Spring naar bijdragen

dinsdag 2 september


blondie6173

Aanbevolen berichten

Middag

Ik moet even reageren op wijfie

Wijfie wil jij niet teveel

In korte tijd..van drank naar droog

Zoveel positieve dingen...veranderingen..in je leven

Geniet nu even bewust van je behaalde resultaat

Ademen...en weer door gaan

Alles in 1 keer leuk is heel snel niet meer zo leuk

Jezelf teruglezen....je schrijft best heel duidelijk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Herkenbaar wijfie

Hardlopers zijn doodlopers...dat weet je

wijfie jij veranderd...de wereld om je heen niet

Dasff echt wennen...het liefst zou je ook alles om je heen bouwen

Maar dat gaat niet...mensen moeten wennen aan de nieuwe wijfie

En wijfie moet ook nog wennen aan zichzelf...tis zo anders

En dat voelt choas druk onrust

Jij bent een genieter..eerst rust in jezelf vinden...dan weer verder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom TM op dit forum . Hoe kom je nou aan

zo'n naam???

Heb je de de draad wie is wie al ontdekt? Het is wel fijn voor jezelf om daar een eigen draadje op te starten. Dan reageren mensen persoonlijk op jouw verhaal. En leuk om een eigen draadje te hebben omdat je zo je eigen vooruitgang in de gaten kan houden.

Veel succes in je proces

En ik hoop dat je Turkey niet zo heel cold is.

Zet m op!

En schroom niet hulp te vragen... Hier of bij je huisarts want t is niet helemaal niks!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga nog lekker effe genieten van een rondje uitwaaien met de hond.

Effe koppie leeg.

Nog even gekeken op Google naar Stichting Leergeld, alleen jammer genoeg kom ik daar niet voor in aanmerking.

Wel wat lijntjes uitgezet bij mijn hypotheker om te bekijken of oversluiten van mijn hypotheek (wat toch binnen een jaar moet gebeuren) wat lucht kan geven.

Daarnaast ga ik ook nog uitzoeken of ik belastingtechnisch wat terug kan vragen op basis van speciale ziektekosten.

Actie heeft me nu toch wat rust gegeven.

Nu afwachten.

Afijn, rondje met de hond en opslomen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na het werk moest ik éven naar de motorzaak en daarna nog éven de schakelbrommer voor dochterlief halen, na reparatie weer bij dochterlief opgooien en toen nog éven ...... en toen snel eten koken en toen had ik geen fut meer om te eten. Maar aangezien geen broek me nog past omdat alles naar beneden zakt (niet mijn schuld, héle sterke zwaartekracht hiero) moest ik toch maar goed eten. Ik ben eigenlijk opstandig dat ik dat snelle volle leven niet meer kan wat ik eerder altijd wel gewoon deed. Acceptatie is het medicijn wellicht, grenzen respecteren is het vervolg-receptje.

 

Kijk, als hier frites op het menu had gestaan dan had je me niet horen piepen!! Maar ja, ik ben niet jarig.

 

Gefeliciteerd Vol en Bol.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry dat mijn reactie lang duurde Vol. Was ff een boodschap doen. Een grote bos :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose:  voor je verjaardag gekocht. Winkel was nog open ;)

Hartelijk gefeliciteerd en een heel gezond jaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het klinkt allemaal een beetje slapjes Z.b.bewoner. Het gaat niet zo maar hoor adb. worden, je moet er wel veel moeite voor doen. En nooit maar dan ook nooit de moed opgeven anders is het eigenlijk al een verloren tijd die je er insteekt.

Jij kan het zeker weten maar als je niet genoeg je best doet, voel je je ook een slappeling. Het komt niet voor niets aanwaaien me moet er voor 200% voor gaan, dan komt de rest vanzelf, misschien niet gelijk maar het gaat komen. Pep jezelf op met de wetenschap dat je het WEL kan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jane; Dat wordt aangemeten qua lengte en gewicht he..

Als jij al wazig wordt van een op kind aangemeten medicijn..

dan zit mijn kind er nu zo stoned als een kanarie bij vermoedt ik. :(

 

Ik heb vanmiddag een gesprek en pleegouders zijn ook daarbij.

Ik zal eens even bellen, ze nemen hem maar even mee, ik wil hem

weleens even zien en spreken nu.

 

Profs ook altijd met die pillenpot,

een drankje nemen vanwege emoties mag beslist niet

maar pillen zijn het halleluja.

Is mijn mening hierover hoor.

Agnieta, ik heb al bijna spijt van mijn reactie op jouw vraag,

want je gebruikt mijn antwoord om jouw invulling te steunen.

Maar ik schrijf, behalve een beetje wazig merkte ik niks.

Jij plakt op jouw zoon: zo stoned als een garnaal.

Sorry, maar dan reageer ik niet meer volgende keer.

En als ik dan lees: een drankje nemen vanwege emoties,

dan maak je je laatste terugval minder erg dan het was?

Wij nemen geen drankje Agnieta, wij riskeren terugval

en onze drankjes worden ook niet voorgeschreven,

wij zijn hier niet voor niets. Je koppelt 2 dingen aan elkaar

die in mijn ogen niets met elkaar te maken hebben

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

 

Vanavond weer niet zonder alcohol pppppfff

Ik word zo moe van mezelf.

Volgende week dinsdag vlieg ik weer naar Frankrijk, voordeel daarvan is dat ik daar niet drink.

Weet nog niet voor hoe lang, mag van mij een maand duren dan ben ik meteen 1 maand alcoholvrij.

Maar ja terug dan?

Iemand een tip?

 

Vol, ook voor jou

:rose:  :rose:  :rose:  :)  :)  :)  :moon:  :moon:  :moon:  :D  :D  :D  :musicnote:  :musicnote:  :musicnote:  :present:  :present:  :present:  ;)  ;)  ;)  :lips:  :lips:  :lips:  :sun:  :sun:  :sun:  :rose:  :rose:  :rose:  :)  :)  :)  :moon:  :moon:  :moon:  :D  :D  :D  :musicnote:  :musicnote:  :musicnote:  :present:  :present:  :present:  ;)  ;)  ;)  :lips:  :lips:  :lips:  :sun:  :sun:  :sun:  :rose:  :rose:  :rose:  :)  :)  :)  :moon:  :moon:  :moon:  :D  :D  :D  :musicnote:  :musicnote:  :musicnote:  :present:  :present:  :present:  ;)  ;)  ;)  :lips:  :lips:  :lips:  :sun:  :sun:  :sun:  :rose:  :rose:  :rose:  :)  :)  :)  :moon:  :moon:  :moon:  :D  :D  :D  :musicnote:  :musicnote:  :musicnote:  :present:  :present:  :present:  ;)  ;)  ;)  :lips:  :lips:  :lips:  :sun:  :sun:  :sun:  :rose:  :rose:  :rose:  :)  :)  :)  :moon:  :moon:  :moon:  :D  :D  :D  :musicnote:  :musicnote:  :musicnote:  :present:  :present:  :present:  ;)  ;)  ;)  :lips:  :lips:  :lips:  :sun:  :sun:  :sun:  :rose:  :rose:  :rose:  :)  :)  :)  :moon:  :moon:  :moon:  :D  :D  :D  :musicnote:  :musicnote:  :musicnote:  :present:  :present:  :present:  ;)  ;)  ;)  :lips:  :lips:  :lips:  :sun:  :sun:  :sun:

 

fijne avond nog

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...