rapilos Geplaatst 26 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2014 Goedemiddag allemaal, Vanochtend hard gewerkt, Vanmiddag vrij. Wat zal ik eens gaan doen? Kastanje! Van harte gefeliciteerd en een hele mooie dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 26 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2014 Dank voor de felicitaties. Het is een 'normale' werkdag voor mij. Mijn verjaardag heb ik afgelopen zondag al gevierd. Lieve cadeautjes ontvangen van mijn dochter. Voor jullie heb ik nog lekker taart, geniet ervan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2014 Lekker Kastanje, Dat zal wel smaken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 26 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2014 Goeiemiddag allemaal, Ik ben er weer.... Probeer wat bij te lezen en de routine hier weer op te pakken na de vakantie periode. Proficiat Kastanje! Dagpact: Blondie Albert Nikky Wimmelt. Plofkip Kruidenthee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 26 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2014 Is dat hyper gevoel niet van dat koor en het afzeggen..wijfie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2014 Mooi Ietje, Weer een opluchting dan. alleen..waar komt dat pijnlijke gevoel dan vandaan? Maar goed, hoor je misschien morgen ook wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 26 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2014 Het bijwonen van een wijnproeverij lijkt me ook niks aan Gerrit. Het draait dan wel heel erg om 1 thema, juist dat wat je niet meer wilt. Dat onderdeel zou ik zelf overslaan of helemaal niet meegaan. Ietje fijn! Nu inderdaad nog achter zien te komen wat het wel is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 26 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2014 (bewerkt) Ben weleens bij een whiskey distelerij geweest....kreeg je ranja naar afloop Was in Tennesee USA...en die staat ,staat droog Weet ook niet of ik me er prettig bij zou voelen Als het een bezichtiging is ...dan wel Proeverij heb je zo weinig aan behalve dat je het kunt ruiken Denk zelf dat ik dit stuk zou overslaan...en misschien later komen met het eten Kan ook weer een uitdaging zijn...als je er aan toe bent Blijft tricky..omdat je zelf nog zoveel twijfels hebt...en ook omdat je smoezen moet gaan verzinnen Smoezen voelt nooit zo goed 26 augustus 2014 bewerkt door huttula Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 26 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2014 Bijna alles wat met personeels uitjes , feestjes is gebaseerd op drank. Beetje geluk hangt er nog een leuk thema aanvast Drank maakt/houdt personeel weer tevreden..zoiets zal het wel zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 26 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2014 Ben benieuwd wat je gaat doen Gerrit....ik zou er op dit moment niet blij van worden... Ik zou persoonlijk dit onderdeel skippen...en afhankelijk van hoe je relatie met collega's is met een smoesje of omdat je er geen trek in hebt. Etentje kan leuk zijn...personeelsfeestjes vind ik over het algemeen niet zo...wie is het lolligst en zo, en vaak veel drank...tja. Wijffie...snel stoppen en een koor zoeken waar je je wel thuis voelt..zonde van je tijd en energie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2014 He Get, Gerrit, Misschien kan je gewoon zeggen, dat je wijn niet lust, het vies vind. Of, zijn er mensen die weten, dat je 'm altijd wel graag lustte? In dat geval, zou ik het ook even niet weten Waarom doen ze niet gewoon een kaasproeverij of zo huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 26 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2014 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 26 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2014 Tja Gerrit ..zo raak je zomaar toch verzeild in iets waar je niet in terecht wilt komen. Als een vegetariër bij de keurslager Ik had het onlangs ook. Heel ongemakkelijk vond ik de situatie waarbij alleen maar alcohol werd geschonken en verder niets.... Het voordeel nu is dat je weet dat het staat te gebeuren en je een plan kan maken zoals je dat zelf altijd zo mooi zegt Smoezen verzinnen voelt niet goed maar je hele hebben en houwen op tafel gooien is ook weer zo wat..... dribbeltje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 26 augustus 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2014 Onderweg naar huis. Eindelijk. Lange dag. Borrel ging gelukkig niet door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2014 (bewerkt) Gelukkig Blondie Geen borrel! Wel lekker gewerkt? 26 augustus 2014 bewerkt door rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 26 augustus 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2014 Beetje te lang rapilos. Was al om half 8 op kantoor en nu bijna thuis. Bijna 10 uur dus in de weer geweest. Ga nu alweer over grenzen heen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 26 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2014 Hier ..spinaxie ..puree en kip ..ijzer..daar word je sterk van Eet smakelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 26 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2014 Och...roken de baas is ook geen bijzonder druk bezocht forum Ben benieuwd....dat ben ik altijd.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 26 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2014 Hoi Aakje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 26 augustus 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2014 Poehee, kom je thuis. Hebben mijn kids alle soep opgepeuzeld. Dan de frituur maar voor een keertje aan. Aardappelbolletjes met een grote schaal salade ernaast om toch wat gezond bezig te zijn. Burbbb... huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2014 Na gedane arbeid, is het goed rusten Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2014 Nog niet bijgelezen maar even prioriteiten stellen; Kastanje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 26 augustus 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2014 Rondje hond en daarna opslomen. Fijne avond nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2014 Mooie test Gerrit blijkbaar ben je er aan toe! Als het mij zou gebeuren, dan zou ik wel de dag meegaan en tijdens de wijnproeverij een stads-/natuurwandeling gaan maken. En afhankelijk van de personen/sfeer zeggen dat ik al ooit zo'n rondleiding heb gehad en er geen 2e wil, of dat je even behoefte hebt aan beweging buiten. of dat je niks meer met alcohol hebt. En wie weet krijg je wel gezelschap, er kunnen best meer mensen niet op zitten te wachten. 2 uurtjes bepalen niet je dag uiteindelijk, terwijl de rest vd tijd en het etentje dat misschien wel doen. dribbeltje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 26 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2014 Da's heel mooi gezegd en geredeneerd Lady Jane...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden