huttula Geplaatst 8 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2014 Ben ook een zeikerd kwa niet roken geworden.. Misschien omdat het me wel zoveeeeel moeite heeft gekost om eraf te komen Wat een rottroep.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dribbeltje Geplaatst 8 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2014 Succes Agnieta! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 8 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2014 Sterkte agnieta...zeker de moeite waard om te stoppen Voegd niks toe..doet alleen afbreuk op gezondheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 8 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2014 1 ding tegelijk aanpakken hebben ze mij wel geadviseerd. Dat hebIk dan ook maar gedaan. Compenseren..verskavingsgevoeligheid ik was er een kei in...en nog steeds denk ik Dat gaan we niet meef uitproberen dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 8 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2014 Zo nu maar eens wat bewegen, zit met een krakend hoofd gewoon al een paar uur dom tv te kijken, de hot coldrex helpt iets dus toch maar wat boodschappen doen, Roken doe ik heel soms en dan zo,n dubbele capsule sigaret....ik inhaleer ook niet... MG uit z'n slof geschoten? Heb niets raars gelezen.... En hier schijnt zowaar een beetje de zon en het is koud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 8 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2014 Agnieta, Bij mij werkt het zo: ik vind drinken zonder erbij te mogen roken echt veel minder leuk. Dat hou ik een paar glazen vol, maar op een gegeven moment moet ik gewoon erbij roken. Daarom drink ik bijv. nooit in het vliegtuig. Niets aan. Ben wel eens tijdelijk gestopt met roken en dacht toen het gouden ei te hebben gevonden! Zou ik eigenlijk weer moeten doen dus… maar nu sta ik mezelf toe te mogen roken, "want dan heb ik tenminste nog wat". Beetje rare gedachte, I know Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 8 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2014 Borderliner, ik vind het knap hoe jij ons wat inzicht geeft over BL en dat er gradaties zijn.... haha Aggie, mooie verklaring.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 8 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2014 Fruit ook nog op zoek naar invulling, ik ook met name voor de namiddag, dan word ik wat wiebelig, melancholiek, onrustig en als het dan eenmaal 7 uur is is alles weer ok..... Misschien een docu of film zoeken op Netflix.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 8 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2014 Een bil is van de bank, nu de andere nog....hup BS doen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2014 Een bil is van de bank, nu de andere nog....hup BS doen.... Hahahaha die is leuk. En is het gelukt? Hier dadelijk net andersom. Ga vanmiddag zitten en doe niets meer. Ja misschien wat breien, filmpje kijken of wat gamen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 8 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2014 Een ander voordeel van stoppen met roken: je hebt gelijk een "excuus" om niet te drinken bij sociale gelegenheden - mocht je die nodig hebben (ik wel): "Nee ik drink niet want ik ben gestopt met roken en van drank krijg ik zin in een peuk" huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 8 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2014 Werkt vast ook als je eens geen zin in seks hebt, ha ha :-) Jen reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 8 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2014 (bewerkt) Geen zin in seks? Kan dat dan? 8 oktober 2014 bewerkt door jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 8 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2014 (bewerkt) Jawel jowan, gebeurt meestal na een jaar of drie met dezelfde partner. Aangepast: jowan met kleine j 8 oktober 2014 bewerkt door Yogajuf jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 8 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2014 Sorry, ben een beetje melig vanmorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 8 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2014 @Yoga: O, dan kan ik dat inderdaad niet merken. Ik steek voor die tijd om......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 8 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2014 @Agnieta: Terwijl in mijn korte ervaring ik merk dat seks- en relatieverslaving heel vaak het volgende vervangende "middel" is als met het eerste middel wordt gestopt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 8 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2014 Ik wil ook echt niet de draak steken met seks- en relatieverslaving. Ik zie van dichtbij hoe ernstig dat is. Dus bij deze ben ik weer zereneus....serieus, kom nou! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 8 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2014 Relatieverslaving lijkt me nóg erger. Hebben veel dames in mijn vriendinnengroep (single, 40+) last van. Wat een drama's soms. Jan Geurtz heeft er een mooi boek over geschreven, Verslaafd aan Liefde. Uiteindelijk komt het op hetzelfde neer als bij alle verslavingen: heb jezelf lief - zoek het niet in een ander / iets anders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 8 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2014 Goed boek, ligt hier ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 8 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2014 Ja - en waar me dit nu weer toe brengt: ik ga denk ik als ik terug ben in NL die cursus van Jan Geurtz doen, om te stoppen met roken, De Opluchting. Heb ik zo veel goede verhalen over gehoord. Iemand deze gedaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 8 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2014 @Agnieta: tuurlijk, liefde gemist en daarom maar gaten vullen. Denk dat dat misschien wel de kern is van alle verslavingen. Houtje - voor wie haar nog kent - had daar een mooie theorie over, het Gat in mijn Hart. Zal eens kijken of ik een linkje kan vinden. jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2014 droog over gekomen met fietsen alweer geluk. verder wat naar binnen gekeerd dezelfde verkoudheid en hoofdpijn als Eline ben ik bang. En mijn beste vriendin ooit mailde vanmorgen uitgezaaide kanker te hebben en al aan de morfine te zittten. Dat hakt er wel even in, ik ben pas nog met haar wezen shoppen/eten en mopperde nog dat ze te weinig konditie had voor een strandwandeling. Nu weten we dus waarom dat is. Ze is een jaar jonger als ik en ik was haar bijna 40 jaar uit het oog verloren. Nu maar korte hereniging dus. Andere vriendin, wordt geopereerd vandaag, daar kan ik tenminste wel mee overweg. Duimen heeft nog zin dan en het kan meevallen ook. Kaarsje brandt dus, voor hen, voor Kabouter&Clowntje en voor wie het nodig heeft! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 8 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2014 (bewerkt) Verslaving was van mij ook tekort aanvullen Op hele jonge leeftijd..eigenlijk als kleine ukkepuk deed ik het al Tekorten aanvullen..nog niet direct in drank maar wel in lief zijn...in mezelf gekeerd...broek en bedplassen Onbewust krijg je aandacht.. Aandacht ..liefde die ik tekort kwam Poppekind werd ouder..te oud om met poppen te spelen Moest het tekort op andere manier krijgen en ja eten..alcohol..roken en sex kwam daar invoor in de plaats En steeds meer nodig hebben om het te verhullen.. En zo is het begonnen...bij mij Nu weet ik het...nu kan ik het veranderen op een andere manier En mijn moeder..wist niet beter..ok zij is zo groot geworden en moest zich maar zien te redden Liefde..vertrouwen..zekerheid...tis zo belangrijk als basis 8 oktober 2014 bewerkt door huttula Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 8 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2014 That's the spirit Agnieta! Maar in het - natuurlijk zeer onwaarschijnlijke - geval dat je het toch wat moeilijker krijgt over een paar uurtjes, is het misschien de moeten waard om eens te bekijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden