Monster Geplaatst 22 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2014 "Stick with the feeling! " Ik heb dat zó vaak gehoord, maar ik weet niet hoe dat moet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 22 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2014 Ik begrijp monsters boosheid ook tov lidia...gecontroleerd drinken Knap dat monster het zegd....pfff..kan nog wat van jou leren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2014 (bewerkt) Voor iedereen met planningsproblemen : er is een website genaamd webmaster@huishoudplaza.nl . waar je een gratis abonnement op kunt nemen. Daar krijg je elke week een soort van weekplanning op en heel veel handige huishoudtips over van alles en nog wat. Ook kun je er een zoekterm invullen voor bijv. vlekken verwijderen. moet zijn www.huishoudplaza.nl lidia, een @ betekent een mailadres of bedoel je juist dat je via dat adres een vraag kunt stellen? 22 augustus 2014 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 22 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2014 Zonder zou ik niet meer kunnen leven....emoties maken wel dat je leeft Of zie ik dat verkeerd? Ik heb ze mijn hele leven onderdrukt...nu wil ik ze niet meer kwijt Eerst maar eten koken...is ook belangrijk Bietjes ..aardappels en worst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2014 Hier biefstuk in roomboter gebakken met brood. MMmmmmmm lekker soppen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2014 en welke vitamientjes daarbij Bol? ik heb nog eens hetzelfde als gisteren zit nu aan de frieten dus, jammie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 22 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2014 Frietamientjes..jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 22 augustus 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2014 (bewerkt) . 10 november 2014 bewerkt door ploffie huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2014 O ja Jane frieten das pas lekker. Kan je ook biefstuk bij eten hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 22 augustus 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2014 (bewerkt) . 10 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 22 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2014 Verleden kun je niet veranderen...de toekomst heb je nog wel invloed op Cirkels...sleur kun je doorbreken.. Je hebt meer invloed op jezelf dan dat je denkt En ddarvoor zijn gevoelens wel belangrijk Wat vind ik fijn..leuk Wat maakt me boos Waar ben ik bang voor Waarom word ik zo verdrietig Wat is voor mij een zinvol leven Mooie vragen aan jezelf...waar we veel mee kunnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 22 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2014 Jane, je hebt gelijk, ik was weer eens te snel, maar neem aan dat het zo ook wel begrepen wordt. Vragen kun je in een zoekvakje stellen. Ik heb een afspraak gemaakt voor voetreflexmassage en uitgelegd waarom ik dat wilde. Ze was eerst bang dat ik wilde dat ze een diagnose zou stellen en dat ze dat niet mocht en niet kon. Of ik mss dacht dat ik kanker had of zo. Nee, dat denk ik niet, maar als er dingen geblokkeerd zitten of in de knoop, kan ze dat wel weer in balans brengen. Maandag om 3 uur kan ik bij haar terecht. De massage wilde ze nog mee wachten om de dingen niet door elkaar te halen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 22 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2014 Monster, het spijt me als ik je van streek heb gemaakt, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ook was het niet de bedoeling dat ik overwoog om gecontroleerd te gaan drinken. Dat heb ik lang genoeg geprobeerd en werkt dus niet. Het was gewoon een gedachte die even bij me opkwam, meer niet. Een half uur later was ik in de supermarkt en heb zelfs niet aan drank gedacht. Maar het is wel meer dan een beetje hoofdpijn en het duurt het hele jaar al en beperkt me in de dingen die ik doen wil, vooral nu ik geestelijk juist meer energie heb. Ik weet het geduld, maar achteraf is het makkelijk praten, voor nu krijg ik er een beetje genoeg van. Gisteravond heb ik er wat meer over geschreven en ook bruikbare adviezen gekregen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 22 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2014 Hutt, om te zoeken naar jezelf zijn dit mooie vragen...... Maar gevoelens wonen 30 cm lager dan al die vragen die ik er op los kan laten. Gevoelens komen heel eerlijk op. Ze hoeven niet op waarheid te berusten maar zijn als een onschuldig kind zo eerlijk. Ik vind het niet leuk als ze niet in het groepje van "blij" vallen. "Bang, bedroefd en boos" die 3 B's daar wil ik dan van alles mee want ik wil ze weg hebben, terwijl de B van Blij..........dan hoor je me niet meer piepen. Ik heb