Spring naar bijdragen

Vrijdag 8 augustus 2014

Yvonne

Aanbevolen berichten

Goedemorgen,

Hier zwaar bewolkt.

Vandaag ga ik eens heel hard aan de slag in mijn huisje. Ik heb nu de ramen open dus het toch wel een beetje door. De warmte hangt nog in huis. Ik heb me voorgenomen vandaag niet teveel het nieuws te volgen. Ik heb net alles weer gehoord en gezien en dat moet het dan maar zijn tot een uur of 12. Ik word misselijk van al het gedoe en het verlamt me.

Wat me ook misselijk maakt is dat ik naar mijn moeder moet en niet weet of ik met de auto ga of toch maar de trein en bus pak. Ik ben bang voor pech onderweg. Ik zit altijd met allerlei angsten. Heb ik van huize uit meegekregen. Altijd het ergste en slechtste verwachten. Mijn vader had dat heel sterk en ook mijn moeder is nog steeds heel negatief meestal.

Bij mij heeft het er denk ik ook mee te maken dat ik teveel alleen ben en maar in mijn eigen gedachtenwereldje rondtol. 

Ik merk dat gewoon wat DOEN, dus vandaag mijn huisje doen helpt.

Zo mijn klaagzang voor deze ochtend. Sorry.

Heb een mooie dag sterkte voor wie het nodig heeft.

Hanneke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen. Zo eerst de hond uitgelaten, wat een lekker weer zeg. Heb eindelijk weer eens goed geslapen zonder allerlei toevoegingen. Hou mezelf in de hand vwb minderwaardig denken en ik ga er een superdag van maken. Dadelijk samen met mijn vrouw de laatste dag van de fiets4daagse meedoen met de 40 km. Allen een superdag gewenst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgu Suiker, Hanneke, Nikky en Aakie. 

Wat jammer dat je je zo ongerust maakt als je met de auto gaat Hanneke, hij zou je juist een giga gevoel van vrijheid kunnen geven.. 

Enne, al dat nare nieuws.... 's morgens vroeg komt er hier geen radio of tv aan hoor, dan staat de buitendeur open en hoor ik alleen de vogeltjes maar, zo heerlijk. 

Ik vind al die ellende ook heel heel erg, maar ik weet dat ik er niets aan kan veranderen door alles maar in mij op te nemen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Murning Jane . 

Luitjes, ik ga hier afsluiten, hoogste tijd om in de benen te gaan zoals ik het ooit iemand hoorde zeggen. 

post-1140-0-51888300-1391668807_thumb.jpgpost-1140-0-43934800-1391668614_thumb.jpg
post-1140-0-84218000-1388215736_thumb.jpg
Maak er een mooie dag van.
Dag dag 
                                                                              post-1140-0-73238500-1387267004_thumb.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Hier inmiddels bewolkt,

Jammer!

En inderdaad, weer een hoop slecht nieuws vanochtend, met veel oorlog en toestanden.

Heb de T.V. ook maar uitgezet, want je wordt er zeker niet vrolijk van.

Beetje leuke dingen doen vandaag!

Hanneke,

Gewoon gaan, met die banaan hoor!

Komt ongetwijfeld goed allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Joehoeeeee Goeie morgen mensen.

Iet een hele fijne en droge vakantie gewenst.

Gisteren een heerlijke dag gehad en om 23.30 thuis dus geen zin meer om achter de pc. te gaan zitten. Het was wel heel warm daar aan het water dus iedere keer weer naar binnen om iets te drinken te halen maar dat mocht de pret niet drukken. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi letje, hoop dat je dit nog leest.

Hele fijne vakantie gewenst. Geniet ervan en je zit in ieder geval in mooie omgeving.

Inderdaad maar niet teveel internetten, leuke dingen doen in je vakantie. Hoop dat je mooi weer hebt, duim er wel voor en als jij mooi weer hebt, heb ik het ook :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...