Spring naar bijdragen

Zaterdag 4 oktober


Gast Gipsy25

Aanbevolen berichten

Vandaag aan de schoonmaak geweest.

Ik doe dat niet volgens een bepaald schema, maar als ik het doe dan pak ik het ook grondig aan.

Ik zit nu met de voetjes omhoog in een opgeruimde en schone woonkamer.

Wat geeft dit mij een tevreden gevoel.

Dochterlief is vanochtend vroeg al de deur uit gegaan om te gaan shoppen met haar vriendin.

Ze belde net om te vragen of ze daar mocht blijven eten, prima.

Heb ik nog een aantal uren voor mezelf. Heerlijk. Al kan ik nu al uitkijken naar het moment dat ze thuiskomt.

Dan laat ze vol trots zien wat ze heeft gekocht. Ja, we hebben het best goed samen. Mooi om te voelen.

Nu ga ik mezelf onder de douche zetten, daarna relaxen met een boek, tv kijken of iets dergelijks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 God Kaboutertje wat een ellende zeg, en ja natuurlijk moet jij ook aan je rust komen zeg. Maar goed dat die mogelijkheid er is dat ze hem in slaap houden. Zo hersteld hij het beste en jij komt dan ook goed tot rust. Ik hoop zo dat je vannacht goed slaapt, zodat je er morgen weer echt goed tegen kan. :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het doet altijd pijn als je kinderen iets mankeren zeker zo'n jochie als hij in paniek raakt. Krijgt hij een spuitje om te slapen of iets anders? Misschien is hij morgen iets minder angstig? Ja ze halen hem toch uit z'n veilige omgeving en misschien heeft hij al de nodige nare ervaringen met een ziekenhuis?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een geklooi met zo'n kereltje, maar van de andere kant kan hij beter daar dan thuis zijn, alleen vind hij natuurlijk van niet :)

Denk je dat je, als het straks achter de rug is en je thuis bent, je je een beetje kan ontspannen? Want jij krijgt het natuurlijk als moeder heel zwaar te verduren. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een gedoe met dat joch, Kabouterje. Als hij echter zo onrustig en bang is, dan zal het zo beter zijn en de ontsteking oplossen heeft nu natuurlijk prioriteit.

Hou je goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kaboutertje, inderdaad een andere ouder zou op tilt slaan ... De IC .... Toch nu wel fijn dat je er enigszins vertrouwd mee bent. Wat zal je moe zijn. Zieke kinderen .... Dan voel je je zelf ook een beetje ziek. Tenminste dat heb ik

Beetje uitrusten is geen overbodige luxe.

Vermoeidheid en zorgen om je kind zou voor mij een trigger kunnen zijn om te drinken........dus.....

Pas je goed op jezelf?! Goed blijven eten en ga maar lekker slapen

Ps. je hebt wel die clown schmink van zijn bekkie afgehaald toch ?!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Kabouterje, heel veel sterkte met je kleine mannetje! Je kind zo in paniek/ angstig te zien is heel naar. Longontstekingen en ziekenhuizen weet ik helaas ook alles van en het hakt er zeker in. En dan heb ik nog nooit met een IC te maken gehad! Althans niet voor mijn zoontje. En dan ook nog de confrontatie en het verdriet van het verliezen van je man. Heftig en verdrietig allemaal, goed dat je geen drank in huis hebt!! Hou vol hoor, je kan het!

Heb je nog steun aan mensen in je omgeving? Echt steun, die schouder die je zo nu en dan nodig hebt?

Je schoonouders zijn er voor je begrijp ik?

Denk aan je!

Dribbel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...