AlbertRemmo Geplaatst 24 september 2014 Rapport Share Geplaatst 24 september 2014 Dank voor je steun Proud Mary maar `t is niet simpel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 september 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 september 2014 Net pas thuis van werk en scholing. Was een heel interessant onderwerp en dan krijg ik toch de kriebels en de neiging om in mijn enthousiasme te roepen dat ik toch die HBO+ opleiding wel wil gaan starten... Gelukkig nu 4 dagen vrij. Kan ik het eerst even laten inzakken en weloverwogen erover nadenken. Al weet ik verstandelijk dat het nu niet het juiste moment is. Af en toe denk ik dat ik een kronkel in dat koppie van mij heb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 september 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 september 2014 Afijn, opslomen nu en mijn rust gaan pakken. Geen wekker gezet voor morgen. Eens kijken hoe lang ik het volhou in mijn bedje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 september 2014 Rapport Share Geplaatst 24 september 2014 Goeienavond. Mijn chef heeft vrijdag een uurtje ingepland met mij "omdat ze een aantal zaken wil bespreken". Weet niet goed hoe ik moet voorbereiden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 24 september 2014 Rapport Share Geplaatst 24 september 2014 (bewerkt) . 17 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 september 2014 Rapport Share Geplaatst 24 september 2014 Klopt A3. En weet niet wat zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 september 2014 Rapport Share Geplaatst 24 september 2014 Bedoel je dat het specifiek op vrijdag niet goed is, Ploffie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 24 september 2014 Rapport Share Geplaatst 24 september 2014 (bewerkt) . 17 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walrus Geplaatst 24 september 2014 Rapport Share Geplaatst 24 september 2014 Goeienavond. Mijn chef heeft vrijdag een uurtje ingepland met mij "omdat ze een aantal zaken wil bespreken". Weet niet goed hoe ik moet voorbereiden. ik ken de geschiedenis dus niet, maar zinnen als: - daar overval je me wel een beetje mee - dat is een hele goede vraag en daar wil ik graag nog even over nadenken - ik ben zeker bereid mee te werken - ik stel je zorg echt op prijs doen het altijd goed. Altijd bedenktijd vragen als er concrete voorstellen komen. Nooit hard 'nee' zeggen (en ook niet te snel ja) misschien kunnen we allemaal even aan je denken op het moment supreme? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 september 2014 Rapport Share Geplaatst 24 september 2014 Bedankt allemaal voor het meedenken. Ik pik uit elke reactie iets op, maar kan nog niet echt reageren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 september 2014 Rapport Share Geplaatst 24 september 2014 Hoi fruitvlieg, ik heb het gevoel dat ik een aantal dingen voor mezelf op een rijtje moet hebben. Zoals voor een sollicitatie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 september 2014 Rapport Share Geplaatst 24 september 2014 Hoi Ietje, Ik zie je, maar lees je niet. Lukt het een beetje vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 september 2014 Rapport Share Geplaatst 24 september 2014 Suikertje doet iedereen de groeten hier. Yvonne schreef gisteren al dat het onwennig is voor hem. Hij is echter erg vastbesloten om dit tot een goed einde te brengen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 september 2014 Rapport Share Geplaatst 24 september 2014 groetjes terug aan suiker, gerrit en een goed einde van dit BB oude doos en truste frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 september 2014 Rapport Share Geplaatst 24 september 2014 MijnGerrit, niet gaan zou erg dom zijn, en dat is zeker mijn plan niet. Het heeft geen enkele zin. Allen dank. Ik heb een kalmeerpil genomen, leek me deze keer zinnig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 september 2014 Rapport Share Geplaatst 24 september 2014 Welterusten jopie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 september 2014 Rapport Share Geplaatst 24 september 2014 Goede nacht, voor wie dit nog leest. Tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 september 2014 Rapport Share Geplaatst 24 september 2014 hè Wijfie, wat vervelend weer. Soms kun je je afstand bewaren en nu kruipt het weer onder je huid. Schreeuwen en janken mag hoor (denk aan de buren), drinken mag niet want dat lost niets op. Ga de strijd zeker nu maar niet aan, zinloos. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 september 2014 Rapport Share Geplaatst 24 september 2014 Ik snap het helemaal. Je bent dan zelf in een goede stemming, positief; en dat wil je uitdragen. Dan vergeet je even dat het geen zin heeft. Ik weet niet of het zinvol is om er op een ander moment over te beginnen, 's avonds laat is vaak niet zo'n goed moment. En of een andere manier van benaderen beter is. En misschien is het gewoon op, dat kan ook. Kun je nu even iets anders doen, je een beetje ontspannen? En die leuke avond, die blijft natuurlijk staan hè. Die pakt niemand je meer af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 september 2014 Rapport Share Geplaatst 24 september 2014 Wijfie, goed voornemen voor nu. Toch een goede nacht toegewenst. Morgen weer en dag om verder na te denken. Ga goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 24 september 2014 Rapport Share Geplaatst 24 september 2014 Ik meld me voor de woensdag weer nuchter en clean af. Uitvaart gehad van een tafelgenoot bij de AA en NA groep. Het was goed. Voelt als een vriend verloren. Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden