Yvonne Geplaatst 3 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2014 ik denk dat Dribbel gewoon een beetje last van zichzelf heeft ... Komt wel weer goed. Ik ga maar weer eens wat zinnigs doen lui. Anders is de dag weer voorbij voor ik het doorheb. Maak er wat van hoor. En lange tenen maar even in de schoenen verstoppen toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2014 Zo, bijgelezen. We zitten alweer dik op pagina 7, dus richting 140 postings. Best veel. Kastanje sterkte én plezier, een rare dag voor je. Agnieta sterkte met het overlijden in je familie. Voor de frummers, die ik vergeet maar het wel nodig hebben ook sterkte. Ik heb grotendeels vrij genomen vandaag, heerlijke dag. De tip van Yogajuf ga ik zeker bekijken, want yoga doet mij erg goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jozefje Geplaatst 3 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2014 En eigenlijk boeit het me geen ene moer.. Ik heb het voorbeeld gegeven om het "zal mij de anus oxideren" te noemen. Foei toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 3 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2014 Terug van werk. Nog even genieten met de beentjes omhoog in de zon in mijn tuin. Administratieve rompslomp van werk komt vanavond wel. Vanavond eten we restjes van gisteren. Had weer voor een heel weeshuis gekookt. Wel lekker makkelijk Kate reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 3 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2014 Weer op de vlucht in de drank Agnieta? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jozefje Geplaatst 3 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2014 Heb zojuist oestrogeenpleisters besteld, kan ik mij beter inleven en de emoties begrijpen. Vol, dribbeltje en Jen reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2014 Doe maar niet Agnieta, het lost niets op, voegt niets toe. En morgen weer spijt. Ik hoop dat je nog leest en niet al op weg bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 3 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2014 Jozef, Dan moet ik die pleisters ook eens bestellen! Of doe ook maar niet... Sinds het stoppen met de drank ben ik daar toch stukken minder vatbaar voor, die emoties. Beter... dribbeltje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 3 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2014 Ik ga maar koken nu. Vrees dat het hek van de dam is, al hoop ik van harte dat ik ongelijk heb. Later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2014 Wat een heerlijk weer!! Echt zalig! Net een dik uur op het balkon gezeten in de zon. Nu staat het eten op; aardappelpuree, met knoflook en gember, bloemkool,met gebakken kerrie-uienringen,2 gekookte eieren Kate reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2014 Jozef ik vind het heel leuk dat je hier bent (lachuuuuuu) :) :) :) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 3 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2014 Hmmm, klinkt goed Rapi. Eet ze. Hier schnitzel, champignonsaus, gebakken aardappelen en snijboontjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jozefje Geplaatst 3 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2014 Jozef ik vind het heel leuk dat je hier bent (lachuuuuuu) :) :) :) Tenminste nog iemand die lacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2014 Worteltjes (Maar tussen de middag gebakken vis met frites ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 3 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2014 (bewerkt) . 19 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 3 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2014 Goeiedag. Ploffie, het ging al beter dan de vorige keer zeg je. Zo kun je elk sollicitatiegesprek als een goeie training zien. Al is het natuurlijk nooit leuk om afgewezen te worden. Ik hoop dat het je binnenkort lukt, ik duim voor je! Vind het ook knap dat je met zo weinig inkomsten leeft. Agnieta ik denk wel eens als ik je lees, bedaar. Maar ik denk niet dat het mijn taak is om jou te bedaren. Het zal de nieuwe situatie met je zoon zijn, ook positieve wendingen kunnen onrust geven. Toch ben ik blij voor je. Voetballen, skype en gel klinkt goed. Jozef, ik ben wel benieuwd wat je hebt meegemaakt dat je zeker weet. Dat vind ik juist boeiende zaken. Mag ook via pb als je zou willen. Op het werk weer veranderingen en onzekerheden. Ach ja ik heb nog werk. We zien wel weer hoe het losloopt. Ik kwam wel thuis in een zonnig huisje. Fijn weekend mensen. plof reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 3 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2014 Wat je zegt kastanje Verdriet mag gevoeld worden Zo belangrijk om weer verder te kunnen gaan Stilstaan bij wat er is...is nog best vreemd voor velen van ons Kastanje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jozefje Geplaatst 3 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2014 Vandaag eten we makkelijk. Een pizza van 40 cm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 3 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2014 Agnieta....geniet nou eens van het mooiste succes dat je geboekt hebt Dicherbij je zoon komen En vecht voor wat je nog meer kan krijgen. Laat de echte agnieta nou eens zien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jozefje Geplaatst 3 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2014 Agnieta, is het niet beter om je naam te veranderen in "wekkertje"? Eerst opwinden en nu moet hij aflopen. Gaat het niet eens tijd worden dat het een comtoise klok gaat worden, die tikken lekker langzaam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2014 Tenminste nog iemand die lacht. Nou Jozef geloof me ik doe het heel vaak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2014 Jij ook een heel fijn weekend Kate. :rose: Hier vers gemaakte frieten uit de winkel En wat van die kipnuggels of hoe schrijf je dat. Dadelijk ff boodschappen doen dat heb ik dat alvast gedaan, en dan is het zo weer tijd voor The Voice of Holland. Gezellig met een breiwerkje voor de buis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2014 Bollie, Ik zie je zo voor me, met je breiwerkje. Je bent ook een echte levensgenieter he , Wordt ik vrolijk van zoals je ziet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 3 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2014 kipnuggels die houden we erin, ons geheime forumgerecht...... Agnieta is Agnieta zoals jij en ik, op een gegeven moment dicht je mensen gedrag toe of hebt een beeld.. Mij raakt ze..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 3 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2014 Jij ook Kate, een fijn weekend. Ik meld me af voor de dagpact. Had vanmiddag na het werken op zo'n mooie zonnige dag een trekmoment voor het eerst in 11 dagen. Goed kunnen tackelen en vanavond niet gekookt, maar had nog een halve pizza voor in de oven. Nu lekker aan de kruidenthee en vanavond is er toch 'Flikken Maastricht'!? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden