Spring naar bijdragen

vrijdag 5 september 2014


eline

Aanbevolen berichten

Nee Spud, 3 maanden opname. Heb vanmorgen nog weer contact gehad met ze. Alleen contact per post daar, geen muziek, radio, telefoon of internet en ook niet naar huis.. Wil je wel per pb sturen waar ik heen ga, doe het hier niet ivm privacy.

Hoeft niet Suikertje, het greep me gewoon aan dat je een paar weken geleden ervoor koos om je hond weg te doen voor die opname. Daar ben ik over na gaan denken, hoe het zonder verlies van je maatje kon. Want dat leek me wel een hele radicale oplossing. Zeker voor enkel 3 maanden opname! :face-icon-small-shocked:  Daar valt een mouw aan te passen! Zegt mijn hart.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha! Spud!

Ik vertrek niet van deze gezelligheid en zeker niet van jullie.

Als ik een beetje lang weg ben lig ik met de zogenaamde "eigenaar" in overleg.

Dat is overigens regelmatig. B) maar wel te doen hoor!

Dankzij jou zal ik vast een aantekening krijgen. ;)

Heb het er graag voor over. Zolang je niet boos en verdrietig vertrekt. Als iemand iets zegt wat je raakt.

Ik vind dat je jezelf goed hersteld nu. :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben dierenvriend en jij zeker Spud, en heb er lang over nagedacht. Opvang was heel misschien wel te regelen geweest voor deze periode, maar vind wel dat ik zeker en vooral aan hem moet denken. Hij heeft al roerige periode gehad met opvang en pension en zag dat hem dat niet goed deed.

 

Wil graag een veilige, goede en vooral liefdevolle omgeving voor hem, vandaar mijn besluit om ook niet verder in te gaan op sommige mensen die aanboden hem wel even te willen opvangen.

 

Maar goed, ergste emotie is hier achter de rug en forceer me nu zelf om me te concentreren op de toekomst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spud, ik lees je graag.

En nu ook weg...

Mijn rijst kookt over!

Daarom moet ik maar eens aan mijn boek beginnen. :D 

Alles wat daarin moet komen schrijf ik hier vaak of op een ander forum. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben dierenvriend en jij zeker Spud, en heb er lang over nagedacht. Opvang was heel misschien wel te regelen geweest voor deze periode, maar vind wel dat ik zeker en vooral aan hem moet denken. Hij heeft al roerige periode gehad met opvang en pension en zag dat hem dat niet goed deed.

 

Wil graag een veilige, goede en vooral liefdevolle omgeving voor hem, vandaar mijn besluit om ook niet verder in te gaan op sommige mensen die aanboden hem wel even te willen opvangen.

 

Maar goed, ergste emotie is hier achter de rug en forceer me nu zelf om me te concentreren op de toekomst.

Dat vind ik erg sterk van je! En benijdenswaardig. Hou die kracht ook tijdens je opname. Mijn ervaring is met opname, voor mij was dat 15 maanden in een borderline kliniek toen ik 20 was, dus had nog niet zoveel opgebouwd toen ik er heenging. Dat je er gekneusd uitkomt, met gevoel dat je er meer problemen bij hebt dan dat je er eigenlijk binnen kwam. Maar als je er eenmaal uitkomt heb je zoveel richtlijnen over jezelf dat je dan stukje bij beetje omhoog klimt uit je put.  Kei veel succes! Via pb mag je me wel je adres sturen, heb wel zin om een kaartje naar je toe te sturen. :)

En nee, geen beterschapskaartje. :D  Wapen je daar maar ook alvast voor, mensen zijn onnozel soms. Zelf vond ik de papierenpost gewoon te fijn om me daaraan te storen maar groepsgenoten konden zich er wel aan storen wanneer er weer een beterschapskaart binnen kwam. :D

Heb hier nog genoeg kaarten die veel leuker zijn! En sinds kort vind ik oud mailen veel leuker dan nieuw mailen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


lopt Agnieta, jouw problemen doen er voor mij niets toe. 


Die doen er alleen voor jouzelf toe. 


Ik heb je een riem onder het hart willen steken, dat was alles. 


Niets meer en niets minder. 


Ik heb overigens ook nooit gezegd dat die problemen snel opgelost zouden moeten worden, alleen dat ik voor je hoopte dát ze opgelost zouden worden. 


hoe jij bent, wat jij voelt en hoe het in real life bij jou is weet ik niet, heb ik ook niet gepoogd in te vullen. 


 


Met 'het is weer zover'  bedoelde ik dat jij weer ging trappen. 


En dat heb je richting mij gewoon doorgezet. 


Ik zal ook niet meer op je reageren als je aangeeft het moeilijk te hebben en trek hebt. 


Nogmaals, ik wilde steunen, maar schijn jou alleen maar te irriteren op die momenten.


En dat laat je op een niet mis te verstane wijze blijken. 


 


 


 


 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

en ja yvonne, dat overleg was gisteren

ging goed, punten/project worden opgepakt etc

maar pff wat kost dat bakken energie zeg.

 

dat kan ik écht niet meer

ik was er ooit goed in

maar nu zie ik het alleen nog goed

het doen lukt eigenlijk niet meer

als ik heel eerlijk ben.

Das dus dubbele winst Joop. 

Het lijkt zo logisch: binnen je grenzen blijven... 

Maar het kan zo moeilijk zijn, zeker om in te zien dat je het kunt, het kon en het eigenlijk niet meer kunt.... 

Petje af meis post-1140-0-98271400-1403585154_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen boontjes meer dan maar spruiten, helaas uit diepvries, Waar ik word opgenomen hebben ze heerlijke tuin met allerlei groenten, jammer dat ik niet paar maanden eerder kom. Meeste is er al uit. Kan altijd terecht met raad bij Blondie denk ik

 

Ik ga zo koken zonder aardappelen, bah, fijne avond iedereen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laat mij toch eens.....

Ga bij jezelf op zoek, asjeblieft.

Dan moet je zeggen, STOP MET AANDACHT.

Je vroeg er zelf om, toch?

Ik vind dat je je goed hersteld hebt, maar sommige mensen lezen niet terug.

Laat je daar nu eens niet door afleiden maar ben gewoon jezelf, iemand die nu gewoon een laag ontbrandingspuntje heeft omdat ze op het punt staat om zich weer verkeerd begrepen te voelen. ;)

Heb je zin om te sparren? Gooi je ongenoegen eruit! Zal misschien wel helpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En inmiddels heb ik je gevoel wel overgenomen tot mijn spijt, rot op met je positiviteit.

Erg interessant voor een mens die nog iets moois kan maken van een hoop strond. :D

Momenteel stinkt het en is er niks moois aan. En is iedereen zijn leven rot behalve het mijne, gelukkig

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is ook heel wat, dat een moeder een kind 9 maanden mag dragen,  van deze mag bevallen en deze ineens uit huis geplaatst wordt.

Dat heeft een impackt op een moeder, ik kan me wel voorstellen dat je het leven daardoor moeilijk vindt.

Maar help ik jou om dan mee te praten in jou ongenoegen?

Je elke dag bevestigen in het feit dat het leven in het bijzonder wel heel erg rot is voor jou?

Lijkt me niet hoor.

Want dan wordt je nooit boos om daar korte metten mee te maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...