Sebastiaan Geplaatst 11 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2014 Sebas! Aan het einde ben je opgeveegd! jawel, maar ik draai het om: spinnenweb maken = alcohol drinken voor mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 11 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2014 Het is echt erg met me gesteld. Nu ben ik weer boos op Joris.. Ik kan er bijna niet meer tegen dat mensen uitglijden. Komt ik hou zoveel van jullie denk ik. maar vandaag of morgen doe ik misschien wel hetzelfde.. Ben het niet van plan maar het kàn. Dat laat je toch niet gebeuren..agnieta Jij bent degene die besluit om niet te nemen Net zoals iedereen die gestopt is En die boosheid herken ik....soms neemt men wel heel gemakkelijk de eerste Kom op zeg.....een excuus is er altijd en anders zoeken we er wel 1 Ombuigen...zoek naar een manier om het niet te doen..werk aan jezelf.. Niemand is zielig omdat hij niet kan drinken Wees blij eindelijk verlost te zijn van die troep Het voegd niks toe..en zal het ook nooit doen. zo..het is er bij mij uit Nu de was ophangen..het regend...helaas...dan maar in de droger 1 dag weekend...morgen overwerken...3.30 uur mijn nest uit...heb de hele week al gewerkt..ben op...moe...ben de drammerds zat op werk...gezeur van man...moet nog zoveel doen..alles lijkt teveel..kan wel janken...wil de hele dag in bed liggen..kan niet...kan niet ...kan niet Alles mag er zijn...maar alles is beter als terugvallen in die rotdrank Ga vanavond zwemmen..neem koffie met gebak...oh zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 11 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2014 Het is echt vreselijk om een terugval te hebben en ik ben ontzettend boos op mezelf. Vreselijk boos. En als anderen boos zijn begrijp ik dat ook, want het is gewoon erg. Alleen helpt het mij niet verder nu. Ik kan mezelf alleen opbouwen door te kijken hoe lang het wel goed ging. Goede moed houden, en weer verder waar ik was gebleven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 11 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2014 (bewerkt) Ik was er weer uitgegooid en Wimmelt stond er twee keer in. Copy en Paste schijnt nogal moeilijk te zijn. Dit was / is het volgens mij: Dagpact:jowanKaboutertjeYogajufMeedoenJorisRapilosSebastiaanIetjefietjeBlondieWimmeltAlbert Agnieta.... Roberto Wijfie 11 oktober 2014 bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 11 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2014 Agnieta, ik snap het wel hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 11 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2014 Boodschapjes binnen. En nu op de bank met een dekentje. Moet nog genoeg gebeuren in huis, maar heb de puf er effe niet voor. Dus ik moet nu niksen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 11 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2014 (bewerkt) Weet waar ik vandaan kom en gun het anderen ook nuchter door het leven te gaan. Maar ik kan de ander niet veranderen, dat moet men zelf doen. Kan alleen mijn ervaringen delen en daarmee hopelijk tot steun zijn. Kalmte, moed en wijsheid 11 oktober 2014 bewerkt door blondie6173 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 11 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2014 En nu rust! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 11 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2014 Vind van boos zijn op drank niks mis mee Ben op een aantal mensen ECHT BOOS geweest Ben niet gauw haatdragend...maar ik heb wel voorgoed afscheid genomen van mensen die me bewust wat aan hebben gedaan Misschien zie ik vriend alcohol ook wel als een soort persoon Verbannen uit mijn leven.. Geen sorry..geen excuses...ze zijn over mijn grens gegaan Boos en angst wat alcohol met mij doet en heeft gedaan. Boosheid is niet voor niks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2014 En toch gaat het af en toe fout Aggie. Hoe komt dat dan? Je hebt de mensen, je kan overal terecht en toch kan het je niet helpen als je de keuze gemaakt hebt. We weten het allemaal, maar om het te doen is veel moeilijker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 11 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2014 Agnieta, ja ik zit maar mijn tijd uit te zitten. Kalmeringsthee, gevonden. Helpt allemaal niet. Ik ben de grootste stomste ezel die er maar is. Skip reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 11 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2014 Ja het is inmiddels toch alweer 16.00 u geworden .. nog een paar uur en dan in bad en naar bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 11 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2014 Vanavond lekker makkelijk. Patatjes met gegrilde kip van de kippenboer en een griekse salade met feta. Voor mij zonder de patatjes... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 11 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2014 Ja A3, weer een keer opnieuw beginnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 11 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2014 Dank je Sowhat. Ja dinsdag 2 glazen, woensdag 2 glazen..... En donderdag een heel vat Vrijdagochtend (nog in de lorrum) hulp ingeschakeld, want ik kon niet stoppen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 11 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2014 Ik ben inmiddels weer kalm. En ga vol vertrouwen verder. Een nachtje goed slapen doet veel. Ben inmiddels ook moe aan het worden............. eindelijk. Ik word van drank hyper de hyper. Een ' normaal' mens zou omvallen. Ik niet, stuiter gewoon door. Ik wil iedereen bedanken voor deze dag, alle ondersteuning, bemoedigingen etc. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 11 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2014 Kaboutertje.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sebastiaan Geplaatst 11 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2014 Nu zometeen de uitdaging aangaan: hap eten met vrienden in kroegje en daarna nog een ander kroegje. Maar ik ben koppig: het gaat me níet gebeuren, no way. Dan maar ice tea, sapjes, muntthee en rivella. Zie er wel wat tegenop, maar: nee, nee en nog eens nee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sebastiaan Geplaatst 11 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2014 Ik denk idd niet dat het voor mij erg laat wordt. Sowieso zit ik in de gezondheidsmodus: groene smoothies, best erg lekker eigenlijk . Sterkte ieder vanavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2014 zeg maar dat je een afspraak hebt staan voor later in de avond nog. (met ons) tot dan en veel plezier! ik mag nog even te werken vanavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walrus Geplaatst 11 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2014 Gewoon aan de Spa rood, Sebastiaan, en meteen je punt maken (aanval = beste verdediging): ik ben aan het afvallen, werk aan mijn gezondheid, enz enz. Niet in de kroeg over drank beginnen - kansloos. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walrus Geplaatst 11 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2014 Vooral blijven benadrukken wat je ermee opschiet en niet hoe moeilijk het is. Die momenten zijn er - maar man, 6 kilo!!! in twee weken!!! WTF, je lacht iedereen uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 11 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2014 Wat een contrast met mij MG, 5 kilo aangekomen in 4 weken. Was ook nodig weer. Wil overal wel op reageren, teveel, maar komt wel weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walrus Geplaatst 11 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2014 ziekenhuiskoffie is om ziek van te worden - meestal. Lekker stuk chocola is ook troostend, vind ik. En grote bos bloemen voor jezelf als je clown weer thuis is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 11 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2014 Ietje, zodra je dit gaat lezen: die man van jou die is me er eentje................de ene keer wijn verwachten / aanmoedigen en de volgende keer mopperen dat je niet aan het huishouden bent. Waarom laat je dit gebeuren? Dat je geen ruzie wilt hebben dat is duidelijk. Heeft je man in beeld dat hij het huis deelt met een zelfstandig denkend wezen die in het bezit is van een weldoorvoed stel hersens? Het zijn mijn zaken niet. Toch denk ik dat je hem mag vertellen dat als jij hebt besloten dat het goed is om nu niets te doen, dat het dan dus goed IS. Als hij een werkster in huis wil kan hij naar een arbeidsbureau. Als hij liefde in huis wil kan hij zich liefdevol opstellen. erik en jowan reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden