Spring naar bijdragen

Donderdag 23 oktober


jowan

Aanbevolen berichten

Welkom Kipje :rose:

 

Jan555 mocht je last krijgen van trek, zorg dan dat je maag vol zit met alles wat je lekker vind. Of zorgen dat je de hele dag door wat eet. Dit vermindert de trek of hij gaat helemaal weg. Probeer het maar eens. ;)

 

Zo ik ga voor het eten zorgen. Lekkere koteletten, rechtstreeks van de boer, witte bonen en aard. puree, EN GEEN TOET NA :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh jopie, ik zie hem opeens voor me! Met zo'n hoog hoofdeinde waar je tegenaan kan zitten lezen, krisperige witte lakens - van die ruwe, veel kussens, een sprei, een lang nachthemd, wollen pantoffels en een po onder je bed!

Draaf ik door? Sorry. Maar niets heerlijker dan een nieuw huisje mogen inrichten. Ben blij voor je!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zal mn oogjes hier in de randstad open houden voor je, Jopie

Kringloopwinkel wil er soms nog wel eens eentje hebben staan.

Klaar met dineren.

Opslomen en bijtijds mijn bedje in.

Morgen is mijn dochter jarig, dus drukke dag voor de boeg.

Appeltaart en boterkoek in elkaar flansen tesamen met mijn dochter en daarna visite.

Zal blij zijn als het zaterdag is...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond allen!

Vanavond zuurkool met gebakken spekjes en uien, rookworst, als overschotel. Nu wachten tot de chef thuiskomt en dat kan wel half acht worden.

 

Blondie, toch een ontsteking. Misschien dat je morgen al verlichting voelt door de antibiotica. Lastig is zoiets en je wordt er vaak erg moe van. Maar ... het gaat over. Sterkte!

 

Jan555, je bent goed bezig man. Je doet het prima. Ja, het is echt wel doorbijten nu en dat duurt nog wel een paar dagen. Volhouden, accepteren dat het niet fijn is in de wetenschap dat het straks beter gaat en makkelijker wordt. En dan moet je eens kijken, hoe je je gaat voelen.

Als je moeilijk zit, gewoon melden hier. Alleen 's nachts wordt het stiller, hoewel ik het idee heb dat er altijd wel iemand meekijkt en zomaar opeens kan bijspringen.

 

Kipje heeft de Dagdraad ook gevonden. Even vreemd hier, maar dat went wel hoor. En als we je niet lijken te zien, dan schrijf je maar in vette hoofdletters.

 

Jopie, wat leuk allemaal zo! Ik hoop dat je zo'n bed gaat vinden. Kringloop al bekeken? Of doe je daar niet aan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 Soms wordt er op gereageerd en soms niet.

Soort kantine ... Iedereen loopt in en uit.

 

 

Grappig. MijnGerrit vergeleek het met een nieuwe school.

 

Ik had een heel andere associatie: alsof ik op een familieverjaardag van (heel lang) geleden was. Iedereen hoogste woord en ik als 1 van de jongsten nooit snappen waar het over ging... Vreemde mix van ontspanning (ik hoef het allemaal ook niet te begrijpen, laat maar) en super-alertheid (maar kijk uit dat je vooral niets doms zegt, want dan ben je aan de beurt en lacht iedereen (je uit)).

 

Dat gaat voorbij - Jan en Kip!!

 

Net als overmatig zweten, doodsangst, apenlucht, glasbakparanoia, en Schuldig Zijn. Als ik het zo opschrijf lijkt het wel of ik uit een gevangenis ben ontsnapt. Nou ja - wie weet. 

 

Oh ja - MijnGerrit: je hebt weer eens gelijk. Dit weekend ben ik uitgenodigd en heb laten weten dat ze geen wijn voor me hoeven te halen. Lacherig berichtje terug - maar geen enkel probleem. Ze waren zelf ook al aan het minderen en wat goed van mij dat ik ... enz. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey!

Waarom stress....

Wil mijn prachtige gezin niet verliezen, kids begripvol, bangelijke echtgenoot die probleem begrijpt en opvangt wanneer ik ff de pedalen verlies...

Heel toevallig gisteren bij bellen v arts met wachtdienst bij begripvolle arts terechtgekomen, lange babbel gehad, morgen op gesprek.

Functioneer eigenlijk nog vrij goed gezien mijn consumptie, maar wil negatieve spiraal doorbreken. (Slecht voelen, alcohol, slecht voelen, enz)

Weet ook dat het in vele gevallen beter is om ineens te stoppen, echter dit lukt bij mij niet...enerzijds mijn karakter, anderzijds wil ik geen dagen missen in het dagelijkse leven, is ook niet haalbaar. Vandaar dokter die gisteren aan telefoon zei om strikt afbouwschema te volgen.

Weet wel dat de meesten v jullie kiezen voor opeens niets, maar hoop alsnog op begrip en steun!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey bolletje

Wil geen dagen missen is gewoon, tja, zo druk, kan mij echt niet veroorloven er helemaal niet te zijn. (Om diverse redenen)

Het afbouwschema ga ik morgen met de dokter op punt zetten. Morgen na de middag nieuws hierover...

Dank voor je bericht x

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Vlieg, fijn dat het goed gaat met je. Morgen even oppassen begrijp ik?

Je hebt het lopen weer hervat, lees ik.

Ik ben zondag geweest, maarndag sportavond, dinsdag lopen en yoga, woensdag stuk en vandaag ook maar niet.

Onmatigheid, het blijft een aandachtspunt voor me en zal wel nooit helemaal onder controle komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een lijstje maken Akkie en het belangrijkste nu doen, koken. Vreselijk dat gevoel hé dat je niet klaar kan komen met de dingen die je hoognodig moet doen. En iedere dag komt er weer bij en de stapels wordt hoger en hoger.  :lips: :lips:

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi akelei...

Hoe herkenbaar, moeten koken en dit en dat ligt in de weg...

Ik rookte ook alleen buiten, nu sinds paar dagen in veranda (alleen als open haard aan is), maar ook niet binnen.

In vorig huis ook alleen onder dampkap (ben uit België, twijfel aan de juiste nl vertaling)

Succes!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...