AlbertRemmo Geplaatst 24 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2014 truste Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 24 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2014 Huttula en MG morgen weer in het ritme. Werkze. Albert je gaat goed. Fijn. Alvast welterusten allemaal en tot morgen. huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2014 Klopt Ietje en Rapilos, ik telde gewoon de dagen maar heb even de kalender er bij gepakt. Het is AL dag 5 Nu maar door voor een week hè ik ga naar bed truste allemaal tot morgen huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nikky Geplaatst 24 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2014 Weer een droge dag, heeeeeeerlijk. gewoon zo doorgaan. nu naar bed en morgenvroeg er weer uit. Mijn vrouw gaat dan aan het werk en ik met de hond erop uit. verder weer aan het vrijwilligers werk en oppassen op de kleinkinderen. iedereen een goede nachtrust gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2014 Zomergasten een onverwacht bijzondere man een beetje leren kennen. Nooit van gehoord: David van Reybrouck misschien zijn film/docu advies nog en dan naar bed slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 24 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2014 Heerlijk nog gezwommen...savonds word het echt al kouder zo boven het water Nog een zak tumtum wegewerkt...waarom...geen idee..smaakt nergens meer na. Ook weer iets waar ik zo van baal..ook nog waar ik echht mee aan de slag moet Eerst maar eens weer focussen op mijn werk.. Ik zeg trusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 24 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2014 Vanavond uit eten geweest met mijn dochter, naar de wok. Heel gezellig, maar miste ook mijn biertje bij het eten. Ook gezegd tegen mijn dochter, dat maakte het wat gemakkelijker om die trek uit te zitten. Ik moet dus echt alert blijven, zeker bij sociale gelegenheden. Vandaar ook dat ik me op het weekpact heb gezet. Donderdag een etentje met ouders, broer en schoonzussen en kids. Voor mij heel spannend, maar voor mij niet alleen. In deze setting hebben we nog nooit bij elkaar gezeten. Dus het zal voor iedereen spannend zijn. Dat donderdag dus, eerst zo maar eens mijn bed opzoeken. Morgen en dinsdag werken. Slaap lekker allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2014 Ja, je grenzen bewaken. Alleen doen wat je wil. Alles goed en wel. Maar ik moet morgen werken en zo geen zin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden