blondie6173 Geplaatst 4 september 2014 Rapport Share Geplaatst 4 september 2014 Gaat vrees ik niet lukken bolletje, maar doe mijn best... Morgen bellen naar collega. Ga dit niet laten door sudderen over het weekend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 4 september 2014 Rapport Share Geplaatst 4 september 2014 Dank fruitvlieg, Dat is nu mijn pijnlijke punt. Doorgaan en doorpakken en mezelf niet in acht nemen. Weet het ook wel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 4 september 2014 Rapport Share Geplaatst 4 september 2014 (bewerkt) Ik kan het! Maar of dit nu goed voor mij is? Neeeeeeee Nu voor mijzelf kiezen en overdragen(hoe, weet ik nog niet, maar dat komt nog wel) Dank jullie. Blij met jullie 4 september 2014 bewerkt door blondie6173 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 4 september 2014 Rapport Share Geplaatst 4 september 2014 En nu... Wegwezen Opslomen, voorzover mogelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 4 september 2014 Rapport Share Geplaatst 4 september 2014 Dat lees ik nog net,fruitvlieg. Fijn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 4 september 2014 Rapport Share Geplaatst 4 september 2014 Proficiat Nancy! Â Pff. Ik heb nu een aantal weken last van overmatig zweten. Erg vervelend en genant. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 september 2014 Rapport Share Geplaatst 4 september 2014 Oei das een partij spannend Fruit. Kan je nu vannacht nog wel pitten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 september 2014 Rapport Share Geplaatst 4 september 2014 Ik ga morgen voor je duimen Fruit, ben nu te moe  Applaus voor jou Gipsy. als je wilt kan je alles aan. Lekker erwtensoep, dat vult lekker en de winter komt er aan. Dus smullen maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 4 september 2014 Rapport Share Geplaatst 4 september 2014 Niemand ervaring met overmatig zweten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 4 september 2014 Rapport Share Geplaatst 4 september 2014 Dank Jopie. Ik weet wat mij te doen staat. Luisteren naar mijn lichaam en vooral mijn geest. Ik kan het, maar of ik het geestelijk aankan? Nee, mijn lijf schreeuwt! Gipsy, wat jij schrijft is zo waar en meestentijds haal ik daar mijn kracht vandaan. Echter deze casus is gewoonweg niet goed voor mijn eigen nuchterheid. Dit kan mij breken, dus nu voor mijzelf kiezen Ondanks mijn bijna 3 jaar nuchterheid kies ik nu voor mijzelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 4 september 2014 Rapport Share Geplaatst 4 september 2014 Opslomen gaat moeizaam vandaag. Zelfs spijkermatje haalt mijn onrust niet weg. Accepteren dan ook dat maar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 4 september 2014 Rapport Share Geplaatst 4 september 2014 (bewerkt) Nog even voor Jen. Ik ken dat overmatig zweten alleen maar uit mijn periode van ontwenning en een heftige griep. 4 september 2014 bewerkt door blondie6173 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 4 september 2014 Rapport Share Geplaatst 4 september 2014 En nu die mobiel aan de kant, Heintje... Anders ga je nooit die slaap vatten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 4 september 2014 Rapport Share Geplaatst 4 september 2014 dat zweten ken ik alleen van periode dat ik seroxat gebruikte Heel vervelend idd  Blondie, en of jij op je plek bent in de wijk! Juist door je ervaringen.   Bijna weekend, nu eerst slapen en morgen nog een spreekuur tot 13:00uur ... is te overzien he Dinsddag gesprek over de uren / risicowijk die ik kwijt wil  Trusten ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 4 september 2014 Rapport Share Geplaatst 4 september 2014 Oh... nee het is niet alcohol-gerelateerd. Ik gebruik wel paroxetine, en heb sociale fobie, maar dat is al eeuwen zo. De paroxetine (seroxat) gebruik ik ook al heel lang dus. De laatste weken is het echt niet meer uit te houden, dat zweten. Zit op het werk constant mijn voorhoofd af te vegen, word raar bekeken, etcetera. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 4 september 2014 Rapport Share Geplaatst 4 september 2014 Ja, het is raar om hier iets in de groep te gooien dat niet alcohol-gerelateerd is. Verklaring: ben aan het vereenzamen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 4 september 2014 Rapport Share Geplaatst 4 september 2014 Hm, voel me hier ook niet meer echt welkom. Zonder in zelfmedelijden te willen verzinken: ik weet eigenlijk niet wat ik fout doe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 september 2014 Rapport Share Geplaatst 4 september 2014 (bewerkt) je bent over!2e plaatsing voor Proud Mary, hopelijk nu wel juist☺ 4 september 2014 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 4 september 2014 Rapport Share Geplaatst 4 september 2014 (bewerkt) . 12 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 september 2014 Rapport Share Geplaatst 4 september 2014 Jen, weet je zeker dat alcohol er geen invloed op heeft?Ik ken het uit de overgang, soms liep het zo mijn schoenen in, en één keer werd mijn leren jack van binnenuit helemaal doorweekt en nat aan de buitenkant, goh wat heb ik me vaak opgelaten gevoeld toen. Maar nadat ik helemaal stopte, stopte geleidelijk aan ook dat zweten. Echt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 4 september 2014 Rapport Share Geplaatst 4 september 2014 (bewerkt) . 12 november 2014 bewerkt door ploffie Kate reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 september 2014 Rapport Share Geplaatst 4 september 2014 slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 4 september 2014 Rapport Share Geplaatst 4 september 2014 Bedankt plofkip en Jane.  Aan de alcohol kan het eigenlijk niet liggen. Ik drink veel minder dan vroeger. De overgang? Heb ik al aan gedacht, maar dat zou wel zeer rap zijn.  Wat bedoel je met ingesleten gedachten, Plofkip?  Ik heb het met mijn man ook over het vereenzamen gehad, er zijn een aantal dingen gaande die we niet kunnen plaatsen. Zo is er mijn zus die vroeger wel eens klaar stond, en nu heel kil en afstandelijk is. Gisteren belde ze me om te  vragen of ik vandaag een dessert met haar ging eten voor mijn verjaardag. Ik vond al dat het nogal klonk als iets waartoe ze zich verplicht voelde. Nu kon ik vandaag niet om "vijf a zes uur" afspreken wegens werkverplichtingen. Later wilde ze niet, en vandaag belde ze me om te zeggen (op de voicemail) dat ze volgende week niet kan omdat ze dan weer werkt en na het werk heel moe is. Hartelijk hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 4 september 2014 Rapport Share Geplaatst 4 september 2014 (bewerkt) . 12 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden