Gast Gipsy25 Geplaatst 3 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2014 Okay vanaf maandag begin ik met dat structuurrooster. Ben nu al weer een paar uur op. M'n koffiemelk is op dus ik drink zwarte koffie. Niet eens heel vies. Vandaag mag m'n zus de sleutel van haar nieuwe huis voor een dagje ophalen. Ik ga er ook heen want ze krijgt allemaal mannetjes over de vloer voor offertes. Koffie en ontbijtje staan klaar. Fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 3 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2014 Goeiemorgen Gipsy, ha lekker koffie, maar ik ga eerst voor mijn rondje, ben tegen zeven weer terug. Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 3 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2014 (bewerkt) . 19 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 3 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2014 (bewerkt) . 19 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 3 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2014 (bewerkt) Goedemorgen! Fris opstaan .. Zo van Maastricht naar Leiden, dagje bijscholing. Vanavond als de sodemieter terug voor tenniswedstrijd :-) Fijne dag jullie! 3 oktober 2014 bewerkt door Vol ProudMary reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 3 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2014 Zo,en n u is er koffie. Lekker rondje gelopen, 5,5 km in de donkerte. Hier is geen mist, het lijkt een mooie dag te worden. Fijne dag voor iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 3 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2014 (bewerkt) Jupz, elke morgen wekker op half zes, eruit en naar buiten, rondje lopen. Om zeven de eerste koffie. Voor mij een goed begin van de dag, een ankerpunt. Er zijn dagen dat het daarna minder goed loopt, maar daar werk ik aan, gaat helemaal goed komen. Vanmiddag met een vriendin wandelen/fotograferen, vanavond NA meeting, waar ik coördinator ben. Heerlijke, goede vooruitzichten dus. Enne, ik blijf, Anieta...... 3 oktober 2014 bewerkt door jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 3 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2014 Goede morgen, Ik blijf niet weg Agnieta Diverse forummers waaronder jij hebben me overtuigt dat ik hier moest blijven. fijne dag dribbeltje en Monster reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 3 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2014 Dagpact jowan Albert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 3 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2014 jowan met een kleine j,.......svp Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 3 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2014 Goedemorgen, nevel en stilte..... Goh, heb vannacht ook lopen denken over het forum en Albert, vooral dat het hem raakt dat mensen bijv een week schrijven en zomaar wegblijven of zomaar wegblijven, dat dat maakt dat hij bericht dat hij wil stoppen en wij daarop kunnen reageren vind ik heel ok! En nu lees ik dat hij blijft......jippie daar ben ik blij mee Heb ook de yoga link bekeken yogawithme.com ziet er goed uit, na yoga voel ik me beter in balans en slaap als een baby... ProudMary reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 3 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2014 Zullen we een megadagpact maken? Zet mij ermaar onder aub. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 3 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2014 Agnieta even nadenken over kleine j..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 3 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2014 @Agnieta: ik probeer met alle middelen mijn ego klein te houden. Nederigheid helpt me clean te blijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 3 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2014 (bewerkt) Goedemorgen, Vandaag mijn schakeldag. Zo eerst de PC maar eens aanzwengelen voor mijn favo klus, de administratie. Kan intussen de zon doorbreken. Koffie. Dagpact; jowan Albert Agnieta Eline Blondie 3 oktober 2014 bewerkt door blondie6173 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dribbeltje Geplaatst 3 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2014 Nog ziekere zoon, dus nog slechtere nacht dus nog vermoeider, dus nog geïrriteerder, bozer, licht ontvlambaarder enzovoort.....en nog werken ook! Super oma past op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2014 Goedemorgen luitjes. Het is buiten vredig stil, ik hoor een enkel kippetje heel bescheiden knutteren. Hier eerst een bakje thee. Midden in de nacht ging de telefoon, denk dan gelijk dat er iets vreselijks met de kinderen is... pfffff. Maar gelukkkig niet echt iets ernstigs, .... viel wel pas om half zes weer in slaap en vervolgens afgrijselijke dromen. Geeft niet, ik ben nu weer wakker. Lekker bakje thee eerst en gelukkig een vrije dag vandaag. Nog niks teruggelezen van gisteren, maar begrijp de strekking wel. Fijn dat Albert op zijn beslissing is teruggekomen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 3 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2014 (bewerkt) Goedemorgen, Voel je niet schuldig Agnieta. Ook jij was een van de weinige die nog interesse in mij toonde na mijn lange afwezigheid. Dat heb ik enorm gewaardeerd! Dagpact;jowanAlbertAgnietaEline Blondie Joris 3 oktober 2014 bewerkt door Joris Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2014 Goeie morgen lieve mensen Wat fijn dat Appie blijft. Heb daar vannacht toch ook wel aan liggen denken. Mij ben je niet tot last hoor Ap. Alleen hoop ik dat je de kracht hebt om adb. te worden want hoe langer het gaat duren, des te moeilijker het wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2014 Goodmurning Joris, Sowhat en Agnieta... Lijkt me dat de opstelling van de pleegma van zoonlief je een goed gevoel moet geven he Agnieta? en heerlijk dat zoonlief wil dat je naar de voetbal komt kijken. Fijn dat hij zo dichtbij woont dan nu. En ja..... het blijven kinders he? De ene keer hebben ze hun eigen ding, de andere keer verwachten ze dat ze maar met hun vingers hoeven te knippen en dat je er staat... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 3 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2014 Ook goeiemorgen, Yvonne......! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2014 goeiemorgen frummers. knutterende kippetjes kijk daar kan ik nou blij van worden! en aanwezige Albert ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2014 Jij ook een heel goede morgen jowan en dat geldt uiteraard ook voor kaboutertje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2014 Jane ook weer wakker, good murning dame. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2014 Goedemorgen allen. Me verslapen, maar op tijd zoon in het busje gekregen. Dochter op fiets. Ik heb zo een afspraak bij de praktijkondersteuner. Kijken wat die te zeggen heeft. Dagpact; jowan Albert Agnieta Eline Blondie Joris Kaboutertje jane ook maar knutterig doen vandaag dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden