Spring naar bijdragen

maandag 27 oktober


blondie6173

Aanbevolen berichten

Om het wat relevanter te maken: die iemand noemde me tegenover mijn lief een zuipschuit. "Succes met je zuipschuit," zei hij.

Ik dan maar in de tel gekropen. 

Bleek dat hij me nu beschuldigt van alcohol- en rilatinemisbruik.

Met mijn ene rilatinetje 's ochtends is dat manifest onwaar, en de mensen hier die me lang genoeg kennen om meegemaakt te hebben dat ik ontdekte dat ik narcolepsie heb, zullen begrijpen dat ik zwaar gekwetst ben. Of eigenlijk eerder gedegouteerd, ja. Die misselijike bijsmaak in je mond als je een mossel opeet die overtijd was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, de eerste maand zit erop ;) . Ik ga het wel erg aan, zaterdag weer een etentje gehad met veel wijn, ik aan de thee; gisteren maandelijks filmavondje bij mij met bier voor ieder, ik aan de rivella. So far, so good. Ikzelf ben wel wat bang dat ik nu wat saai ben in groepen, minder "sprankelend", minder babbels. Maar ik weet niet hoe anderen dat zien/of ze uberhaupt wat zien. Tijdens een eerdere stoppoging kreeg ik wel te horen dat ik aangenaam relaxed overkwam... Maar zélf voel ik dit anders.... Misschien wennen aan de nieuwe Sebastiaan? (vroeger zo goed als alle sociale activiteiten doordrenkt met alcohol waar ik erg los van word. Dat voelde toen heerlijk.

 

Herkennen jullie dit?

 

(nu even teruglezen hoe het met ieder gaat :) )

Hoi Sebastiaan,

dat saaiere, of die angst voor het saaiere, is voor mij heel herkenbaar. - Ik denk overigens dat mijn sociale fobie de hoofdoorzaak is van mijn drankprobleem, maar dat terzijde -

Tijdens mijn eerste "droge" periode, kreeg ik toch ook andere geluiden te horen. Een vriendin meldde "je bent je gevoel voor humor niet verloren, gelukkig", mijn ex-man mellde "je bent veel scherper" - waarbij hij scherp in de positieve zin bedoelde als "beter bij de zaak, sneller in je denken".

 

Misschien gewoon eens polsen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...