Spring naar bijdragen

Zondag 21 september

Gast Gipsy25

Aanbevolen berichten

Gerrit, jullie kunnen me gewoon Bianca noemen. Zo heet ik....(ha ha)

Misschien moet ik mijn profiel maar aanpassen, dat is makkelijker. Mijn lastigste momenten zijn als mijn man of vrienden van ons gezellig een avond langs komen en zij wat drinken en ik dat niet "kan/ mag".....

Deze frustratie wordt iedere keer als dat gebeurt groter en het is dan net alsof de "emmer na een aantal keer overloopt..." Dan wil ik ook meedoen. Niet in het openbaar, maar het liefste stiekum alleen in de avond snel een paar glazen achteroverslaan in de hoop dat niemand het merkt.

In het begin kwam ik daar nog wel eens mee weg, maar tegenwoordig lukt dat niet meer....iedereen dichtbij weet van mijn probleem en is extra scherp. Wat goed is natuurlijk, maar soms het idee dat ik gevangen zit. Zeker als ik weer eens behoefte heb om ook mee te doen....

Bianca

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed gedaan Walrus. Sterkte met de reis.

Diners kunnen lastig zijn, denk ik. Volhouden hoor.

En 's avonds maar wandelen of zo?

de reis zit er al op - vanwege maandag files ga ik zondagavond al onderweg (moet 200 km overbruggen).

wandelen is wel een goed idee, maar ik begin 9 uur en de laatste koffie is 22.00 meestal. Dan ben ik dus gevloerd.

Maar die kleine momenten van afzondering die houd ik er in, morgen. Kom ik wel mee weg. Gewoon ff kwartiertje er tussen uit.

Bedankt allemaal voor deze afgelopen week. Ik denk dat ik er heel goed aan gedaan heb om me hier aan te melden...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...