lady jane Geplaatst 21 september 2014 Rapport Share Geplaatst 21 september 2014 haha Monster bijdehandjes gegeten vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 september 2014 Rapport Share Geplaatst 21 september 2014 welkom hier nieuwe aanwinsten Ik hoop dat jullie hier over 5 jaar ook nog schrijven en net zulke forumfans zijn als ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 september 2014 Rapport Share Geplaatst 21 september 2014 Ietje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walrus Geplaatst 21 september 2014 Rapport Share Geplaatst 21 september 2014 Voor werk (weer eens) in hotel met paar overnachtingen en diners voor de boeg. Even slikken: voor het eerst zonder wijn in de kofferbak afgereisd. Maar ik voel me sterk. Vandaag droog. Dag allen & tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 21 september 2014 Rapport Share Geplaatst 21 september 2014 Ietje, niemand kan jou geloof in jezelf geven. Dat kun jij alleen. Als jij naar jezelf gaat luisteren zoals ik naar mijn dochter ging luisteren toen ze 7 was, misschien zeg je dan tegen jezelf: Nu ik ziek ben ben ik veel liever. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 21 september 2014 Rapport Share Geplaatst 21 september 2014 Lady is goed wakker!! Â Â Walrus, stoer! Succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 21 september 2014 Rapport Share Geplaatst 21 september 2014 Ietje, deze zuignap gaat naar bed. Ik hoor je. Schaam je voor niemand. Wie doet je wat? Alleen jijzelf toch?     Welterusten allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 21 september 2014 Rapport Share Geplaatst 21 september 2014 Walrus, top! En Big ook! Wel vind ik je naam lastig Bigrt0. Bianca39 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 21 september 2014 Rapport Share Geplaatst 21 september 2014 We hebben nog een heel leven voor ons....pak die tijd.. Overnieuw doen gaat niet lukken...anders aanpakken kan altijd Hier oogjes sluiten..val bijna om Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 21 september 2014 Rapport Share Geplaatst 21 september 2014 Ietje, dank voor je openhartigheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bianca39 Geplaatst 21 september 2014 Rapport Share Geplaatst 21 september 2014 Gerrit, jullie kunnen me gewoon Bianca noemen. Zo heet ik....(ha ha) Misschien moet ik mijn profiel maar aanpassen, dat is makkelijker. Mijn lastigste momenten zijn als mijn man of vrienden van ons gezellig een avond langs komen en zij wat drinken en ik dat niet "kan/ mag"..... Deze frustratie wordt iedere keer als dat gebeurt groter en het is dan net alsof de "emmer na een aantal keer overloopt..." Dan wil ik ook meedoen. Niet in het openbaar, maar het liefste stiekum alleen in de avond snel een paar glazen achteroverslaan in de hoop dat niemand het merkt. In het begin kwam ik daar nog wel eens mee weg, maar tegenwoordig lukt dat niet meer....iedereen dichtbij weet van mijn probleem en is extra scherp. Wat goed is natuurlijk, maar soms het idee dat ik gevangen zit. Zeker als ik weer eens behoefte heb om ook mee te doen.... Bianca Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 21 september 2014 Rapport Share Geplaatst 21 september 2014 @Dribbel: ik hoop dat je de dag goed bent doorgekomen. Ik heb vandaag op een paar kleine acties na weinig uitgevoerd. En toch moe. Rara, hoe kan het? Welterusten, een goede nacht gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walrus Geplaatst 21 september 2014 Rapport Share Geplaatst 21 september 2014 Goed gedaan Walrus. Sterkte met de reis. Diners kunnen lastig zijn, denk ik. Volhouden hoor. En 's avonds maar wandelen of zo? de reis zit er al op - vanwege maandag files ga ik zondagavond al onderweg (moet 200 km overbruggen). wandelen is wel een goed idee, maar ik begin 9 uur en de laatste koffie is 22.00 meestal. Dan ben ik dus gevloerd. Maar die kleine momenten van afzondering die houd ik er in, morgen. Kom ik wel mee weg. Gewoon ff kwartiertje er tussen uit. Bedankt allemaal voor deze afgelopen week. Ik denk dat ik er heel goed aan gedaan heb om me hier aan te melden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bianca39 Geplaatst 21 september 2014 Rapport Share Geplaatst 21 september 2014 Walrus....wijn in de kofferbak...klinkt herkenbaar Hou goede moed en vooral 's avonds indien mogelijk je iPad pakken en op het forum gaan.... Bianca walrus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 september 2014 Rapport Share Geplaatst 21 september 2014 Kon vandaag best lachen om Monster. Lachen doet deugd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 september 2014 Rapport Share Geplaatst 21 september 2014 Walrus en Birgit, welkom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 september 2014 Rapport Share Geplaatst 21 september 2014 (bewerkt) nu snap ik je nick ook pas Bianca: Bi en Gerrit gaan voor de 0 toch? 21 september 2014 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bianca39 Geplaatst 21 september 2014 Rapport Share Geplaatst 21 september 2014 Hey lady Jane ....goed gevonden.... Voor het gemak mijn naam toch maar aangepast in Bianca39...... Sleep Well Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 september 2014 Rapport Share Geplaatst 21 september 2014 haha Bi ik heb vrijdag een kalfje geboren zien worden zo mooi! Tida driehonderdzoveel wist de boer te vertellen de naam ging van moeder op kalf over al generaties lang hij was de tel een beetje kwijt op dat moment. Â slaap lekker frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 september 2014 Rapport Share Geplaatst 21 september 2014 slaap lekker, wervelwind Spud. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 21 september 2014 Rapport Share Geplaatst 21 september 2014 Ik meld me droog af, na een dagje uit met een gezelschapje naar Haarlem. Op de terugreis met de trein blijven steken in Den Bosch en via omzwervingen pas laat thuis. Goede dag gehad met een "avontuurlijke" terugreis. Â Welterusten en tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 22 september 2014 Rapport Share Geplaatst 22 september 2014 Dribbel.... Is die visite nu al eens de deur uit ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 22 september 2014 Rapport Share Geplaatst 22 september 2014 Goed gegaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden