plof Geplaatst 27 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2014 (bewerkt) . 20 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 27 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2014 trusten allen, sterkte aan ..............tja als ik aan namen begin en ik vergéét er één!! er gebeurt hier heel veel waar ik stil van word sterkte voor wie dat nu zo hard nodig heeft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 27 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2014 Trusten allemaal, kruip ook weer droog in mijn nestje. Daar is geen kip, maar wel een Pauw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 27 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2014 Ik meld me droog af voor de dagpact. Een redelijk goede dag, met een AA meeting. Morgen niets op programma staan, kán dus klussen in en om huis gaan doen.... Wellicht tot morgen, welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kipje Geplaatst 27 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2014 Wijfie, succes morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2014 toitoitoi Wijfie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2014 Zo, net kletterende ruzie gehad. Over de telefoon met een vriend hoor, niet met mijn liefste. Voel me nu vooral gedegouteerd dat ik iemand lang verdedigd heb die mijn vertrouwen op geen enkele manier waard was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2014 Om het wat relevanter te maken: die iemand noemde me tegenover mijn lief een zuipschuit. "Succes met je zuipschuit," zei hij. Ik dan maar in de tel gekropen. Bleek dat hij me nu beschuldigt van alcohol- en rilatinemisbruik. Met mijn ene rilatinetje 's ochtends is dat manifest onwaar, en de mensen hier die me lang genoeg kennen om meegemaakt te hebben dat ik ontdekte dat ik narcolepsie heb, zullen begrijpen dat ik zwaar gekwetst ben. Of eigenlijk eerder gedegouteerd, ja. Die misselijike bijsmaak in je mond als je een mossel opeet die overtijd was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 28 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2014 (bewerkt) . 20 november 2014 bewerkt door ploffie Jen reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2014 Zo, de eerste maand zit erop . Ik ga het wel erg aan, zaterdag weer een etentje gehad met veel wijn, ik aan de thee; gisteren maandelijks filmavondje bij mij met bier voor ieder, ik aan de rivella. So far, so good. Ikzelf ben wel wat bang dat ik nu wat saai ben in groepen, minder "sprankelend", minder babbels. Maar ik weet niet hoe anderen dat zien/of ze uberhaupt wat zien. Tijdens een eerdere stoppoging kreeg ik wel te horen dat ik aangenaam relaxed overkwam... Maar zélf voel ik dit anders.... Misschien wennen aan de nieuwe Sebastiaan? (vroeger zo goed als alle sociale activiteiten doordrenkt met alcohol waar ik erg los van word. Dat voelde toen heerlijk. Herkennen jullie dit? (nu even teruglezen hoe het met ieder gaat ) Hoi Sebastiaan, dat saaiere, of die angst voor het saaiere, is voor mij heel herkenbaar. - Ik denk overigens dat mijn sociale fobie de hoofdoorzaak is van mijn drankprobleem, maar dat terzijde - Tijdens mijn eerste "droge" periode, kreeg ik toch ook andere geluiden te horen. Een vriendin meldde "je bent je gevoel voor humor niet verloren, gelukkig", mijn ex-man mellde "je bent veel scherper" - waarbij hij scherp in de positieve zin bedoelde als "beter bij de zaak, sneller in je denken". Misschien gewoon eens polsen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden