Spring naar bijdragen

Maandag 22 september


Gast Gipsy25

Aanbevolen berichten

Mogge

7 weken gipsy...jemig als ik jou lees wat ben jij gegroeid...mag je best trots opwezen

Zelf heb ik ook gemerkt als ik nergens naar toe kan dat huisarts toch een hele goede optie is

Sinds ik echt aan mijn gezondheid werk heb ik een goede band..word serieus genomen..en voelt vertrouwd..krijg goede adviezen en steld me gerust

Best apart..terwijl ik jaren de huisarts eng vond.

Zag hem meer als de man die me alles afpakte ...of hij dwars door mij heen kon kijken

Baal er wel van dat ik er nog zo vaak gebruik van moet maken.

Dat zijn meer mijn gedachten die me vertellen dat ik een een zeurdert ben.

Ook dit heb ik bespreekbaar gemaakt bij huisarts.

Hij gaf me het gevoel dat ik niet overbodig kwam

Het zal met de tijd ook minder worden..daar zijn we van overtuigd

Want ik ga het redden...de fundering is oke...ik kan hierop bouwen :)

Eigenlijk staat het huisje al..kom nog veel afleveringsproblemen tegen

Das ook niet gek van oud naar totaal opgeknapt huis

Ben best trots op mijn "verbouwing" :)

Sterkte en succes vandaag..fijne dag..maak er wat van

Pak ook je rust en geniet ervan.

Als een os geslapen..zo lekker yin yoga..ff opladen voor het werk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bijgelezen, zo goed als....een beetje scrollend zoals eerder genoemd.

Wat attent dat jullie meeleven, fijn! Ik voel me ook trots maar kan dat ook zo weer van tafel vegen en als ik dan lees dat jullie ook hopen dat het goed gaat dan kan ik daar iets langer bij stil staan. Ofzo....

Het was niet makkelijk, ben erg ongezellig gaan schoonmaken en opruimen toen de meeste visite weg was. Ik was er wel klaar mee, kwamen mensen weer terug na de voetbal en zelfs nog later en dan durf ik niet te zeggen dat het mooi is geweest. Uiteraard zijn dit alleen de mensen die stevig drinken en ik was geen haar beter toen ik nog dronk. Dus dacht ik, ik ga opruimen. Twee aangebroken flessen wijn bij ze op tafel gezet, zo van als deze op zijn is het feestje over! Gingen ze zelf nog wat halen.....Ben er nog even bij gaan zitten, maar uiteraard kwam er niets zinnigs meer uit. Gelukkig maakten ze er een eind aan net nu ik alle moed bij elkaar aan het rapen was om te zeggen dat ik ging ' afsluiten' . Held op sokken!

En na het echte puinruimen maar snel naar bed. Nu een soort van kater zonder gedronken te hebben, altijd jammer. Nu aan de echte schoonmaak, dochter thuis en zoontje naar school maar vreselijk boos en verdrietig omdat hij wel naar school moest. Tja, 2 verschillende scholen dus verschillende margedagen. Is voor ons, als werkende ouders ook niet echt handig.

Las nog iets over, kinderverjaardagen van tegenwoordig. Het ergste is nog dat dit gewoon de visite was voor de verjaardagen en dat de kinderfeestjes nog moeten, maar die vind ik dan wel weer leuk ook al zijn ze wel pittig! Maar omdat ze beiden op een nieuwe school zitten weten ze nog niet wie ze uit willen nodigen. Dus dat komt nog!

Dribbel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ietje, jij herkent vaak veel in mijn verhalen maar ik nu ook bij jou...die verrekte buitenkant, en je opvoeding die zo diep zit dat je er maar moeilijk los van kunt komen. Zelfs als volwassen vrouw! Maar drank kan dan dempen op dat moment maar het lost echt niets op. Ik begin nu een beetje puin te ruimen in mijn leven, in hele kleine stapjes en ik heb nog een heeeeeele lange weg te gaan maar ik wil niet langer slachtoffer zijn van mijn eigen gedachten, want uiteindelijk zit het allemaal in mijn eigen hoofd en wie heeft daar nu het meeste invloed op? Ik toch zeker?! Natuurlijk is het niet zo simpel maar ik moet toch ergens beginnen dus eerst maar eens leren blij en trots te zijn met kleine dingen, leren kijken naar de positieve dingen. En aanvaarden dat ik me af en toe heel naar en rot kan en mag voelen maar dat dit ook weer over gaat!

