Hanneke Geplaatst 19 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2014 Goedemorgen, Heb een goede dag iedereen. Het is nog schemerig maar wel droog. Straks even naar de natuurwinkel en dan wachten op post vanmiddag. Die komen weer vogelzaad brengen. Ik ga wel wat minder strooien. Een buurvrouw heeft een rat gezien. Ik strooi nu alleen nog op een verhoging en niet meer op de grond. Niet meer voor duiven en kauwtjes. Ik heb nog geen rat gezien maar ik wil ze ook niet aantrekken Tot later met koffie van Yvonne. Ik kan dat niet helaas. Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2014 Goedemorgen Hanneke. Koffie en thee zijn bijna klaar Hier ook nog schemerig en nat, het regent, beetje herfstachtig. Ik strooi hier alleen gewoon stooispul voor de vogels, en daar komen net zo goed duiven en kauwtjes op af... zo, nu eerst een bakje thee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 19 augustus 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2014 Ik heb een roostertje op pootjes met daarover een hekwerkje zodat alleen kleine vogels erbij kunnen. Het liep wel een beetje uit de hand. Teveel duiven en kauwtjes. ik wil niet dat de buren last van me hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2014 Aha, op die manier. Jammer dat je buren er last van hebben Hanneke. Ik vind met name de duiven altijd zo heerlijk om te horen (en ook wel om te zien)... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 19 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2014 Goedemorgen, vaag blauwe lucht en zo goed als windstil..... Arme Ietje en kids op een verregende camping hoop dat het in ieder geval droog blijft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2014 Nou, hier in het noorden dus niet echt Eline.... Maar wel windstil, das dan tenminste weer positief, hihi. Jij ook ook een goede morgen trouwens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 19 augustus 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2014 Nou, de buren hebben nog niet geklaagd hoor. Maar ik ben wel geschrokken van die rat. Ik wil niet dat door mijn schuld we dat soort problemen krijgen. Ik heb gelezen dat je altijd moet zorgen dat er geen resten blijven liggen. Dus na een paar uurtje opruimen of niet teveel strooien. Ik moet trouwens ook een nieuwe bril. Ik zie zelfs mijn nieuwe breedbeeld TV niet zo heel goed. Ga ik straks ook maar gelijk achteraan. En ik moet ook terugkomen bij de tandarts nav foto's die ze gemaakt hebben. Kreeg gisteren een mail dat ik ze moet bellen. Nou ook maar gelijk. Maar niet leuk. Maar ik maak er toch een goede dag van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2014 (bewerkt) brrrr , naar van de tandarts... sterkte hoor Hanneke. En goed dat je achter een nieuwe goede bril aan gaat. Luitjes, ik mag weer haasten.... maak er een fijne dag van. Laterssss. 19 augustus 2014 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 19 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2014 Hanneke..sterkte met de tandarts! Goedemorgen Werk-ze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 19 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2014 Goede morgen, ik heb gister toch weer gedronken DAGPACT Albert fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 19 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2014 Succes Hanneke ik ben niet echt een fan van de tandarts....maar ja af en toe moet het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 19 augustus 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2014 Ik ga nog niet vandaag naar de tandarts maar moet weer een afspraak maken. Was net vorige week geweest voor behandeling en dacht dat ik er weer voor een halfjaar af was. Dat valt dus even tegen. Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 19 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2014 Goedemorgen, Vandaag een dagje schakelen. Zin in. Nu eerst een bakkie Dagpact: Albert Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 19 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2014 Mogge... Vandaag een kasteel bezichtigen Man zijn idee..en ik vind heel veel leuk dus dit ook Fijne dag..tis geen ruine dus ik hou het droog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 19 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2014 Goedemorgen, Ben op weg naar mijn werk. Afgelopen nacht geslapen als een roosje mag ik wel zeggen. Moest wakker worden van de wekker. Het gevoel van rust is er nog steeds. Volle planning vandaag, maar dat komt goed. Fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nikky Geplaatst 19 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2014 Goedemorgen, Vandaag een dagje schakelen. Zin in. Nu eerst een bakkie Dagpact: Albert Blondie Nikky Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 19 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2014 Goedemorgen iedereen. Het is hier nog droog gelukkig. Hut veel plezier vandaag, Ga je er op de fiets heen? Goede dag voor allen gewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nikky Geplaatst 19 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2014 Het is hier nu net even droog. Dus snel met de hond eruit. schijnt vanacht goed geregend te hebben, maar niets van ge merkt. Heerlijk diep geslapen en nog steeds droog. nu even aan de koffie en dan met de stofzuiger door het huis. wordt het wat beter een kleine fietstocht maken door het natte bos. iedereen een mooie dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2014 Goeie morgen mensen. Ap. pak jezelf bij de lurven kerel. Je weet dat, iedere keer dat je weer opnieuw start met drinken, het moeilijker wordt om te stoppen. Je zal er een harde dobber aan hebben maar het is niet onmogelijk. Het doet me pijn te lezen dat het nog niet lukt. zo, dadelijk ff bloed laten prikken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 19 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2014 Nee in een koets..suiker Moet gaaaaaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 19 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2014 Mogge allen, Lekker geslapen. Zag op weeronline dat het vanaf zondag warmer en droger wordt Drukke ochtend, vanmiddag weer aan het inpakken. AR, erg jammer dat je weer voor de bijl gegaan bent. Ophouden nu. Fijne dag, tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 19 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2014 Administratieve rompslomp weer gedaan voor mijn werk. Toch het minder leuke deel. Nu op mijn fietsje de wijk in. Voorlopig nog droog hier en anders wordt het hard fietsen tussen de regendruppels door Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 19 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2014 Ik merk dat ik harder moet werken om het droog te houden, de refu slik ik braaf maar vooral vanaf een uurtje of 5 is de invulling van de dag een klus, loop onrustig heen en weer, zap zap, lees 1 pagina, zap zap, drentel drentel....tja het nieuwe van het stoppen is er af..... Ach ik zie dit maar als een volgende stap die ik moet maken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 19 augustus 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2014 Ja Eline dat zijn gevaarlijke tijden waarin het nieuwe van niet drinken eraf is. Dan stug doorgaan. Ook dat soort onrust gaat voorbij. Kun je niet zorgen dat je een mooi boek hebt waar je helemaal in op kunt gaan of zo? Uit de bibliotheek. Al dat zappen doet ook geen goed. En ik weet waar ik het over heb Sterkte. Ik heb voor morgenmiddag een afspraak met de tandarts. Dan ben ik er maar vanaf. Heb altijd de neiging dat soort dingen uit te stellen.. Maar dat is ook geen oplossing. Het moet toch gebeuren Nu ga ik de opticien bellen. Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 19 augustus 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2014 Donderdagmiddag 2 uur opticien. Zo, meer kan ik niet doen vandaag. Hooguit nog wat bewegen. maar buiten is het nat. Heb het goed. Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden