Spring naar bijdragen

woensdag 3 september


blondie6173

Aanbevolen berichten

Goedemiddag allen,

 

Straks naar diploma -uitreiking,

Spannend,

Kreeg op mijn werk een gi-ga bos bloemen

En had mijn diploma nog niet eens op zak :D ,

 

Moet wel een flink stuk fietsen,

Valt niet mee, na een dag hard werken.

Maar ach, het is mooi weer, moet ik maar denken he.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net een uurtje op mijn bips gezeten...

Zonder iets.

Pfff... Moeilijk.

Betrap mezelf erop dat ik continu allemaal kleine klusjes in mijn hoofd haal die ik nog MOET doen...

Ik MOET dus niets!

Vooralsnog geeft het mij alleen maar onrust...

Volhouden, alles went zegt men.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar zeg je wat Yvonne, de afterparty bij verhuizen.

Ik ben toen ' s avonds in mijn eentje teruggegaan om te controleren of alles wel goed afgesloten was (hoezo controletik).

En toen ik daar in dat lege huis stond moest ik even huilen. Omdat ik daar een paar maand ervoor te horen had gekregen dat mijn vader was overleden. Ik heb me best een tijdje ontheemd gevoeld, ondanks het mooie fijne nieuwe huis.

Heel erg wennen toch, een andere straat waar je ' avonds inrijdt, ander soort werk had ik ook net.

En oh, wat een stofwolken achter de kasten in het oude huis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blondie maar zitten en helemaal niets om handen te hebben is ook moeilijk ik denk dat niemand dat kan, die hersentjes gaan dan aan het werk en daar is ook niets mis mee.

Ik ben vanmiddag ook gaan zitten, filmpje opgezet en wat zitten breien voor mijn achternichtje dat er aan zit te komen. Hartstikke leuk en het moet niet af dus geen stres. Alles waar moeten in zit kan mij een hoop stres geven, als dat niet het geval is kan ik rustig zitten te klungelen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach, Bolletje

Had ook wel een rustig muziekje opgezet hoor.

En had zelfs de loombandjes van mijn dochter gepikt om iets om handen te hebben wat ik vrij gedachteloos kan doen.

En dan nog floepen duizend-en-een dingen door mijn hoofd wat ik in dat niks-uurtje had kunnen doen.

Blijven oefenen...

Nu net terug van snorkelen met dochter.

Had vlak voor de vakantie te horen gekregen dat ze examen mocht doen.

Ze was helemaal op van de zenuwen sinds het weekend, kom je daar met gehele aanhang om te kijken waren ze het vergeten!

Pfff...

bewerkt door blondie6173
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Plofkip, wat dat betreft heb ik al jaren een rem op mezelf wat betreft drinken in gezelschap. Na 1 slok heb ik al het gevoel dat ik er naast praat en me misdraag waardoor ik het ineens niet meer gezellig vind. Als ik nu zou weten dat ik daar enkel stomdronken ga zitten wezen. Zou de boel afblazen want dan kan ik net zo goed thuis blijven.

 

Bol, mijn max zit op 9 maanden droog staan. Maar ik moet toegeven dat is me al in geen jaren meer gelukt. Hoogstens 4 maanden en dan is de spanning er weer af en moet ik het spannender maken voor mezelf of zo. Wat dat betreft lijkt het alsof ik nog steeds niet helemaal klaar ben met puberen.

Wat je zegt over nu al drinken als je al over 3 maanden denkt, sla je de spijker wel mee op zijn kop. Want dat is ook door mijn hoofd heen gegaan, als zijnde van tja Spud dan kan je nu eigenlijk al wel weer gaan stoppen met tellen als je nu al van plan bent om de nuchterheid overboord te gooien. Maar ik geniet er toch ook wel heel erg van zo´n herder kopje en de zekerheid dat wat ik denk en voel werkelijk mijn gevoelens en gedachtes zijn in plaats van beneveld.

Wellicht dat ik nu dingen al aan het kapot denken ben terwijl ik er over 3 maanden misschien wel heel anders over denk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Spudtie maar is de reis al niet spannend genoeg? Weet je het zou zooooo ontzettend jammer zijn als de reis verpest zou worden door de alcohol. Als het verkeerd gaat dan zijn er toch een paar dagen verloren. Dagen dat je niet volop kan genieten van je reis omdat je je toch niet prettig voelt als je gedronken zou hebben, en daar doe je het toch voor. Genieten en leren.

Ik hoop echt heel erg dat je die alc. uit je hoofd kan zetten en je kan gaan richten op de reis zelf. Er is daar zoveel moois te zien. De cultuur, de bossen en bergen, Misschien is daar ook wel een soort opvang voor (wilde) dieren waar je wat kan verblijven. Zou je eens op internet kunnen kijken. Daar ligt jouw hart en daar zou je kunnen proberen je op te richten. Fijn dat je er toch op terug komt. Dank je. :lips: :lips: :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een hele goede avond,

 

Diploma-uitreiking alweer achter de rug

Kreeg een witte roos mee.

Toch leuk,

Beetje trots, dat wel, niveau 2 eigenlijk te laag voor mij

Maar toch, op je 59e een recent diploma halen, toch niet echt gek.

Zat naast iemand, die haar diploma onderwijsassistente kreeg.

Gezellig mee gebabbeld.

Was ook alleen, en kwam van ver.

Gelukkig, dat ik zo dicht bij woon dat ik het kon fietsen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie avond lieve mensen hier,

 

Drukke dag op werk. Ben nog maar net terug want moest aansluitend nog even iemand gelukkige verjaardag gaan wensen. Wel zonder alcohol. Jammer dat ik vaak niet de tijd heb om hier meer te lezen en te volgen.

 

Dag 3!!

Voor iedereen een zalige nachtrust gewenst!!

grtjs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...