sparood Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 Hallo allemaal,ik ben een moeder van 27 met 2 kinderen die al zo`n 6 jaar teveel drink (alleen niet tijdens mn zwangerschappen).Ik drink gemmiddeld 6 blikjes bier per dag,sommige dagen niets en in het weekend een stuk meer.Ik ben het al heel lang ontzettend beu maar het is me tot op heden nog niet gelukt om te stoppen,maar ik merk nu dat ik rond 17 uur niet alleen trek krijg maar dat mn lichaam erom gaat vragen (trillen/hartkloppingen) het moet dus nu echt afgelopen zijn vooral voor mn kids!Ik wil iedereen succes wensen en samen gaan we ervoor!!Groetjes van Sparood Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 Welkom hier....Sparood, een goed alternatief, al moet ik zelf zeggen dat ik er soms wat opgeblazen van werd...Je bent er vrij vroeg bij om te erkennen dat je voor je eigen gevoel "teveel" drinkt...Goed van je zeg !!! Zeker gezien je verantwoording naar je kinderen toe...Er is hier veel te vinden op de thema's en tips, en als je kunt ook meelezen en als je wilt meeschrijven op de Ditjes en datjes dagdraad... Iedere dag wordt er weer een nieuwe draad geopend en er worden dagelijkse dingen besproken, gerelateerd aan maar ook gewoon om even bij te kletsen...Voel je niet geintimideerd doordat sommigen hier al wat langer zijn, maar ervaar dat warme bad dat iedereen hier voor elkaar en met elkaar met hetzelfde probleem worstelt... Ik worstel nog wel althans, maar heb hier een supersteun aan mijn mede-forummers met al hun ervaring en steun en lieve woorden, maar ook die schop onder mn kont...Welkom..... Liefs Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sienna Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 Hoi Sparood,Ook van mij een hartelijk welkom en héél véél succes gewenst. Als je het moeilijk krijgt helpt het enorm om even bij ons op het forum te komen. Maar ook voor de gezelligheid natuurlijk. Liefs Sienna:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 Hallo Sparood,een warm welkom hier op het forum van heel veel ervaringsdeskundigen.Kom vooral op de dagdraad bij ditjes & datjes op de huidige datum. Als je trek hebt, even in een dip zit, als jr gezelligheid of steun wil of tips en adviezen. Als je eens tijd over hebt kun je bij alle draadjeskijken of er iets bij staat wat je aanspreekt. En als je nog extra hulp nodig hebt kun je overwegenhier op de site de ADB behandeling te volgen. je krijgt dan anoniem individuele begeleiding en leert jetriggers herkennen en helpende gedachten en handelingen creeren om datgene wat nodig is aan te gaanen ADB te worden. de beste tip is ongetwijfeld: Vandaag neem ik de eerste niet. Dag voor dag dus ensoms uur voor uur. Tot lezens/schrijfs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Hoi Sparood,Ik bewonder je omdat je er zo vroeg bij bent, en dat siert je, zegt al veel over jezelf. De koe bij de horens nemen, noemen ze dat. Lees hier veel, ook bij de thema's en leer alles. Er zal een nieuwe wereld voor je opengaan. Het zal misschien niet op 123 lukken, maar langzaam maar zeker ga je gaan, waar je naar toe wil. Hoop je vlug tegen te komen op ons dagdraadje.Welkom op het forum, het zal je goed doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sparood Geplaatst 5 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 dank jullie allemaal!Ik ga ook de ADB behandeling volgen,krijg maandag of dinsdag een begeleider toegewezen!Ik heb er heel erg veel zin in,gisteravond 3 biertjes op i.p.v mijn gebruikelijke 6 (op vrijdag) dus dat is al een kleine stap maar nu nog minder! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Elke stap is er een om trots op te zijn Sparooden hardstikke goed dat je het zo rigoreus aanpakt nu(je kinderen zullen je dankbaar zijn:D)tot ziens op de dagdraad! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Welkom hier, Sparood!De ADB begeleiding heeft mij erg goed geholpen zelf de controle weer terug te krijgen.Wel ben ik er achter dat gecontroleerd gebruik (nog) niet bij me past; helemaal stoppen geeft meer rust, meer duidelijkheid voor mij. Maar sommigen op het forum lukt dat wel; da's dus aan jou om te beslissen.Tot op de dagdraad, en veel succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mamalou Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Ook van mij een warm welkom Sparood...in ieder geval een mooie positieve naam :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sparood Geplaatst 5 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 misschien een stomme vraag maar waar vind ik de dagdraad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Spa welkom. Als je ditjes en datjes plus dagdraad aanklikt dan zie je de dagdraad staan. Vandaag zaterdag. Als je die aanklikt en naar de laatste pagina gaat, daar vind je ons.Liefs Bol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 Hoi Sparood,Ik zag ja al op de dagdraad maar kende je nog niet... Ik heb even jouw introductie gelezen.Proficiat! Je hebt een goede stap gezet in de juiste richting.Ook van mij een warm welkom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 Een warm welkom ook vanuit deze kant Sparood! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sparood Geplaatst 7 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 dit is mijn eerste officiele nuchtere dag,ik had wel trek,ben een beetje misselijk,beetje hoofdpijn en moe dus ga optijd mijn mandje in,weet zeker dat ik binnen 3 seconden slaap (is eigenlijk altijd zo:) ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 Hallo Sparood, ook welkom van mij.Maar je zit nu op je voorstellings-pagina dagdraad-nieuws te maken.Heb je de dagdraad (Ditjes en datjes...) al gevonden?Daar kun je altijd mee praten, je uiten enz.Kom je nog ff kijken daar of ga je nu naar bed? Dan een goede nacht gewenst.Mocht het niet lukken met slapen dan kun je altijd kijken of er nog een paar nachtbrakers of vroege vogels op de dagdraad rondzwerven!Hou je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 Hoi Sparood, we zochten je al ergens anders. Ik was al benieuwd hoe je dag gegaan was. Kom je op het dagdraadje. Klik even op onderstaande link en dan ben je er. http://forum.alcoholdebaas.nl/...TPAGE=19&enterthread=y Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden