Spring naar bijdragen

Woensdag 15 oktober


Skip

Aanbevolen berichten

Nou gaat het me dan toch lukken om een keer in mijn leven de dagdraad te openen?

Joehoeoeoeoeoeo .

Oh nee sorry dit is iets te luidruchtig voor de vroege morgen.

Iets zachter mag wel.

Goedemorgen allemaal, ik hang al vast wat slingers op voor de mensen die vandaag iets te vieren hebben en ik steek een kaarsje op voor diegene die wat steun kunnen gebruiken

Vandaag worden er croissantjes bezorgd tussen 7 en 8 als een van jullie de deur even open doet voor die bakker?

Want ik lig dan al te slapen na mijn nachtelijke arbeid

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Skip, kom maar door met dat lekkers, ik heb wel zin in wat.

Ben al uren wakker maar dat is oke. Heb ik wel es vaker en ik lag er ook al vroeg in.

Toen ik nog dronk was ik ook altijd zo vroeg wakker, meeeeeen, wat een ellende. Een kater van hier naar Tokio en niet meer kunnen slapen. Zin in gebakken eieren met spek maar dat niet durven want dan werd mn partner wakker van de lucht...

En die was vaak strontchagerijnig omdat ik weer es lazerus was geweest. Dan 'n hele dag met zo'n katerig, weeïg gevoel, brrrrrrr. Tegen vijven het eerste biertje of wijntje maar weer proberen en daar ging ik weer:-(

 

Ik voel me nu ook niet altijd topfit maar ik zou niet meer willen ruilen. Sinds ik niet meer hoef, mijn obsessie om te drinken weg is, heb ik me nooit meer zo gevoeld als toen. Oh er zijn daarna nog zware tijden geweest maar dat waardeloze rotgevoel, me altijd schuldig voelen, me een loser voelen omdat ik wéér had gedronken heb ik nooit meer gehad. En dat vind ik heerlijk.

En dat gun ik iedereen!

Ik ga mn eigen broodjes maar ff smeren,  voordatdie kraksantjes komen; duurt me net ietwat te lang.

 

Heb een fijne en goeie dag vandaag.

Mijn herstel is begonnen toen ik die eerste liet staan en duurt tot op de dag van vandaag voort. En daar ben ik blij en dankbaar voor. Het leven is niet altijd gemakkelijk, zo ervaar ik het tenminste niet altijd maar het is te doen. En nuchter kan ik het een stuk beter aan, zoveel weet ik wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi bambam, wat leuk een " ouwe frummer"

Je staat al een eeuwigheid droog zeg !!! Wat goed . Ik zoek op t jaarpact en je staat in de bovenste regionen! Goed !!!! Mooi en krachtig klink je

Hier lees ik met enige regelmaat dat mensen toch terug vallen om welke reden dan ook. Ik vind dat altijd zo naar om te lezen. Ben er altijd een beetje verdrietig over. En weet ook niet zo goed hoe ik moet reageren.

Omdat ik me bewust ben dat het ijs wel aardig stevig is maar voor je het weet lig je zomaar in een wak....als je niet oplet!

En misschien is dat het sleutelwoord; alert en aan t werk blijven.

Hoe doe jij dat BAM BAM ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Terug van m'n rondje. Lekker weer, maan schijnt door dunne wolken, op open plekken pinkelen de sterren en het waait wat, de vlaggen komen net van de stok los.

Nu koffie en dan op weg naar een afspraak met mijn sponsor (coach).

Fijne dag voor iedereen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Prettige dag Jowan.

Net even in vogelvlucht gisteren gelezen... 

Zag Jen... moest wel grinniken om haar opmerking over melden dat je naar bed gaat.. 

Lijkt me toch ook wel heel veel te maken hebben met de eerste melding in de ochtend Jen: Als je aangeeft te gaan slapen weet de rest dat je niet meer gaat reageren, dat ze niet genegeerd worden maar dat iemand zijn/haar bed opzoekt. 

Nou blijven er natuurlijk altijd mensen die vijf keer zeggen dat ze gaan slapen en dan alsnog uren later het licht hier uitdoen, hihi, maar die laten we buiten beschouwing.

En verder Jen ben ik het met je eens wat betreft je opmerkingen over de gewraakte mop. 

En nog weer verder..... geef niet op, kruip weer uit je schulp, doen! 

 

Zo, en nu nog een bakje thee.. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, Plof. Mij doet het erg goed. Ik doe dit nu zowat een jaar en het komt voort uit slaapproblemen. Ik klooide wat aan met allerlei middeltjes als melatonine en zo, maar niets hielp.

Tot ik op een ochtend het licht zag. Ik lag bozig in bed te draaien en te sodemieteren dat na zo'n slechte nacht de dag al weer aan het bederven was, toen ik me bedacht het ook eens  positief aan te pakken. Benen uit bed, broek en T-shirt aan en eruit, een uur wandelen. Het duurde een dag of drie en toen waren mijn slaapproiblemen opgelost!

Sindsdien doe ik dat iedere (werk)dag. Het mooie is dat het helemaal aansluit bij mijn  visie over nuchterheid en herstel: al mijn  geluk en welbevinden in mijzelf vinden en niet uit een fles, potje of wat dan ook. Je kunt het allemaal zelf.

Een heel fijn gevoel!

 

Structuur: begin de dag goed. Sport: een uur lang beweging.  Spiritualiteit: kwaliteitstijd voor mezelf. Sociaal: even contact maken met de wereld buiten mijn huisje. Etc. etc.

 

Fijne dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...