Dribbel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen

Gipsy gefeliciteerd, knap werk, dribbel ook goed bezig.

Gisteren uit eten geweest met twee stevige drinkers, was heel gezellig, en ondanks wat relatiestress daarbij geen drup gedronken (ja water en koffie)

begin me er nu echt goed bij te voelen. Doorgaan dus!

Hier regen en wind, echt herfst. Houtkacheltje meteen maar aan!

 

Dagpact:
Blondie
Agnieta
jowan
Nancy
Bianca39

Walrus

Wimmelt

 

Mooie dag allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op weg naar huis.

Op zich goede dag gehad.

Heb alleen een wat onbestemd gevoel.

Ik voel me verdrietig, kan er de vinger niet op leggen waarom.

Nu hoeft dat ook niet, maar ik zelf wil toch altijd weten wat het is.

Er maar gewoon laten zijn, niet wegstoppen, niet in duiken.

Er is wat er is.

bewerkt door Kastanje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier al een tijdje thuis.

Kom je thuis, is de hond vergeten...

Vergeten uit te laten door dochter.

Grrr!

De hele boel onder gepist, arme hond, kan ie ook niks aan doen...

Maar moeders, al doodmoe, nog effe weg met de hond!

Achtereenvolgens natuurlijk niet mijn rust kunnen pakken, dus nu maar aan het koken...

Zuurkoolstamppot met crème fraishe en doorgebroken spekkies...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hai beste mensen,

 

Hele middag geleerd, en een 2e toets gemaakt voor mijn certificaat "medicatie verstrekken",

Ook weer geslaagd (9.6).

Nog 1 toets, een werkstuk en praktijkexamen te gaan.

Ook nog een huis schoon gemaakt vanochtend.

Thuis, 2 wassen gedraaid en opgehangen.

Gestofzuigd, w.c. gedaan

En nu staat het eten op

Gekookte witlof,aardappelen, en kipschnitzeltje.

 

 

Blondie,

En nu ga je vanavond lekker met de benen op de bank hoor.

Doe ik het ook :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi verhaal Fruit.

Mooi ook dat je de moed van de man ziet, in plaats van op hem af te geven zoals sommige anderen zouden doen.

 

Ik ga dappere stapjes zetten in mijn werk. Het was een onzekere periode en dat blijft het enigzins ook wel.

Maar ik weet nu welke richting ik op ga na een tijd van twijfel en dubben.

Mijn nieuwe manager stimuleert me zonder te pushen en heeft zijn waardering voor me uitgesproken.

Het wordt spannend, blijft spannend, maar ik voel dat het voor nu de goede kant op is.

Dat er vaardigheden in me wachten om naar buiten te mogen komen. Dat oude angsten overwonnen kunnen worden.

Dat het wel eens leuk kan worden als ik daar doorheen kom. Ze zijn niet verkeerd, die angsten. Maar nu niet meer zo functioneel. Wie weet wat er nog van komt :)

bewerkt door Kate
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heerlijk gegeten vanavond....gewoon witlof met aardappeltjes en kipfilet. Maar niets is leuker dan de kinderen en manlief heerlijk hiervan zien te smikkelen.

Vandaag ook weer een goede dag gehad. Mijn laatste afspraak ging niet door, dus samen met mijn man en kids uit school even lekker gezeten aan tafel.....(realiseer me dat dit alweer een tijdje geleden is in alle hectiek en drukte van ons leven)

Er komt een glimlach op mijn gezicht, iets om vast te houden.

Nu liggen kids op bed en wij chillen op de bank. Tijd om even niets te hoeven en dankbaar te zijn voor dag drie.

Fijne avond en tot later.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...