Spring naar bijdragen

Dinsdag 19-8-2014


Hanneke

Aanbevolen berichten

Goedemorgen,

 

Heb een goede dag iedereen. Het is nog schemerig maar wel droog. Straks even naar de natuurwinkel en dan wachten op post vanmiddag. Die komen weer vogelzaad brengen. Ik ga wel wat minder strooien. Een buurvrouw heeft een rat gezien. Ik strooi nu alleen nog op een verhoging en niet meer op de grond. Niet meer voor duiven en kauwtjes. Ik heb nog geen rat gezien maar ik wil ze ook niet aantrekken  :( 

 

Tot later met koffie van Yvonne. Ik kan dat niet helaas.

 

Hanneke :heart: 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Hanneke. 

Koffie en thee zijn bijna klaar 

post-1140-0-93417500-1387693255_thumb.jpgpost-1140-0-59220500-1386047472_thumb.png
Hier ook nog schemerig en nat, het regent, beetje herfstachtig. 
Ik strooi hier alleen gewoon stooispul voor de vogels, en daar komen net zo goed duiven en kauwtjes op af...
 
zo, nu eerst een bakje thee.  
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, de buren hebben nog niet geklaagd hoor. Maar ik ben wel geschrokken van die rat. Ik wil niet dat door mijn schuld we dat soort problemen krijgen. Ik heb gelezen dat je altijd moet zorgen dat er geen resten blijven liggen. Dus na een paar uurtje opruimen of niet teveel strooien.

 

Ik moet trouwens ook een nieuwe bril. Ik zie zelfs mijn nieuwe breedbeeld TV niet zo heel goed. Ga ik straks ook maar gelijk achteraan. En ik moet ook terugkomen bij de tandarts nav foto's die ze gemaakt hebben. Kreeg gisteren een mail dat ik ze moet bellen. Nou ook maar gelijk. Maar niet leuk.

 

Maar ik maak er toch een goede dag van   :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is hier nu net even droog. Dus snel met de hond eruit.

schijnt vanacht goed geregend te hebben, maar niets van ge merkt. Heerlijk diep geslapen en nog steeds droog.

nu even aan de koffie en dan met de stofzuiger door het huis.

wordt het wat beter een kleine fietstocht maken door het natte bos.

iedereen een mooie dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen mensen.

 

Ap. pak jezelf bij de lurven kerel. Je weet dat, iedere keer dat je weer opnieuw start met drinken, het moeilijker wordt om te stoppen. Je zal er een harde dobber aan hebben maar het is niet onmogelijk. Het doet me pijn te lezen dat het nog niet lukt.

 

zo, dadelijk ff bloed laten prikken. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik merk dat ik harder moet werken om het droog te houden, de refu slik ik braaf maar vooral vanaf een uurtje of 5 is de invulling van de dag een klus, loop onrustig heen en weer, zap zap, lees 1 pagina, zap zap, drentel drentel....tja het nieuwe van het stoppen is er af.....

Ach ik zie dit maar als een volgende stap die ik moet maken...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Eline dat zijn gevaarlijke tijden waarin het nieuwe van niet drinken eraf is. Dan stug doorgaan. Ook dat soort onrust gaat voorbij. Kun je niet zorgen dat je een mooi boek hebt waar je helemaal in op kunt gaan of zo? Uit de bibliotheek. Al dat zappen doet ook geen goed. En ik weet waar ik het over heb  :( 

 

Sterkte.

 

Ik heb voor morgenmiddag een afspraak met de tandarts. Dan ben ik er maar vanaf. Heb altijd de neiging dat soort dingen uit te stellen.. Maar dat is ook geen oplossing. Het moet toch gebeuren  :( 

 

Nu ga ik de opticien bellen.

 

Hanneke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...