blondie6173 Geplaatst 25 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2014 Goedemorgen, Werken! Wat een donkerte en kou zo in de vroege ochtend. Eerst maar eens een bakkie om wakker te worden. Dagpact : Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 25 augustus 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2014 Op de wijk in, op mijn stalen ros! Later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 25 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2014 Morning Blondie, hier een zachtroze sliert bewolking tussen het blauw met grijs, een grote mok kinderkoffie, gashaard beetje aan en rustig, rustig wakker worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 25 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2014 Goede morgen Eline en lateren, Koffie en thee staan klaar. Yvon maakt straks wel ontbijt, mij nog te vroeg Dagpact :Blondie Albert fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 25 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2014 Goedemorgen, Inderdaad donker nog zo vroeg. Nog vier maanden dan kerst. Snel gaat de tijd. Keep alive and kicking Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 25 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2014 Goedemorgen, Onrustige nacht achter de rug, vroeg opstaan valt dus niet mee. Banaan achter de kiezen, rest van mijn ontbijt en lunch zit in de tas, kop koffie drinken doe ik zo in de trein. Bijna op weg richting werk dus. Heb het goed vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 25 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2014 Zo, gebakken ei achter de kiezen. |En oploskoffie, Ik ga er maar vanuit dat de zenuwen ter voorbereiding - nee, geen oog dicht gedaan, ondanks kalmeerpillen - erger zijn dan het ding zelf. De angst voor de angst en zo. Weg nu. Met tandpastagrijns en ontkenningsdrang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2014 Goedemorgen frummers. Zag dat Albert al koffie en thee heeft gezet, mooi. Minder mooi is dat hij mij het ontbijt laat klaarmaken... maar goed, omdat het vandaag de 25e is zullen we maar zeggen Zo, nu eerst een bakje thee dan maar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2014 Goedemorgen Sowhat. zag dat jen weer aan de slag moet. Eerste dag na afwezigheid Jen? das altijd moeilijk denk ik. Zal duimen dat het goed gaat, ook al lees je dit niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2014 Oef, das minder Sowhat. Hoop dat er geen vervelende dingen aan het licht gaan komen. Sterkte voor straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 25 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2014 Mogge Koud, benauwd , hoofdpijn en slecht geslapen Vandaag eerste werkdag dus alles zal wel tegenstribbelen Straks eerst qigong..dat vind mijn lichaam prettig Sowhat...sterkte...altijd weer ff eng onderzoeken..of de uitslag. Jen je bent goed...het hoeft niet perfect...dat maakt het een stuk makkelijker Fijne dag allen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nikky Geplaatst 25 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2014 Goede morgen Eline en lateren, Koffie en thee staan klaar. Yvon maakt straks wel ontbijt, mij nog te vroeg Dagpact :Blondie Albert Nikky fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nikky Geplaatst 25 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2014 Goedemorgen allen. heb me weer aangemeld voor het dagpact. de zon schijnt wat waterig en zo voelt het buiten ook aan. Maar toch heerlijk al een eind met de hond de natuur in geweest. en nu lekker aan de koffie. maar eerst de kachel even aan, het is in de kamer wat koud geworden. sterkte voor hen die het nodig hebben, maar toch voor allen een mooie dag gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 25 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2014 Goedemorgen, Sowhat sterkte. Hoop dat het meevalt. En ook Jen sterkte. Ik ben om 7 uur gaan wandelen. Een half uur stevig doorstappen. Had wat onrustig geslapen. Nou ja. Straks weer naar het klooster. Ik denk dat ik op de fiets ga. Het blijft droog voorlopig en het is hier wel lekker weer. Een mooie dag voor iedereen. Maak er maar wat van. Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nikky Geplaatst 25 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2014 Ik heb me ook aangemeld voor het weekpact, ik voel dat ik dat aankan. dus doen. good goan. huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 25 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2014 Fijn Nikky. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 25 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2014 Goed Nikky. Mooie nuchtere dag! Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 25 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2014 Goedemorgen trouwens. Jen, Huttula, sterkte op je eerste werkdag. Sowhat, jij sterkte in het ziekenhuis. Ik ga maar weer eens fysiofitnessen. Is erbij ingeschoten de laatste tijd. En verder zie ik wel hoe de dag zich voordoet. Tot later en heb het goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2014 Hartstikke goed Nikky, gaat goed zo he? Hanneke, ik hoop voor jou dat het lekker droog blijft. Hoop ik voor mezelf trouwens ook wel, hihi. Qigong... nooit van gehoord Hut, maar Google bood uiteraard uitkomst... klinkt goed..... Mary ook sportief bezig, toppie... luitjes, ik ga er vandoor. Aan de slag, kan ik straks lekker buiten zitten... . Koffie en thee op de welbekende plek gezet. Maak er een mooie dag van hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 25 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2014 Weet niet of het hier droog blijft. Het wordt nu heel donker Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 25 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2014 Spannend Iet. Maar het hoeft niet meteen iets ernstigs te zijn. Sterkte. Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 25 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2014 Ja, dat is wel slim. Ik kan me wel voorstellen dat je zoiets zolang uitstelt. Ik zou denk ik precies hetzelfde doen maar ondertussen toch ongerust zijn. Sterkte he nogmaals. Zal aan je denken Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 25 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2014 Beter zo ..ietje Je man en vriendin hebben gelijk..dat weet je En als het niks is is het voor jou ook een gerust stelling Ik ken dat uitstellen ook wel....ongemerkt ben je er toch mee bezig Heb werk gebeld dat ik niet kom....krijg er koorts bij Baal er wel van..zo na de vakantie....tis net of je het erom doet (dat zijn mijn gedachten....kan ik niks mee) Doorlopen en straks weer aan de prednison is ook geen optie. Tis niet anders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2014 Goeiemorgen frummers beetje slaaptekort na 4 avonden de late films kijken vanavond er maar eens vroeg in in elk geval vóór 00.00 uur. Sowhat, ik duim mee voor je. Nooit leuk onderzoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2014 oei blz 2 helemaal overgeslagen, Ietje hoe begrijpelijk ook toch wel onverantwoord hoor meis we duimen mee voor je, sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden