Yvonne Geplaatst 25 september 2014 Rapport Share Geplaatst 25 september 2014 Morgu frummers. Koffie en thee zijn bijna klaar, nog heel even wachten. Ondertussen mijn ontbijtje even maken. De dag mag beginnen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 25 september 2014 Rapport Share Geplaatst 25 september 2014 (bewerkt) . 18 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 25 september 2014 Rapport Share Geplaatst 25 september 2014 Goedemorgen. Rustig een kop koffie en verstand op nul. Succes Ploffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 25 september 2014 Rapport Share Geplaatst 25 september 2014 (bewerkt) . 18 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 25 september 2014 Rapport Share Geplaatst 25 september 2014 Goedemorgen vanuit nog pikdonker Groningen, zit aan de thee met roggebroodje Ja Ploffie ik snap dat dubbelgevoel wel, gaat er geen bus? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 25 september 2014 Rapport Share Geplaatst 25 september 2014 Zo ik ben weg. Fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 september 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 september 2014 Morgu Eline, Jen, Fruit en Plof. Koffie en thee zijn inmiddels klaar, dus je kunt je helemaal te buiten gaan aan de koffie hoor Fruit. Plof succes met je sollicitatie straks. Heb je geen zin in de baan of geen zin in het fietsen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 september 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 september 2014 Ff opzoeken op internet dan Plof Jen, sterkte vandaag dan maar.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 september 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 september 2014 Sterkte dan maar Plof, en maak je maar geen zorgen voor het echt nodig is. Ze kunnen je daar prima vertellen hoe je er normaal gesproken moet komen.... Succes met het gesprek... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 25 september 2014 Rapport Share Geplaatst 25 september 2014 Vandaag weer yoga, eens kijken wat het deze keer met me doet... Yvonne das waar wat je zegt met ploegendiensten zal het best geregeld zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 25 september 2014 Rapport Share Geplaatst 25 september 2014 Goeiemorgen forum. Dagpact: jowan (van nature blontd) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 september 2014 Rapport Share Geplaatst 25 september 2014 Goeoeoeoedemoooorrrgggeeeennnn allen! Dagpact: jowan (van nature blontd) Kaboutertje Nancy Mijn mannen werken allen rond Schiphol, vervoer geen probleem. Veel succes, Ploffie! Lange dag vandaag, gelukkig blijft het droog, ben ook meteen weg, fijne dag allen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 25 september 2014 Rapport Share Geplaatst 25 september 2014 Goede morgen allen, fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 september 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 september 2014 Ook goedemorgen Jowan, Kabouter, Nancy en Albert. Fruit, hartstikke vervelend, hoop dat de huisarts er iets aan kan (laten) doen.... Luitjes, ik moet er vandoor. het is inmiddels bijna helemaal licht en het ziet er vriendelijk uit buiten. Ik wens iedereen een mooie dag, sterkte voor wie dat nodig heeft. Koffie en thee staan voorlopig nog warm Dag dag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 25 september 2014 Rapport Share Geplaatst 25 september 2014 Succes Fruit, ik heb iets dergelijks gehad, duurde maar drie weken maar heel irritant Nancy al je mannen werken bij Schiphol, hoeveel mannen heb jij dan.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 september 2014 Rapport Share Geplaatst 25 september 2014 Drie, verschillende leeftijden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 september 2014 Rapport Share Geplaatst 25 september 2014 Oh, en mijn schoondochter die hier ook in huis woont, werkt er ook! 4 personen uit mijn gezin dus!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 25 september 2014 Rapport Share Geplaatst 25 september 2014 Goedemorgen, Al ruim een half uur geleden uit bed gerold. Dat was het uitslapen voor mij dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 25 september 2014 Rapport Share Geplaatst 25 september 2014 Succes Kaboutertje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 25 september 2014 Rapport Share Geplaatst 25 september 2014 Ook Ploffie, Fruitvlieg en Jen succes vandaag... Ik duik de doesj in. Vandaag weer sessie bij de PTS. Zie er tegenop, maar weet dat ik nu door moet pakken. Brrr... Effe kop leegspoelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden