Spring naar bijdragen

Zaterdag 20 september


Gast Gipsy25

Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers !

Ik heb een ontbijtje klaar gezet. Ziet er zo lekker uit dat ik trek krijg.

Ik hoop dat jullie lekker kunnen uitslapen.

Zelf ben ik al een tijdje wakker maar ik heb wel lekker droomloos geslapen bij mijn zus.

Vandaag op jacht naar keukens voor mijn zus bij de Ikea.

En ik kan eindelijk, aan de buitenkant weliswaar, mijn zus dr nieuwe huis zien.

Ben benieuwd!

Nou hele fijne dag iedereen

post-2293-0-89713700-1411180993_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

@Kaboutertje: heb je postings van gisteravond gelezen. Van je af blijven schrijven hier hoor, ook al gaat het steeds over hetzelfde. En trek tijdig aan de bel hier als je trek krijgt. Het helpt.

@Gipsy: leuke dag in het verschiet. Veel plezier.

@Jowan: wat een schok zeg. Sterkte.

Ik ga rommelen en schoonmaken vandaag.

Tot later.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een hele goeie morgen lieve mensen.

 

Vandaag een bbq. bij m'n broer dus dat wordt smullen. Weet het zeker want die kan goed koken en vleesjes marineren. Heb een hoop kadootjes voor iedereen en heel leuk ingepakt dus moeten ze het eerst uitpakken voor ze weten wat het is. Heb er veeeeeel zin in. Hoop dat het weer een beetje mee werkt want dat is altijd leuker dan buiten bbq'wen en dan binnen gaan zitten eten.

Dadelijk een lekkere stoofpot maken voor hun. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad Yvon, het is inderdaad momenteel niet anders.

Dan de rust overdag maar proberen te pakken.

Gisteren ook nog even heftig nagedacht over de vraag op de ditjes en datjes van Jowan aan mij.

Ik zit in mijn gevoel weer in de strijd met de drank, terwijl ik verstandelijk die strijd al een tijd heb opgegeven.

Daar moet ik wat mee.

Dank je Jowan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met een emmer Spa rood me door de avond geloodst en zeer tevreden in slaap gevallen. Wakker met het gevoel uit een rijdende trein te zijn gegooid. Dacht dat als je niet drinkt je elke dag als een babietje zo blij wakker zou worden. Niet dus. Nu met de moed der wanhoop na 2 bakken koffie in de sportkleren (googoogachoob!!) en naar de sportschool. Waar een wil is is geen weg. Wel rul zand.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In dat geval heb je je training al gehad als je bij de sportschool aankomt Rus  :)

en het schijnt inderdaad even te kunnen duren voor je als een baby'tje zo blij weer wakker wordt hoor. 

 

 

Blondie, je misschien ook niet al te druk maken over dat gevoel? 

Alleen het heel heftig nadenken 'over' kan al weer stress veroorzaken lijkt me. 

Rustig aan maar toch? 

 

En ik ga hier de koffie en thee in de warmhoudkannen mikken voor de langslapers. 

Genoeg geluierd voor mij, ik ga aan de slag. 

Ik wens iedereen een mooie dag toe. 

later luitjes, Later. 

    

                                                post-1140-0-73238500-1387267004_thumb.png
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moghu Vonnie. Dat bakkie ziet er lekker uit, dank je.

Hoe is het verder met jou?

 

Wallie eerst moeten er een hoop onverwerkte gevoelens verwerkt worden. Het leven wordt niet altijd makkelijker in het begin als je niet meer drinkt maar wel meer de moeite waard. Je beduvelt jezelf niet meer en kan eerlijk naar jezelf gaan kijken. De dingen die je nu mee maakt kun je eerlijk verwerken en niet meer weg drinken.

Je zal zien dat op den duur je leven wat makkelijker wordt, in die zin dat je niet meer met een hele hoop onverwerkte gevoelens rond blijft lopen. Maar geef jezelf wel de tijd om te leren omgaan met je nieuw leven. ;)

 

Blondie veel sterkte meis. Misschien dat het slapen dadelijk weer wat beter gaat. In je slaap is het soms hard werken hoor. ;)

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben zo brak als wat. Gister verjaardagsfeest dochter.

30 man te eten en te drinken. Dochter voelde zich ook heel verantwoordelijk dus het ging heel goed maar.......

Ik ben er niet goed meer in. Ik kan me niet overgeven aan het feestgedruis.

En al helemaal niet bij mij thuis. In gesprek blijven en daarnaast alle gasten in de gaten houden en de glazen vullen ...

Het is me teveel

Teveel prikkels en ook verderop in de avond : teveel drank ..

Dan wil ik niet ongastvrij vrij zijn maar ik denk maar 1 ding: " zulken we er maar een eind aan breien"

Onopvallend verschuif ik wat glazen maak ik wat subtiele opruimbewegingen.

Maar ja wat elk drankminnend mens weet : subtiel en onopvallend werkt niet. ;)

01:00 uur was het huis zo goed als leeg.

En ik ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen beste mensen,

 

Gipsy, bedankt voor het ontbijt! Kun je er de volgende keer gebakken eieren met spek bij zetten, dat vind ik zo lekker (en de ik thuis nooit) ;)

Kun je je zus straks nog wat helpen met klusjes in haar nieuwe huis? Ik heb het al eens eerder gezegd, maar jouw zus is volgens mij een superzus.

 

Kaboutertje opent het Dagpact, dat doe je goed. Wat PM zegt: gewoon schrijven hier.

 

Jowan sterkte, dat dreunt nog wel even door denk ik. Was dat helemaal onverwacht?

 

Blondie, ik vraag me af of het wel een strijd met drank is, waar je nu mee zit. Is het niet eerder een samenloop van situatie en emoties, die je vroeger wegdronk en waardoor je nu, onbewust, ergens iets van een relatie met drank opmerkt? Het is dan meer de associatie dan dat het echt trek is.

Jou een beetje kennende komt dit goed. En leer je er weer van en komt er weer sterker uit.

 

Walrus, je lichaam is waarschijnlijk aan het ontgiften en dat gaat nog wel even door. Dat zal jouw rijdende trein wel zijn. Voor stoppers is vitamine B geloof ik aan te bevelen. Lady Jane heeft het vaak over één of andere thee die de ontgifting ondersteunt.

Kalm aan met het sporten. Dit heeft echt wel zijn tijd nodig hoor.

 

Ietje, wat een strijd. Probeer het drinken voor nu zoveel mogelijk binnen de perken te houden en natuurlijk het liefst helemaal niet. Het zit je alleen maar in de weg.

Bel Tactus anders maandag gewoon op, of laat de huisarts dat doen. Ik vind twee maanden niet kunnen.

 

Ik heb een aantal klusjes te doen. Verder wat sporten, waarschijnlijk een motorritje met een doel en ook nog een verjaardag in de familie. Het ziet er goed uit voor het weekend.

 

Heb het goed iedereen en sterkte voor wie het nodig heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...