blondie6173 Geplaatst 23 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2014 Goedemorgen, Vandaag een start maken met het stukje grond op mijn landgoed gereed maken voor het planten van wat groenten. Maar eerst koffie Dagpact: Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 23 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2014 Ha lekker koffie, Suiker ook een een bakkie? Goedemorgen overigens, alhoewel vreselijk slecht geslapen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 23 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2014 Goedemorgen Blondie,  Veel plezier vandaag. Zijn er nog wel groenten die je in deze tijd kan poten, Heb er weinig verstand van, maar doe je toch normaal in voorjaar.  Wens iedereen een goede dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 23 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2014 Vervelend eline, goedemorgen, ik heb als een blok geslapen, maar ja heb jij niks aan helaas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 23 augustus 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2014 Suikertje, dat moet ik nog uitzoeken. Eerst zal het stukje grond gemixt moeten worden met wat voedzame aarde. Anders zal er helemaal niks in groeien. Vanmiddag ga ik de boeken doorploeteren om te zien wat ik erin ga zetten Vader heeft nog wat stekje herfst-andyvie staan. Ik zie wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 23 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2014 Ach tis weekend dus geen drama en aangezien ik niet helemaal lekker in mn hoofd zit (niet depri hoor) is een nachtje nauwelijks slapen wel goed. In ieder geval al gestreken, bed verschoond, stofgezogen, de krant, gedouched, getut.... en dan rijst weer de vraag, wat wil ik, kan ik van dit leven maken.... Nou ja wat een zware kost voor de ochtend... He de zon schijnt en het is droog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 23 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2014 Blondie ik weet nog dat mijn opa vroeger bijna het hele jaar door groenten in zijn tuin had, soms spruiten ter grootte van een tennisbal.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 23 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2014 Haha fruit, er zijn grenzen inderdaad! Goedemorgen Zo op pad met meiden richting mijn zus Zoontje huilt toch wel erg veel, refluxklachten. Ik ga ze vandaag proberen wat te ontlasten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 23 augustus 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2014 Veel plezier allemaal. Ik ben naar mijn landgoed. Later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2014 Goeie morgen mensen. T'is hier somber weer. Hoop dat het een beetje optrekt  want morgen heb ik een bbq. Schoonzus komt weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2014 Goedemorgen frummers. Hier heerlijk uitgeslapen, douche al aan de binnenkant bekeken en nu tijd voor een bakje thee. Heb maar gelijk voor de hele ochtend klaargezet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2014 hier trouwens een gulle zon Bol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nikky Geplaatst 23 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2014 Goedemorgen allemaal. hier is het een beetje grijs met af en toe een waterig zonnetje, bovendien fris. vandaag langzaam beginnen met de vakantiespullen klaar te zetten en de vouwwagen ophalen. de meeste mensen zijn nu al wel geweest maar wij gaan met de grijze golf naar het zuiden. Duurt nog wel een week voor we echt vertrekken maar de voorpret begint vandaag. iedereen een mooie dag toegewenst. ProudMary reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2014 Goede morgen,  Lekker Koffie. Redelijk geslapen.  Dagpact:Blondie Albert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2014 Goedemorgen Albert en Nikky. Heerlijk die voorpret alleen al Nikky, lekker van genieten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2014 (bewerkt) Intussen schijnt hier het zonnetje ook Vonneke  Moghu Ap. Lekker al weer 3 dagen droog.  Volgende week op vakantie Nikky. Dan is het ook niet meer zo druk op de weg.  Goeie morgen Akkie. 23 augustus 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 23 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2014 Mogge... Hier weer aan de verf..dan is kamer klaar En dan toch maar verder met keuken...die heeft ook wel een frisse wind verdiend Fijne dag..sterkte of succes Ps Eline...zware kost maar wel mooie vragen aan jezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2014 Tja Akkie ik weet niet of die te koop zijn maar misschien kan je er eentje maken? Ik heb ook nog geen andere hoor, het is niet zo makkelijk om en een salon, een eettafel en een tv. kastje hetzelfde te krijgen. Wil het graag van echt hout hebben en dan eikengrijs. Staat mooi hiero denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2014 Aak misschien is dit wat als voorbeeld? Â http://www.ikmaakhetzelfwel.nl/producten/bijzettafelhocker-gratis/#.U_hArsXV-_g Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2014 Was als voorbeeld voor misschien ander hout en dergelijke, voor je weg was snap je? Fijne dag Aak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 23 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2014 Oh akelei...ik heb het over alleen verven De kasten zijn dicht...dat hoort bij het plan alhoewel 1 kastje op geruimd heb....omdat ik niks kon vinden En dat opgeruimde heeft wel wat....sjonge das een klus Net wat je zegt..kan moeilijk weggooien..en man heeft daar ook een hand van. Het kan niet allemaal op korte termijn..maar op lange termijn gebeuerd er weinig..de kans op vooruit schuiven is groot Mag me niet voorbij lopen..kop staat er vaak nog niet na Man die zenuwachtig word van mijn opruim woede....ik krijg onrust Moet eten tussendoor...mobiel..boodschappen ..eten koken...werken Nog ff wat goeds voor mezelf doen zwemmen ,yoga, fotografie,fietsen , lopen Yes i need a plan en heb mijn rust nodig Met de auto naar bouwmarkt....wat word het...kan het op de fiets..Akelei? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2014 Boodschappen doen enz. Heb het goed mensen. Later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 23 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2014 Goedemorgen, Ik voel dat ik even kalm aan moet doen. Hoofd te vol, lijf te moe. Wat is dat moeilijk Fijne dag en tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 23 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2014 Hut, zullen we allebei onszelf niet voorbij lopen vandaag? Zennn.............. huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 23 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2014 Doen we..PM Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden