Kate Geplaatst 15 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2014 Leuk, die kikkers Ietje. Vooral de meest linkse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 15 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2014 Ietje, wat leuk ! Hier ook beentjes omhoog na heerlijke dag, ze voelde zich zó happy en bijzonder vandaag! Fruit, lijkt me heel gek om zo veel herkenning te voelen maar ook wel fijn misschien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 15 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2014 Aan elke hand 3 vingers Ietje? wow Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 15 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2014 Ik ben vandaag gediagnosticeerd door mijn werkbegeleidster. Blijkbaar ben ik in haar ogen autistisch. Spud, ik heb zelf ergens een vraag gesteld over alcohol in relatie tot autisme / asperger. Kun je mij toelichten wat jouw werkbegeleidster onder autisme bij jou verstaat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2014 Ik moet even doorgeven van Bolletje dat haar pc het niet doet. Morgen komt er misschien even iemand en dan is ze er weer even en anders gaat een ander de boel repareren, maar die is met vakantie en dan kan het wel 4 november worden. Ik hoop dat er bij haar ook een bieb is waar je gratis online kunt tijdens de openingsuren. Want ja zo plots boem helemaal droogstaan van ons.......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 15 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2014 Arme Bol. Wat zal de stoom uit haar oren komen. Wil haar wel een bosje :rose: geven, maar dat ziet ze nu natuurlijk niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2014 misschien kan ze nog wel mail lezen?ze heeft ook ergens mij kunnen mailen. ik zal je roosjes doorsturen Kate. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2014 Middenin een reactie werd ik ineens gebeld door Nica. Leuk voor mij wel, kan ik geen stomme zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2014 Spud, ik heb zelf ergens een vraag gesteld over alcohol in relatie tot autisme / asperger. Kun je mij toelichten wat jouw werkbegeleidster onder autisme bij jou verstaat? De focus maar op 1 ding kunnen leggen omdat je anders het gevoel van controle mist. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2014 Wel tof te beseffen dat het ergens anders het zelfde is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2014 (bewerkt) Spud, Ik snap wat je zegt, ik zat er alleen voor de alcohol en nu komt dit naar boven. Ik schiet het niet af maar weet niet wat ik er mee moet. Of juist nog iets waar ik ook wat mee moet. Pfff, ben er een beetje klaar mee. Het gezeik begint als je gestopt bent Daar werd ik onderbroken! Ik wilde je zeggen dat je niks moet. Moeten is sterker als men wil. 15 oktober 2014 bewerkt door Spud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2014 Ik ben weer thuis van mijn zelfhulpgroep. Het was goed, maar ik ben nu moe. Opslomen dus maar. Vlieg, gewoon even parkeren dat onderwerp. Het loopt niet weg. Goede nacht voor iedereen, tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2014 Endus mag Spud je niet dankbaar zijn voor je openheid. Dankjewel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 15 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2014 Ik heb ook even zitten lezen over ADD en dat zou ik zo kunnen hebben, behave dan dat ik een uitstekend tijdsgevoel heb. Ik draag nooit een horloge en weet altijd vrij nauwkeurig hoe laat het is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 15 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2014 In mijn pubertijd voelde ik mij geregeld neerslachtig. Toch ik had daar geen enkele reden toe vond ik, ik had geen gescheiden ouders, of ouders aan de drugs, dus vond ik mezelf een beetje een aansteller. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 15 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2014 Maar het lastige is als ik soms over autisme lees herken ik er ook wel wat in. En over alcoholisme en over depressie. En over homofiele gevoelens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 15 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2014 Ook al is het voor Fruit bedoeld Agnieta, ik vind het fijn te lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 15 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2014 Ik had vandaag een beetje een rotdag op mijn werk, mijn baas, collega valt steeds in herhaling de laatste tijd. Ik ken zijn verhalen zo langzamerhand wel. En daarbij er komt even wat minder werk binnen en hij wordt daar gelijk zenuwachtig en onrustig van. En hij heeft er een handje van om te te zeggen van: "We moeten dit of dat," waarbij het onduidelijk is wie hij nou bedoeld. Ik heb geen zin om dan steeds te vragen wie hij bedoeld. Als ik denk dat lijkt me wat voor mij pak ik het maar op. Blij dat ik morgen een vrije dag heb gepland. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 15 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2014 Slaap lekker, ik wil het ook niet laat maken, maar zou zo maar kunnen gebeuren, zo voel ik me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2014 Ha Erik, na mijn 2 daagse training denk ik iets meer inzichten te hebben gekregen in jouw werk maar ben super gemotiveerd hier verder in te gaan als vrijwilliger er volgen nog een dag volgende week en stage in de hospice en dan mogen we naar de mensen thuis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2014 Jaap, gelukkig dat jij niet die verantwoording dan voelt misschien waar hij zo zenuwachtig van wordt? Maar de onrust een dagje minder meemaken is vast fijner voor je. slaap lekker vast ga iuk ook proberen nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 15 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2014 Ook ik meld me weer droog en nuchter af voor vandaag. Een lange, drukke, intense en mooie dag, kan tevreden gaan slapen. Morgen wel weer een hoop te doen, maar dat is pas morgen, na mijn ochtend wandeling. Ik ben eens benieuwd wie er allemaal "meeloopt"....! Welterusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2014 Jaap gewoon vragen wat hij wil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 15 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2014 Goeienavond Ondertussen gaat het hier gewoon zijn gangetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 15 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2014 Hier=bij mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden