AlbertRemmo Geplaatst 4 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2014 Sorry Agnieta ik was muziek aan het luisteren en dusdanig niet op het forum Slaap lekker allemaal Tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2014 ik kruip er ook vroeg in moe en voldaan truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 4 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2014 Jeetje kabouter Heftig. Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 4 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2014 jowan met een kleine j meldt zich droog en kalm af voor de dagpact. Ik was vandaag in Ede op de AA Conventie: Prachtige plek (50/50 Hotel Belmont), heel goed weer, prima gezelschap en veel inspiratie en liefde.Misschien mag ik mijn levensverhaal wel weer een keer gaan doen, binnenkort voor Leger des Heils. Goede dag dus, mooi fundament om morgenvroeg weer goed te beginnen; met een meeting? Zou zomaar kunnen. Was weinig op dit forum vandaag, niet alles gelezen, niet gereageerd. Morgen verder, welterusten en een fijne nacht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 4 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2014 welterusten jowan, dat was bijtanken dus jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 4 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2014 iedereen is pitten welterusten Monster Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 4 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2014 Monster ga nou slapen. .... Trusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 4 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2014 Truste Monster, moest ff sani stop, nu snel weer terug voor het afkoelt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 4 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2014 Luikjes gaan dicht...trusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 4 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2014 Hoi mensen. Beetje laat om nog wakker te zijn - gevaar voor mij - maar ik denk dat het redelijk goed gaat. Ben een beetje bezig met "anders denken". Andere definitie voor saaiheid, en zo. Ik begin me wel meer en meer aan zelfmedelijden te ergeren. Mijn vroegere drankvriend mailde me dat hij het niet leuk vindt om gehaat te worden. Nu vind ik haat een nogal heftig gevoel, en mijn gevoelens voor hem zitten dichter bij onverschilligheid. Maar het zou nogal hard zijn om dat te melden. Evenwicht vinden tussen bekommerd zijn om en egoisme/zelfbescherming. Als ik alleen het laatste doe, dan kan ik mezelf ook niet meer apprecieren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2014 Dag Gispsy, wakker zijn hoeft niet per se dramatisch te zijn? We zijn alvast met 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 5 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2014 (bewerkt) . 19 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2014 Oei, wist niet dat je aan de refu zit.... dan heb je dus nog alle mazzel van de wereld gehad. Had veel erger kunnen zijn nog. Goede leer dus. Fijn dat je er weer bovenop bent... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 5 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2014 Mooi gipsy...weer een ervaring rijker Refusal werkt sls jij maar slikt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden