dribbeltje Geplaatst 31 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2014 LJ, dubbel hoor je dochter op naar de volgende fase, dus moet jij ook! Wel mooi zoals je het omschrijft. Stoer en zo realistisch! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dribbeltje Geplaatst 31 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2014 Heb je alle popcorn al op Ietje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dribbeltje Geplaatst 31 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2014 Wat knap dat je een ongeopende fles hebt leeggekieperd. Het ultieme ADB wat mij betreft! Heb gewoon echt nergens zin in. Moet daarom juist iets gaan doen! Dan maar iets in huis waar ik achteraf weer blij om ben. Heb dit weekend voor het eerst weer lopen snoepen en snaaien, beter dan drinken, alleen geef ik mezelf daarmee ook direct toestemming hierin door te slaan.....Heb ook nog eens echt hoofdpijn. Soms lijkt het wel dat wanneer de kinderen het ineens een dag goed doen dat ik mezelf dan een beetje verlies....Klinkt misschien vreemd maar dan heb ik ineens tijd en moet/ wil ik iets voor mezelf doen maar dan lukt dat niet. Misschien ook omdat het ieder moment weer over kan zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dribbeltje Geplaatst 31 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2014 Klinkt allemaal wel heel negatief, dat weet ik! Maar met als Ietje, delen is helen of zoiets. Voor mezelf de dingen op een rijtje zetten en dat doe ik dan hier..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 31 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2014 Deel hier wat je wilt Dribbel, en Ietjefietje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 31 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2014 En verder aan mijn macaroni Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 31 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2014 Geschrokken van mij? Afijn, Macaroni klaar hier. En zo mijn mandje in... Snotterig en koppijn komt weer opzetten. Vicks badje dan maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2014 Nou ik heb dochter net op de trein gezet. Schrok wel een beetje, ze heeft helemaal geen zin om bij haar vader te wonen. Hij is erg vaak sjaggie en kookt nooit voor haar. Zij moet het nog leren zegt ze. Dus net maar even een receptenboekje en kleine kookboekjes gekocht. en wat van haar lievelingsrecepten in dat boekje gaan verzamelen. Ze is binnenkort jarig dus daar fabriceer ik wel een leuk kadootje van. Ik was niet echt bedacht op mn emoties, want er best naar toegeleefd ook. Morgen heeft ze haar eerste dag op de Universiteit, 's avonds meteen een oefenwedstrijd bij haar nieuwe volleybal team. en ze hoorde dat ze tegen haar verwachting in, in het hoogste damesteam is geplaatst, dus helemaal blij daarmee. Komt wel goed met die griet. en met mij ook. dribbeltje, ProudMary en Skip reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2014 Goedemiddag allen, Â Weer thuis, Vandaag bij zieke zwager geweest, en bij moeder, die wel wat hulp kon gebruiken. Rare dag, wel goed gevoel erover. Â Jopie, Eindelijk een gevoel van een soort erkenning!? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2014 de bank dus Jopie thnxs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 31 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2014 ik werd ná plaatsing van een spiraaltje in buien heel agressief  heb het er na paar weken eigenhandig / met wat hulp van mijn man, uitgetrokken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2014 (bewerkt) Brrr getver. Â Goeie avond mensen. Vandaag nogal druk gehad. Bovendien is de chauffeur tegen een paal aan gereden. Hij is nog niet zo lang bij ons dus was ie flink over de flos. Maar alles is goed gekomen. We zijn verzekerd. Â Nu eten want de maag knort. 31 augustus 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2014 He bah Vol, hoe durf je dat? , Â Dus weer een avontuurlijke dag Bol, Eet ze trouwens! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 31 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2014 Net mijn bed uit. Was even gaan liggen, maar dat even is effe lang geworden. Was nodig vermoed ik. Nog steeds snotterig ondanks de vicks. Dus maar even eten en daarna weer terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 31 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2014 Succes MijnGerrit! Hier inmiddels mijn macaroni binnen. Nog even een vicks badje en daarna weer mijn bed in. Hoop dat het morgen beter is. Voor nu, accepteren. Pfff... Ziek zijn is niks voor mij! Grrr... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 31 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2014 Beterschap BLondie!    Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 31 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2014 Zo. Boeken gekaft. Mooie stapel. Andere spullen liggen klaar. Mijn dochter is klaar voor de eerste schooldag dinsdag. Kleine meisjes worden groot. Loslaten dus. Morgen gaat ze alleen naar de orthodontist. Het is mijn werkdag, was al wat aan het regelen. Zegt zij: Mam, doe niet zo moeilijk, dat kan ik wel alleen. Tja, vertrouwen hebben dus. Familiegedoe weer achter me gelaten. Twee 'oude' vrienden zochten contact met me, was fijn om ze weer te spreken. Ik begin dus fris en opgeruimd aan de nieuwe week. Dinsdag afscheid nemen van mijn therapeut. Ik ben er klaar voor. Woensdag start mijn teken- en schildercursus weer. Kijk ik naar uit. Nu opslomen en dan straks naar bed. ProudMary reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dribbeltje Geplaatst 31 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2014 Dat was ik ook, 2 weken geleden....logisch omdat ze beiden naar een andere school gingen, .maar ik had het ook toen de kinderen gewoon een groep verder waren gegaan hoor. Raar maar waar! Misschien een beetje van de kinderen overgenomen? Ik ben inmiddels boodschappen gaan doen, gaan strijken en gaan koken en nu weer aan de kwark! Morgen hopelijk een betere dag. MG, ik heb idd aangegeven dat het me te snel ging dus heb gevraagd 1 x p.w. De opdrachten te doen. Maar ik ga er echt wel voor hoor! Ik weet wat ik niet meer wil en dat hou ik tot nu toe goed vol, makkelijk is het natuurlijk niet. Ik sta ermee op en ga ermee naar bed en dat moet ook want anders ben ik zo terug bij af. DRIBBEL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 31 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2014 Wel fijn dat MijnGerrit zijn schoonmoeder overleefd heeft. Ik zou niet weten hoe ik anders zijn schoonmoeder zou moeten troosten. Vol en ProudMary reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dribbeltje Geplaatst 31 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2014 Ga zo mijn bed maar eens opzoeken maar manlief ligt er al in en snurkt nogal en ook al slaap ik met oordoppen in, ik word daar zo onrustig van.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 31 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2014 Als je je verslaving aanpakt kan dat huiswerk soms als een berg zijn. Het is moeilijk om te ontdekken of je stomweg te druk bent of dat er een bepaalde weerstand bezig is waardoor je er maar niet toe komt. Langzaam kom je er ook. Ikzelf vond alle huiswerk razend interessant, echt aan mezelf werken, maar die weerstand was er soms ook. Dat was leerzaam om te beseffen. En nog lees ik bijna dagelijks om me verder te ontwikkelen. Biblio-therapie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 31 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2014 Trusten ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 31 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2014 ik zit met gekromde tenen naar 'bonje met de buren' te kijken  Wááárom in vredesnaam laten ze Patty Brard dat doen !? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 31 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2014 Toen ik nog in Rotterdam woonde, hadden mensen in de straat ruzie over de erfafscheiding; een ruzie over 10 cm. Centimeter!!! Om te janken. Waar ik nu woon zal niemand dat geloven. Maar territoriumdrift is tenenkrommend en het bestaat dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 31 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2014 truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden