eline Geplaatst 30 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2014 Goedemorgen, blauwgrijze lucht, stevige bries..... Weekend dus vast een aantal uitslapers, ik al thee gehad, zo ontbijt en krant... Kastanje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 30 augustus 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2014 Hoi Hut en Spud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 30 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2014 (bewerkt) Ff weggehaald... 30 augustus 2014 bewerkt door huttula Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 30 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2014 Hoi eline nog nieuws in de krant? Klussen met akelei....volgende seizoen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2014 Goeiemorgen deze morgen, Fijn is dat hè Akelei? Nou ja die spierpijn niet, maar die hulp kunnen ervaren en accepteren. Ik had vroeger een vriend die eens in de zoveel tijd orde in de chaos kwam scheppen bij mij als ik daarom vroeg. Dan had ik binnen een dag weer overal overzicht op en ook nog heel veel plezier gehad. Ik mis dat soms wel, want hoewel het aanbod best groot is in mensen die me een handje willen helpen kan ik dat niet zomaar van iedereen aannemen. En verder heeft de gps het af laten weten en bij gebrek aan een printer gaan we vandaag weer eens op de oude manier de weg zien te vinden, ook leuk! Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2014 Goeiemorgen Eline en Huttula Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 30 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2014 Goedemorgen iedereen, regent hier en binnen ook niet altijd overal zonneschijn lees ik af en toe. Probeer er een goed weekend van te maken mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 30 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2014 Goedemorgen, Grijze lucht hier en af en toe een miezerbuitje. Dat wordt dus geen landgoed vandaag. Dan de stad maar in met dochter. Mobiel laadt niet goed meer op en het ligt niet aan de oplader maar aan de telefoon. Ze heeft dat ding nu net 6 maanden,dus effe kijken of hij gerepareerd kan worden, of hun kosten dan welteverstaan. Maar nu eerst een bak koffie Dagpact: Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 30 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2014 Spud, veel plezier vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 30 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2014 Huttula, Probeer het voor het weekend los te laten. Maandag is het tijd voor ernstig gesprek. Goed dat je voor jezelf opkomt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 30 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2014 Oeps lees net dat je dat gesprek al hebt gehad huttula Top gedaan. huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2014 Goeie morgen mensen Ik ga eens kijken hoe de dag vandaag gaat verlopen. Gisteren met geen mogelijkheid de trap kunnen slopen. Heb die er 25 jaar geleden zo goed ingelegd dat ik hem er niet meer uit krijg. Tja en verder eens kijken wat het weer hier doet anders ga ik alvast met het terras slopen beginnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 30 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2014 Goed bezig ..sloper Bol Misschien ook volgend seizoen met Akelei op de buis Kunnen we met zijn allen kijken op Blondie's mooie smart tv Krantje van eline erbij Dit is de eerste keer stress situatie dat ik niet kon eten...zelfs niet aangedacht....heeeeel apart Ieder nadeel heeft zijn voordeel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 30 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2014 Nou, bolletje. Heel wat van plan. Pas je op jezelf. Het lijkt hier wel herfst. Donker en regen! Nadat ik in de stad ben geweest, lekker een dagje hangen op de bank. Effe onderzoeken wat die tv allemaal kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 30 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2014 Met suiker als balkon danser of niet Suiker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 30 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2014 Welkom hier hoor. Smart,3d tv. Echter maar 2 brillen voor de 3D. Dan maar gezamenlijk door die roze brillen kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 30 augustus 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2014 Hier ook miezerregen nu, wat al een aktie bij Bol, ik even geen plannen, ook dat kan een probleem zijn.... Denk dat ik maar een uitgebreid ga koken, zin in iets "winters" zoals zuurkool, hutspot, hachee, snert.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2014 Poeheee, wat heb ik geslapen... Goedemorgen frummers. Hier veel wolken waar de zon tussendoor piept Het heeft vannacht geregend, behoorlijk geregend, maar nu weer droog. Spud vandaag al op pad? Met behulp van de borden dus en wegenkaarten? Leuk! Lekker Aakie dat het klussen zo goed gaat. Bol niet instaat de trap te slopen? Wie dan wel zou je zeggen... Blondie, irritant he die mobieltjes die veel te snel kuren gaan vertonen... Hut, hoop dat je lekker van je weekend kunt genieten ondanks de spanning ivm je werk... Maar nu eerst: Koffie en thee dames en heren... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 30 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2014 Mogge, Op naar mijn paleisje. Geslapen als een blok. Stijve spieren. Maar dat gaat wel over. Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2014 Hahaha Hut. het tv.programma "de klussende Alci's". Is ook wel eens goed een daggie hangen Blondy. Goeie morgen Eline, Vonneke en Mary. Hier regent het gelukkig niet dus ga ik aan de gang. huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 30 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2014 Veel plezier met het opknappen van je paradijsje ProudMary! Hier de regen in. Zonder plu welteverstaan. Ben en gevaar op straat met die dingen, dan maar nat worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 30 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2014 Goeiemorgen, ff snel....heb een heel druk weekend voor de boeg...allemaal leuke dingen hoor! Jane, de film was prachtig..maarre....ik snapte er geen bal van...of was dat de bedoeling? Het lied werkelijk schitterend.....kippenvel... Ik moet er nog een beetje inkomen na de vakantie.... lukt me niet om iedereen heel gedetailleerd te volgen... maar wil wel ff kwijt dat ik er weer veel steun aan heb om na de vakantie de draad weer goed op te pakken...i Ik denk soms (zoals meerderen hier ) dat ik het allemaal maar alleen moet kunnen, het droog blijven ook... Gelukkig mag ik hier lezen en schrijven en houdt me dat bij de les. Geeft me een positieve stimulans. Fijne dag allemaal, sterkte voor wie het nodig heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 30 augustus 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2014 Zon komt tevoorschijn..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2014 goeiemorgen frummers in een nat groen hart, hier dus. Ja Kruid ik was ook helemaal gebiologeerd. Helemaal vergeten the voice af en toe te zien. Maar goed, volgens mijn gids zou het verhaal vreemder en vreemder worden, doordat halverwege de rollen 180 graden omgedraaid werden, identiteiten werden verwisseld en dromen bleken werkelijkheid (of andersom). Nou dan snap je waarom we er niks van snapten he . Maar geweldig geacteerd. Ik moest steeds aaneen film van Lars von Trier denken, die kan ook zo moeilijk iets brengen dat toch intrigeert. Maar die van hem kon ik uitzetten na een uur, bij deze kwam dat niet eens bij me op. En ik heb nog wat andere Llorando uitvoeringen bekeken ook, prachtig! leve you-tube. En nu satésaus maken en stokjes rijgen. Heb een Balinees etentje met mijn naaste fam. vanmiddag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 30 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2014 Het hoost hier, dus toch nog maar effe een bakkie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden