Gast Gipsy25 Geplaatst 4 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2014 Zo wat heb ik geslapen. Bijna in Een ruk door vanaf gistermiddag 3 uur. Alleen even wakker geweest om gips uit te laten en te eten. Vandaag dierendag. Heb een bakje met vlees voor gips. Ze krijgt normaal alleen brokken dus dat vlees is wel een traktatie. Het is een kleine vlooienbaal, ondanks de ( dure) druppels van de dierenarts. Volgende week mag ik een ander middel geven gelukkig. Omdat t zaterdag is lekker een gebakken eitje. Fijne dag allemaal ProudMary en plof reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 4 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2014 (bewerkt) . 19 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 4 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2014 (bewerkt) . 19 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 4 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2014 (bewerkt) Goeiemorgen vanuit het zuiden! Dagpact: jowan Iedereen een fijne zaterdag. (Sjees wat zijn er mensen al vroeg op, op de vrije zaterdag....) Ik ga naar de AA conventie in Ede, samen met een fella.....Ik ga voor een puike dag! 4 oktober 2014 bewerkt door jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 4 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2014 Een italiaans windhondje vind ik leuk! Laten die niet teveel Italiaanse winden? plof reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 4 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2014 (bewerkt) Goedemorgen, Heerlijk geslapen. Even bijlezen. Is er al een dagpact? Nu eerst koffie verkeerd ☕️ 4 oktober 2014 bewerkt door Joris Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2014 Goedemorgen allemaal, Was alweer voor 6 uur wakker, maar ja, lig er ook sávonds om 20.30 al in. Straks de vogels even verschonen, krijgen niets extra's , Ze weten toch niet dat het dierendag is ProudMary en huttula reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2014 Dagpact; Jowan Joris Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 4 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2014 Goedemorgen, Ik zit te genieten van een prachtige zonsopgang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2014 Zo, vogeltjes buiten op de balkontafel gezet. Zien er helemaal happy de peppie uit. Schone kooi, nieuw voer, extra trosgierst, zijn ze dol op,maar krijgen dat alleen op zaterdag. Teveel,schijnt niet goed te zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2014 (bewerkt) Goeie morgen lieve mensen. Gipsy als je om de twee dagen een heel klein stukje knoflook in het eten van Gyps doet schijnt dat de vlooien tegen te houden. Vlooien vinden knoflookbloed niet zo lekker. Mensen vandaag de laatste mooie dag dus geniet er van. O en mijn diertjes krijgen ook niet zoveel extra hoor. Iedere dag rundergehakt, een dentastick , een kalfshoefje en nog wat smikkeltjes, is genoeg voor die ukkies. 4 oktober 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walrus Geplaatst 4 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2014 goedemorgen allemaal, vandaag voor het eerst in jaaaaaaaaren vier weken droog. Mijn oogopslag beviel me vanochtend in de spiegel. Qua dierendag: ik hoef geen hond, de heer is mijn herder... ProudMary, nancy, plof en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2014 Goedemorgen frummers. Ook ik heb geslapen als een os... heerlijk. En ja, hier thuis is het elke dag dierendag, dus de dames krijgen ook niks extra's, dat krijgen ze elke dag al, net zoals zoveel dieren in dit land. Is het misschien een idee om vandaag 'iets extra's' te doen voor de dieren in nederland of andere landen die niet het geluk hebben zo goed terecht te zijn gekomen? Maar eerst een bakje thee... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2014 Qua dierendag: ik hoef geen hond, de heer is mijn herder... Kan kloppen Wallie, maar ik heb ook graag iets knuffelbaars in de buurt En wat een heerlijk gezicht moet jij in de spiegel tegenkomen inmiddels... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 4 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2014 Goedemorgen, Heerlijk geslapen vannacht. Klaar voor de dag. Zo maar weer eens een kijkje nemen op mijn landgoed. Nu eerst een bakkie Dagpact; Jowan Joris Rapilos Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2014 Lijkt me ook een prima idee Gipsy. en maandag dus weer aan de slag met de structuur..... ook een strak plan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 4 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2014 Goedemorgen! Bij vlooien ook meteen ontwormden he! Heerlijk getennist gisteravond, vandaag fiets-training bij prachtig weer! Fijne dag jullie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2014 Gipsy mijn hondjes krijgen altijd schapenvet bonbons met knoflook. Ik geef ze nooit van die druppeltjes, maar ze hebben ook nooit vlooien.. Ik denk toch dat dat allemaal vergift is en niet thuis hoort in een hondenlichaam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 4 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2014 Prachtig weer. Dus hoppa, effe doesjen en in de benen. Doggie gaat mee, vind ie ook heerlijk. Verder niks speciaals voor hem. Heeft al een luizenleventje bij mij. Wel mooi idee van Yvon om iets voor de andere dieren te doen die het minder hebben. Afijn, fijne dag allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walrus Geplaatst 4 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2014 En wat een heerlijk gezicht moet jij in de spiegel tegenkomen inmiddels... Nou ja - een heerlijk gezicht... Dat is iets te veel van het goede. Maar ik steek niet meteen mijn tong meer uit en wend me afkeurend af. En wat echt een geschenk is: ik word anders wakker, blijer, minder schaamte - en een enkele keer weet ik niet meteen meer hoe dat komt en dan denk ik opeens oh ja - ik drink niet... (wou opschrijven: ik drink niet meer - maar dat durfde ik toch nog net niet) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2014 Fijne dag Blondie. De dieren die we nu hebben hebben ook nooit last van vlooien, wat een luxe. Heb in het verleden wel dieren gehad die als er ook maar één vlo in een straal van tien kilometer was dan hadden zíj ze. Vreselijk. Heb wel druppeltjes van de dierenarts voor in de nek er voor, maar om eerlijk te zijn vergeet ik die dingen gewoon omdat ze nooit een vlo hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2014 Ja Walrus, dat wakker worden op die manier da's inderdaad heerlijk. Mooi hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2014 Pfff, zie dat het al kwart over negen is.... Moet gaan rennen... en dat op de vrije zaterdag Komt van al dat uitslapen. Luitjes, ik zet de koffie en thee op het aanrecht. Maak er een mooie zonnige dag van. Dag dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 4 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2014 Mogge Structuur in je dagstructuur....best een moeilijke als ik er zo over nadenk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden