walrus Geplaatst 23 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2014 drenthe, amsterdam, betuwe (stedelijk???), limburg, randstad, groningen (dus toch). OK - leuk. Ik Noord Holland Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2014 Walrus, oostelijk midden van het land hier. Storperig (stad met een dorpse uitstraling). Fruitvlieg ging een aantal weken geleden meedoen aan een hardloop-prestatieloopje. Ik kende hem van de laatste Meeting en we hebben afgesproken samen te lopen. Dat hebben we ook gedaan, dat was gezellig en hebben we hier gedeeld op het forum. Suikertje, die ik in de afgelopen vakantieperiode in levende lijve heb ontmoet, deed melding van een loopje in Groningen én van de 4 mijl volgend jaar. Beiden leken me leuk en andere frummers kwamen aanbieden om langs de kant te juichen en voor water te zullen zorgen. Beetje feestje bouwen. Zodoende dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2014 Succes rapi, laat je niet gek maken. Vooral niet door jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 23 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2014 (bewerkt) . 20 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 23 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2014 Wie heeft er vandaag geen zin in kruidenthee?! Ik stond op 't dagpact...en net niet meer... Dagpact:jowanBlondieKaboutertjeYogajuf Wimmelt Agnieta Roberto Kruidenthee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2014 We hebben een superstrijder op dit moment op zijn eigen draad. Jan555 op jan29 / Hallo allemaal! / Ik wil stoppen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2014 Walrus, ik zag ook op tegen de reacties van anderen. Weinig problemen mee gehad eigenlijk. En dat heb ik hier ook al meer gelezen. Het verwonderde mij dat er best veel mensen zijn, die niet of zeer matig drinken. Ik zocht de zuipers kennelijk allemaal op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 23 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2014 (bewerkt) Plof, waarom schrijf je eigenlijk niet ook als je je minder krachtig voelt? 23 oktober 2014 bewerkt door Yogajuf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2014 Later weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 23 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2014 (bewerkt) . 20 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 23 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2014 Poehee, wat een dag voor zover. Bij therapeut vandaan heftig, veel werk aan de winkel. Door naar tandarts, wilde mij toch nog even zien voor het weekend. Ontsteking dus voor nu start met antibiotica en na weekend weer terug omdat vulling waarschijnlijk te hoog zit waardoor ik last blijf houden met kauwen van vast voedsel. Kan ze helaas nu niet repareren omdat de zwelling een vertekend beeld geeft... Dat wordt dus vloeibaar tot na het weekend... Goed voor de kilokillers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jan555 Geplaatst 23 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2014 (bewerkt) Dank Gerrit. Ik zit inderdaad behoorlijk te ontwennen momenteel. Thnx voor de ondersteunende berichten. Moet wel zeggen dat t wat beter lijkt te gaan. Zweten zal nog wel even door gaan maar als dat t ergste is. Zie tegen de nacht op. Net als gister BEN DUS GESTOPT (en nu vol zien te houden:-) 23 oktober 2014 bewerkt door jan555 walrus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 23 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2014 Goed bezig jan! Zweten en dergelijke wordt vanzelf minder, geloof mij maar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 23 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2014 Stap 4, een noodzakelijke Agnieta... Even doorbijten! Uiteindelijk kom je er sterker uit! Succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 23 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2014 Drie op een rij... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 23 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2014 Goed bezig Jan555! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jan555 Geplaatst 23 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2014 Bedankt allemaal! Voel me al beter eigenlijk...Heb motivatie. en... niets in huis geh :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2014 Inderdaad Jan 555 t'is ff doorbijten maar je krijgt er erg veel voor terug nl. jezelf We hebben deze periode allemaal mee gemaakt dus weten dat het niet makkelijk is. Vanavond voor je gaat slapen even iets lekker warms nemen b.v. een kop soep of warme melk met honing. Een wandeling vlak voor je gaat slapen kan ook wonderen doen. jan555 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kipje Geplaatst 23 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2014 Hm als nieuweling snap ik nog niet heel veel van dit draadje...is het alleen voor de "volledig gestopten" of kan iedereen gewoon ff meekletsen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 23 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2014 Noordholland hier. Hoi kippie welkom! Iedereen mag hier komen. Het is een wat warrige draad waar je op zit. Iedereen komt hier en roept of fluistert iets. Soms wordt er op gereageerd en soms niet. Soort kantine ... Iedereen loopt in en uit. In het begin snapte ik er helemaal niks van en durfde ik ook niet naar binnen. Had dan het gevoel dat iedereen zich omdraaide om te kijken wie er binnen kwam . Maar het is meestal gewoon gezellig en opbeurend en opbouwend. Heel af en toe gaat er iemand uit zijn plaat en dat mag ook. Lees maar lekker en voel je thuis jan555 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jan555 Geplaatst 23 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2014 Ga die wandeling doen! Welkom Kipje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jan555 Geplaatst 23 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2014 @Walrus: Omgeving Dordrecht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 23 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2014 Fruitvlieg: Stap 4 van de AA: "Wij maken een grondige en onbevreesde morele inventarisatie van onszelf op" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 23 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2014 En nu eten... Gelukkig eten de Kids bij hun vader. Appelmoes en yoghurt op het menu! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden