al eerder gemeld dat ik (ooit) RK ben opgevoed. Heb ik wel als een oude jas uitgetrokken, maar zo nu en dan krijg ik hier op het forum de neiging om voor mensen een kaars op te steken. 

Oh ja - wat Lady Jane schreef over (denk ik) Thich Nhat Hanh: ik heb die man ooit een lezing horen geven waarin hij sprak over een slok water dat hij ooit kreeg op een berg in Vietnam - van een oude monnik... Nog nooit zo'n mens ontmoet, zo'n stem gehoord. En helaas vergeten daarna. Dank voor de reminder.

De rust allemaal - ik ben geloof ik dysbrainic verder....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...