de A van accepteren wellicht overgeslagen. Kwee nie, ik ben onderweg en doe mijn best. huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 22 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2014 Lidia, je hebt gelezen dat jouw berichtje Bovenop andere boosheid kwam. Maar goed, hij was er wel. Een jaar hoofdpijn is lang, dat is niet grappig. Gisteravond heb ik de lap tekst van "Alcoholisme, de vergeten ziekte " gelezen en daaruit is heel goed te halen dat de progressief agressieve aspecten van alcoholisme maken dat ik de ziekte dodelijk blijf noemen. Dit vind ik al zolang ik de ontkenning voorbij ben, en ja, ik oordeel. Oordelen is afkeurenswaardig gedrag. Moet ik wat mee. Ik ben onderweg en doe mijn best. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 22 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2014 (bewerkt) Monster, je kunt niet meer dan je best doen en ik heb ook al kennissen verloren door alcoholisme, vooral omdat ze verder ook niet goed voor zichzelf zorgden wat voeding en zo betreft. Lang geleden, toen jenever nog de favoriete drank in Ned. was, heeft de overheid serieus overwogen om vitamines toe te voegen aan jenever, omdat bekend was dat alcoholisten niet goed aten. Zo zouden ze dan toch iets binnen krijgen. Het is niet gebeurd. Knap dat je die tekst helemaal hebt gelezen, is zeer taai, ik heb het verspreid over een paar maanden gedaan. Het is wel zo dat er nu weer andere inzichten zijn gekomen, maar in essentie verandert er natuurlijk niets, Hoogstens zijn er veel meer mensen met een drankprobleem. Het hoogste aantal in Europa. En dan hebben we het maar niet over alle nieuwe soorten drugs die er steeds bijkomen. Ondanks de welvaart zoekt een mens kennelijk toch ontsnapping uit, ja, uit wat eigenlijk? 22 augustus 2014 bewerkt door lidia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 22 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2014 Ben ook nog steeds lerende...emoties..gevoelens...innerlijke kind..veranderri gen..acceptatie..loslaten..rust vinden...onrust toelaten Eigenlijk teveel om op te noemen Dan zeggen mensen oh dat doe je zus..dat moet je zo doen Ik zelf doen...zelf uitzoeken..zelf voelen Ik weet veel...maar of het goed voelt...das voor mij veel belangrijker Eerst maar relax modus weer in...lekker zwemmen Fijne avond allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 22 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2014 Behoorlijk moe, maar tevreden ben ik. Even afwassen en dan opslomen. Fijne avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 22 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2014 Ja, Sowhat, een paar maanden geleden, er is toen een uitgebreid bloedonderzoek gedaan en de HA zei dat iedereen die een uitslag zoals die van mij kreeg, daar heel blij mee zou zijn. Ze dacht nog even aan slaap apneu, het is wel zo dat ik 's nachts keelpijn heb, maar ik denk niet dat dat de oorzaak is. Geduld is een schone zaak, maar ik ben er niet goed in. Mss dat de voetreflextherapie iets uithaalt. En ja, ik weet heus wel dat al die jaren drinken de oorzaak is (waarschijnlijk) en niet het stoppen, ik lees en schrijf hier niet voor niets al een jaar of 5. (verlate reactie op iemand eerder). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nikky Geplaatst 22 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2014 MG je kunt outlook exporteren in een pst bestand en dan opslaan. Bv op een usb stick. vervolgens windows mail downloaden en installeren en daarna het pst bestand importeren. je kunt dan windowsmail gewoon gebruiken, lijkt erg op outlook. ik weet dat het werkt, ik heb het bij verschillende kennissen geinstalleerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 22 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2014 Sowhat, ja, daar heb je gelijk in, maar ik wacht het nog even af, heb de laatste 2 jaar al 2 x in het ziekenhuis gelegen en dan nog een half jaar revalidatie therapie, is even genoeg. Zoals ik al schreef, verwacht toch dat er iets uit de voetreflexmassage komt, vooral omdat ik eerlijk heb uitgelegd wat de reden van mijn bezoek is. Zo even TV kijken naar hoe het is om oud en te zijn en in een "rusthuis"te leven. Hoop dat dat mij bespaart blijft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 22 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2014 Ik zal nog eens op je reageren zeg. Goed tijd voor een filmpje. Fijne avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2014 Hoi allemaal, Ik zit aan de thee met chips maar heb wel zin in drank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 22 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2014 Albert goed bezig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2014 ja weet ik wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden