Roberto Geplaatst 15 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2014 Vandaag begint de elfde dag Dagpact: Roberto ProudMary reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 15 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2014 Vandaag ga ik verder met de librium afbouwen. ProudMary reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Borderliner Geplaatst 16 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2014 Goedemorgen allemaal, Ik heb slecht voor mezelf gezorgd. Ipv op tijd te gaan slapen heb ik een mail beantwoord. Ik ga nu slapen en wie weet wordt ik straks wakker van heerlijk geurende cappuccino ☕️ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 16 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2014 Goeiemorgen. Dagpact: Roberto jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 16 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2014 Goedemorgen, nog even de schoenen aan en dan vertrek ik, tis nog pikdonker, windstil.......staat straks de koffie klaar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 16 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2014 Goedemorgen, ik ruik de cappuccino....! Vroeg naar bed en weer vroeg op... fit en fris dit keer...weer.... Ik sta weer op het goede spoor. Skip en ProudMary reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 16 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2014 Goedemorgen, Ook alweer vroeg op, maar uitgeslapen voor mijn doen. Zo naar therapie. Maar nu eerst een bakkie Dagpact: Roberto jowan Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 16 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2014 Beetje wennen zo lopen in het donker maar inderdaad het is een rustmoment eigenlijk.... Agnieta pittig bakkie, lekker hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 16 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2014 Nu douchen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 16 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2014 Lekke Agnieta, met 'e'en klontje suiker graag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2014 Goedemorgen frummers. Dan toch maar koffie? Roberto heeft een kort nachtje gehad zie ik . Maar knap hoor dag elf! Best lekker he, zo vroeg op de ochtend naar buiten Eline? Ik doe het dan altijd omdat de hond uit moet voor ik naar mijn werk ga, maar vind het zalig, ben je gelijk wakker... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 16 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2014 Je had me kunnen bellen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2014 Vervelend om niet te kunnen slapen Agnieta. En wat duren die uren dan lang he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 16 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2014 Las net dat bollie problemen heeft met haar pc. Hoop dat het snel opgelost is voor haar. Knuffel aan bollie! Nog een bakkie en dan trap ik Eline de doesj uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 16 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2014 Wat waren we dan gaan doen jowan? Wandelen! Wat anders? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 16 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2014 Goede morgen Dagpact: Roberto jowan Blondie Kaboutertje Albert fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 16 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2014 AR hoe is het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2014 hoop ook dat Bol snel weer haar pc kan gebruiken Blondie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2014 En Ar ook goedemorgen. Zie dat ik Kabouter ook nog helemaal niet goedemorgen heb gewenst . lekker geslapen? En Clowntje , hoe gaat het met hem? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2014 (bewerkt) Denk dat je daar verstandig aan doet Kabouter, eerst maar even thuis weer helemaal tot rust komen..... Ik zie trouwens dat Madelief jarig is vandaag.... Van harte Madelief, hoop dat je een fijne dag hebt en wens je een mooi nieuw jaar toe. Je komt vast nog wel eens om het hoekje piepen hier hoop ik??? 16 oktober 2014 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 16 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2014 Kids de deur uit naar school, brommend over de regen. Ik zit inmiddels gladgestreken op de bank met mijn laatste bakkie koffie voor vandaag. En nu maar wachten tot ik voor therapie mag. Mijn darmen protesteren weer. Dametje ongeduld wil aan de slag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 16 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2014 Komt allemaal goed Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 16 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2014 (bewerkt) . 20 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2014 Kweenie hoe laat je therapie hebt Blondie, maar met op de bank gaan zitten wachten tot je weg moet maakt het er ook niet rustiger op lijkt me. Even nog wat gaan doen misschien, wat lezen, spelletje, rondje hond, dubbel rondje hond.????? Ai Plof... maar als je uit je bed rolt en gelijk de kleren aan en dan naar buiten word je vanzelf ook wel wakker hoor... wedden???? Luitjes, ik moet er vandoor. Ik wens iedereen een goede dag. Maak er iets moois van, zelf, want meestal doet een ander het niet voor je... Dag dag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 16 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2014 (bewerkt) . 20 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden