plof Geplaatst 22 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2014 (bewerkt) . 10 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2014 Goedemorgen Plof. Ik zie dat je de deur al van slot hebt gehaald en de gordijnen hebt open gedaan. Zal ik snel even koffie en thee zetten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 22 augustus 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2014 (bewerkt) . 10 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 22 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2014 Goedemorgen, hier blauwe lucht, beetje wind voor zolang het duurt... Koffie al op, krant uit... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2014 Goede morgen Yvon, Eline, Plof en lateren Ik ook al weer aan de koffie DAGPACT Albert Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 22 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2014 Goedemorgen, Vandaag een dagje schakelen. Zin in. Maar eerst koffie Dagpact: Albert Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nikky Geplaatst 22 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2014 Goedemorgen, Vandaag een dagje schakelen. Zin in. Maar eerst koffie Dagpact: Albert Blondie Nikky Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nikky Geplaatst 22 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2014 Goedemorgen allen, bedankt voor de koffie smaakt heerlijk. zag nog net even de zon, maar het gaat nu betrekken. de bramen gisteren waren heerlijk als het niet gaat regenen ga ik er weer een paar plukken. de verhalen gisterenavond waren voor mij zeer herkenbaar, moest er vannacht toch even goed over nadenken. gelukkig gaat het nu veel beter. ik heb me weer aangemeld voor het dagpact dat is voor mij voorlopig nog te overzien. ik wens iedereen een mooie dag toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 22 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2014 Hallo Luckyday, nieuw hier? Of heb ik iets gemist? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2014 Hier overigens gestage regen... geeft niet, maken we het binnen toch lekker naar ons zin.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 22 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2014 Lucht zit hier nog blauw met een enkel wolkje. Snel doesjen en daarna op mijn stalen ros de wijk in in. Later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 22 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2014 Goedemorgen, Zo, dat was een lekker bakkie. Weer helemaal bij. Een week slecht geslapen vanwege medicatie, gisteren met medicatie gestopt en vannacht heerlijk geslapen. Wel gedroomd dat ik bij de longarts een sigaret zat te roken. Hahaha. Mijn excuus was dat ik het even moeilijk had. En dan moet je weten dat ik al 10 jaar niet meer rook en er ook nooit trek in heb, eerder het tegenovergestelde. Zometeen ga ik het huurcontract van mijn paleisje tekenen. Gisteren behang gekocht, straks ook nog even naar een heel groot meubelwarenhuis dat jullie vast allemaal kennen. Zoon gaat gezellig mee, kan hij het paleis ook zien. Ik merk dat ik hier erg gelukkig van word. Dat bevestigt dat het een goed stap is. Fijne dag mensen en hoop dat iedereen hier de eerste niet neemt vandaag. Go for it! huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 22 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2014 Ik ga ook eens douchen en wat andere noodzakelijke zaken aanpakken......doeg doeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2014 goeiemorgen frummers ik had het beachen al afgemaild maar de zon schijnt zowaar dus snel een banaan en koffie en alsnog aan de bak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2014 goedemorgen allen, Even snel, want we gaan een dagje weg vandaag. Ze voorspellen bakken regen, maar dat zij zo, Toch gewoon er even uit Jane, Ik zie een donkere lucht aan de zeekant hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
veganista Geplaatst 22 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2014 mag ik meedoen met mijn 2e dagpackt? goedenmorgen trouwens, koffie was heerlijk!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2014 Goeie morgen kanjers, Lekker voor je Mary dat je zo kan genieten van je toekomst. Nieuw leven nieuw begin. ADB worden en een paleisje werkt daar goed aan mee. ProudMary reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2014 Dagpact: 22 augustus Albert Blondie Nikky Elzbieta. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2014 (bewerkt) 22 augustus 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
veganista Geplaatst 22 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2014 @akelei. veel sterkte in plannen!! ik plan eerst in mijn hoofd, zet dat loos op papier, en dan ga ik prioriteiten stellen. en een voor een afstrepen. weet niet of je hier iets aan hebt. maar super dat je in iedergeval denkt aan plannen, dat je daar mee bezig bent, dat het even niet lukt dat maakt voor nu niet uit, je bent er mee bezig, dat vind ik belangrijk. groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 22 augustus 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2014 (bewerkt) . 10 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2014 Goede morgen deze morgen, Zo jullie hebben al veel geschreven, dadelijk maar eens lezen. Hier vandaag een super makkelijke dag om droog te blijven. Verjaardag van mijn pa, 1 ik wil helder blijven om mijn grenzen te bewaken zodat ik niet weer boos en gefrustreerd wordt en 2 ik ga met de auto dus drinken is geen optie. Alleen moet ik er rekening mee houden dat ik nadien ook adb blijf. Opletten geblazen dus. Gòh over gisteren nog, met dat onder invloed rijden. Ik heb nog eens de foto´s bekeken van mijn auto, maar zo hé wat zijn ik en anderen er goed vanaf gekomen zeg! En wat had ik een geluk dat die auto zo sterk was, met mijn huidige auto had ik zoiets niet kunnen doen. Op het moment dat ik instapte weet ik nog dat ik wist dat ik 2 drankjes gedronken had en dat het dus nog wel kon, maar ja die 2 drankjes waren wel 2 hele flessen port! Ik was mijn grens dus volledig kwijt. Zodoende dat ik mezelf nadien de regel gesteld heb dat ik gewoon helemaal niks meer mag nuttigen als ik moet rijden, want klaarblijkelijk ken ik mijn grens dus niet. Dat doe ik nu 4 jaar zo, maar ik blijf bang dat ik mezelf toch op een dag weer vergis daarom zou ik ook graag gewoon helemaal klaar zijn met drinken. Loop ik dat risico gewoon niet. Dus daarom blijf ik het maar steeds opnieuw proberen, de aanhouder wint uiteindelijk toch? En zo niet, dan blijf ik tenminste tijdens het drinken nog steeds een beetje gefocust op zaken die ik al wel onder controle heb. Ik denk dus, dat een terugval niet altijd het einde van alles hoeft te zijn maar dat het je ook inzicht kan geven over de zaken die je tijdens de periode van stoppen al wel bijgeleerd hebt. Nu wil ik niet zeggen dat iedereen maar een terugval moet gaan uitproberen om te kijken hoe ver ze in hun proces staan, maar de terugvallers de terugval ook kunnen gebruiken om te kijken wat ze al wel geleerd hebben. Zou misschien wel eens helpend kunnen zijn, want steeds maar op jezelf afgeven en balen en steeds minder vertrouwen hebben dat het je wel lukt kan soms ook heel demotiverend werken als je weer opnieuw moet beginnen met tellen. Zo nu ga ik even lezen. Oeps ik was nog niet helemaal wakker geloof ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
veganista Geplaatst 22 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2014 ik kan je helpen met een andere goede gratis programma die ik nu al jaren naar alle tevredenheid gebruik. ik ben uit huis ICT'er en kan je helpen met installen en instellen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2014 MijnGerrit, Mozilla Thunderbird, gratis te downloaden en veel fijner dan outlook vind ik persoonlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden