huttula Geplaatst 21 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2014 Actie..reactie...ik ga niet meer voor strijd Ga voor gevoel...hij heeft ook gewetens.. Als ik voor strijd ga...is hij gelijk rot gevoel kwijt door woorden Nu ga ik mijn ding doen...hij smoort achter pc Krijgt geen aandacht..voelt niet op zijn gemak Ik pak het volgende aan....hij wil wat zeggen..bemoeien Ik negeer hem En nu is hij aan het schoonmaken zodat ik kan verven Hij een goed gevoel..ik word weer vrolijk En we gaan zo een bakkie doen Vermoeiend..maar het werkt Goed gedrag word beloond...voor beide kanten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2014 Krijg bijna plaatsvervangend medelijden met je man Hut, Persoonlijk vind ik het vreselijk om opzettelijk genegeerd te worden. Maar goed; Jij zegt; hij een goed gevoel nu, ik weer vrolijk. Gelukkig dan maar , Ik ga mezelf bij mijn lurven pakken, en lopend naar de plaatselijk apotheek. Trap af, trap op. Pfff, weer een beetje fit worden (hoop ik) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 21 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2014 Negeren is niet fijn..ik weet het Tis ook geen ruzie waard Voorheen zoop ik het weg...na het stoppen fietste ik het weg...liep er voor weg Weet dat er gewoon over gepraat zou moeten kunnen worden. Dan heb ik hier even een andere man voor nodig. Denk voor dit moment de beste oplossing is.. Goed gedrag word beloond Rare kerel heb ik..net zien va...maar ja...ben zelf ook.....iemand die de draai nog niet heeft gevonden...en gewoon zichzelf aan het ontdekken is En nee niet elke man is hetzelfde...gelukkig niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
veganista Geplaatst 21 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2014 en ik ben mijn scherven aan het bijelkaar vegen. het is toch misgegaan. op en neer ging het sinds mei. langere periodes dat het goed ging en minder goed. tot ik met slok op achter het stuur kroop afgelopen dinsdag middag. mijn wereld is in elkaar gestort. ik heb zo'n enorme emo klap gekregen... dat wil je niet weten. ik kan wat digitale steun gebruiken. heb zo nu en dan veel gelezen op de forum, alles zo herkenbaar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 21 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2014 Hut, anders reageren dan je gewend was kan al patronen doorbreken. En nee, niet iedereen staat altijd open voor een goed gesprek. Jij kent hem het beste en kunt lekker oefenen met ander gedrag, uitproberen en bij jezelf blijven. Vanmiddag heerlijk in de tuin gewerkt. Het was droog, lekkere temperatuur om te werken en windstil. Een hoop gesnoeid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 21 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2014 Misschien heeft dit je wel wakker geschud Elz. Ga je nu voor stoppen? En hoe ga je dat doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2014 elzbieta, Dat is niet mis zeg wat je schrijft. Met een slok op achter het stuur, is natuurlijk levensgevaarlijk. Zijn er ongelukken gebeurt? Maar goed, ik zit hier natuurlijk niet om te preken. Wat is je plan op dit moment? Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
veganista Geplaatst 21 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2014 ik heb zowat iedereen ingeschakkeld. en de grote roze olifant dat in onze huiskamer stond is er niet meer. morgen HA, begin sept jelinek. voor psych moet ik nog wachten. hoe ik dat doen wil ? ik ga stoppen, geen druppel meer. ik hoop dat ik niet zo lang last zal hebben van lichamelijke klachten, als ik dat niet heb kan ik me concentreren op mijn psych klachten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 21 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2014 Welkom Elzbieta, ken je niet en helaas ook geen goede aanleiding. Niet eens erg dat je drinkt, maar nooit achter stuur he, enfin. Kom op, denk goed na wat je wilt en maak plan voor jezelf. Jij moet dat zelf doen, je doet het voor jezelf. Hulp is er wel, je hoeft het niet alleen te doen. sterkte en succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
veganista Geplaatst 21 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2014 nee, geen ongelukken. hekje stuk. meer niet. maar de vernedering. de ongeloof hoe had het kunnen gebeuren, hoe heb ik het laten gebeuren. ik kan/wil niet anders als stoppen. maar mensen om me heen willen dit nog niet geloven. mijn man zegt dat ik weleens eerder heb gelogen over de drank, en dat klopt.... ook al spreek ik waarheid dat ik niet gedronken heb is dat lastig te geloven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 21 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2014 Ok Elzbieta, goed begin, Probeer niet te hoge verwachtingen voor je zelf te creeren, maak het overzichtelijk. Weet niet hoeveel je dronk, maar schrik ervan dat je drinkt terwijl je rijdt. Goede stap om naar huisarts te gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2014 Goed plan elzbieta, Je klinkt vastberaden, Gelukkig, alleen hekje stuk, en geen slachtoffers. Had natuurlijk ook zomaar kunnen gebeuren. En ja, dat mensen je niet willen geloven als je zegt dat je wilt stoppen, komt misschien ook, omdat je dat al vaker gezegd hebt. Het vertrouwen, moet weer gaan groeien, en dat heeft best veel tijd nodig. Alleen jij kan er voor zorgen dat dat vertrouwen op den duur weer terug komt. Goed van je, dat je hulptroepen hebt ingeschakeld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 21 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2014 Btw, terug van de film letje, mooi? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 21 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2014 Het belangrijkste is dat je echt gemotiveerd bent om te stoppen, Elz. Of anderen je geloven, dat komt later wel. Sterkte en zet hem op! Je schakelt hulp in, dat is een goede start. Wie weet ben je dat hekje ooit nog dankbaar. Zet je schuldgevoel om in de moed om te veranderen, en inderdaad, dag per dag. Dan blijft het overzichtelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 21 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2014 Elzbieta...heeft zo moeten zijn Mooi begin voor een nieuw tijdperk Als ik je zo hoir ben je er klaar mee...klaar met niet adb wezen Belofte doe je aan jezelf niet voor anderen...dat werkt niet. Lichamelijk stoppen valt reuze mee...tis ff goed wennen En psychisch....is bij ieder anders En ook hoe jij ermee om gaat Koste mij bloed ..zweet en tranen..maar het is me het allemaal waard Niet dat ik het een 2 de keer zou overdoen...pas wel op Ga ervoor...je bent het waard Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
veganista Geplaatst 21 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2014 ik ga mijn best doen en idd, dag per dag. bedenken wat ik die dag ga doen. gelukkig komt de weekend eraan, is mijn man ook thuis kunnen we samen leuke dingen doen. en moeten we weer uitvinden dat samen zijn in de avond zonder alcohol nog veel leuker is. nu is het een sleur en niet leuk, alsof we in schemering leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 21 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2014 (bewerkt) . 10 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 21 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2014 (bewerkt) . 10 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2014 Ik meld me alvast droog af. Zat vandaag namelijk stiekem toch niet in de gevaren zone, ipv opruimen boek gelezen. Indirect opruimen maar wel ontspannend opruimen. Nu kan er weer een boek weg en ik aan het volgende beginnen. Fijne avond allemaal en sterkte Elzbieta. Je bent er trouwens goed vanaf gekomen met enkel een hekje. In 2010 heb ik met drank op achter het stuur mijn auto volledig in de prak gereden. En heb maanden angst gehad dat ik niet stiekem toch iemand had doodgereden want ik had daarbij een enorme black-out. Dat heeft er wel voor gezorgd dat ik vanaf toen nooit meer gedronken heb als ik moest rijden. Maar dat heeft me niet weerhouden om volledig te stoppen. Denk toch dat zoiets van binnenuit moet komen en niet door dingen van buitenaf, al kunnen deze je wel ondersteunen in je besluit. Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2014 Elz. heel veel succes. Goeie ervaring om nu definitief te kappen met alc. Wij kunnen niet drinken omdat we er in doorslaan. De grootste smoes van een alci is, "ach ééntje kan wel"want voor je het weet zit je weer in diezelfde shit. Goh zeg wat hebben we hier weer een hele hoop rotzooi opgeruimd. Veel puin en afval van de tegels. Een hele aanhanger vol met troep, maar nu lijkt het weer wat overzichtelijk. Zondag heb ik een bbq. en als het goed weer is zitten we buiten dus mag het best wel een beetje opgeruimd zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 21 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2014 (bewerkt) Heerlijk gegeten. Gehaktbrood was goed gelukt al zeg ik het zelf 21 augustus 2014 bewerkt door blondie6173 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2014 en heb je nou een salontafel gescoord? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2014 gebakken visje 2 grote trostomaten en actyfrieten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 21 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2014 Hoi allemaal, Lady Jane wat zijn actyfrieten? Vreetaanval 2.0. Zit aan de Lays, Milka en Haribo. Herken ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 21 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2014 met drop in mijn mond en naast de pc liggen crackers................FRUIT HOE KUN JE ZO DOM ZIJN Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden