Spring naar bijdragen

Zondag 21 september


Gast Gipsy25

Aanbevolen berichten

Walrus, het is deze week al eerder door iemand gevraagd: we kennen elkaar van dit forum, méér dan nickname en geschreven zaken weten we niet van elkaar. Een enkeling kent een ander daarnaast ook privé maar dat is een uitzondering.

Die haver en dat gort valt dus wel mee. Een meeting komt dichter bij een blind date dan je denkt.

Toen ik bv MijnGerrit in het echt zag toen schro...................... la maar.

geintje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

MijnGerrit is een knappe man. Dat heeft iedereen gemist die zo onhandig/bang/druk bezet was om niet te komen. Of die zo onverstandig was om in Zeeland, België of op Texel te gaan wonen. Iedereen maakt fouten. Zodra MG online komt van vernietigt dit bericht zichzelf spontaan.

 

Te laat. En ik moet laten zien wat ik aanpas, nou dit dus.

bewerkt door Monster
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Monster zijn dat je gedachten die denken dat je het beter weet..tis eigenlijk een mening waar je achter staat

Ik hou van mensen met een uitgesproken mening

Heb zelf ook een uitgedproken mening...en ja dat klinkt vaak bedweterig

Toch is dat niet zo...is veel aan vooraf gegaan boordat ik deze mening vormde

Mening ..advies is mijn gedachten en gevoel samen laten komen..

Is niet zomaar een uiting..waar niemand wat mee kan.

Vaak best moeilijk..iets onder woorden brengen

Gevoel is best echt

Ik ga afwassen...kom erzelf niet meer uit

En dan moeten mensen mij ook nog serieus nemen..pfff

Van binnen zit het best goed...naar buiten toe klinkt het vaak nog vaag wat ik wil zeggen

Het zij zo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spelregels

Op dit forum gelden de volgende spelregels:
  • blijf bij het onderwerp
  • plaats geen privé-informatie over anderen

 

Ai.

Ik ga nu toch echt die posting over MG even aanpassen. Dadelijk wordt er een mod. verdrietig om mij.

En die afwas was toch echt het onderwerp toch?

 

Het valt nog niet mee om me aan een paar simpele spelregels te houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

heerlijk weekend gehad

wel druk met 12 anderen

ik ben toch meer een einzelganger

dan een groepsmens

Dus ook weer blij lekker thuis te zijn weer

en alleen van eigen gesnurk wakker te worden af en toe.

 

en een rustig virtueel kluppie

waarvan ik het gebabbel weg kan klikken

als ik even naar binnen wil.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ietje, je doet je best.

Waar het op aan komt is dat je doet wat bij jou past, waar je bij gedijt. 

Zodra je slaaf wordt van je eigen regime (ben ik jaaaaaaaaaaaaaren geweest bij gebrek aan zelfrespect) dan is er een reden om daar es naar te kijken. Het moet wel leuk blijven.  

Je bent véél meer dan de buitenkant.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ietje, ook ik zuchtte onder ijzeren wetten. Behalve goede echtgenote en goede werknemer, sociale collega, vlotte vriendin, bedreven op alles wat maar 2 wielen heeft: wielrennen en brommer rijden.......................

zucht

In de Opzij las ik dat wij vrouwen het maar zwaar hebben sinds de emancipatie. Was ik , arme ik , het stiekem wel mee eens. Maar dat mocht niemand weten want je hoorde mij niet klagen.

Ik kon alles

want

Je kunt alles als je maar wilt en als je iets niet kunt dan wil je het niet genoeg.

 

Och arme.

Ik was alleen maar bezig met mijn buitenkant. Mijn ego. Voel je 'm aankomen? Mijn ego was het centrum van mijn bestaan.

Egocentrisch klinkt niet fijn he?

Niet fijn voor iemand die zo hard werkt om aardig en lief en fijn gevonden te worden.

Dat harde werken was zinloos geweld. Hoe blind kon ik zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn dochter was 7 jaar en ik lag ziek op bed. Ze kwam bij me liggen en hoe verrot ik me ook voelde, ik gaf haar EINDELIJK es veel tijd. Veel aandacht. Ze zei: "Mama als jij ziek bent dan ben je veel liever."

Au. (?)

Nee. Nog geen eens. Blind als ik was dacht ik: Och, als ik weer beter ben dan heb ik hier geen tijd voor. Geniet maar meisje.

 

 

 

Erg he? Ik schaam me rot als ik eraan denk. 

Hoe blind kan een mens zijn.

 

Ietje, zo zijn jouw ouders ook blind geweest op hun terrein. Iedere opvoeder maakt fouten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag 2 goed doorgekomen. Geen behoefte gehad aan alcohol. Tijdens het sporten ook weer goed kunnen nadenken. Nu even door de diverse berichten gelopen...

Merk dat veel van jullie elkaar al wat beter kennen...goed om te zien hoe iedereen elkaar steun geeft.

Wat het mij leert is vooral om mezelf scherp te houden.

Morgen begint de werkweek weer. Kijken hoe het gaat om ook dan scherp te blijven. Ik ga ervoor.

Fijne avond en tot morgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ietjefietje, van jou is er maar één. Dat is uniek. Dat is bijzonder. Jij bent bijzonder.

Hoe speciaal is dat!!

 

De wereld kan prima zonder jou. De wereld kan prima zonder mij. De wereld kan prima zonder Zeeland. De wereld kan prima zonder Nederland. Echt, vraag maar aan Jen, de belgen en de duitsers zouden ons landje in beslag nemen en er zou geen haan naar kraaien.

 

Maar de wereld is niet af zonder jou en mij. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...